با وجود پی پال، اقتصاد کشورهای جهان دچار تحول قابل توجهی شده است و در واقع درگاه پی پال سبب رشد و پویایی اقتصاد در دنیا شده است. آیا می دانید داشتن اکانت پی پال، یکی از راه های رسیدن به ثروت برای ایرانیان نیز محسوب می شود؟ چرا که شما می توانید به راحتی به انجام پروژه های دورکاری بپردازید و کسب درآمد ارزی داشته باشید. از طرفی اگر اهل سفر باشید می توانید با واریز پول به پی پال، اقدام به شارژ حساب پی پال کنید و سپس رزرو بلیط هواپیما و هتل را انجام دهید. همچنین می توانید ثبت نام شرکت در آزمون های بین المللی را به راحتی انجام دهید. از این رو می توان گفت پیدایش پی پال، موجب رفاه حال بیشتر کاربران آنلاین نیز شده است. آیا می دانید واریز پول به حساب پی پال چگونه است؟ با تراپی همراه شوید تا با نحوه واریز پول به پی پال آشنا شوید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

خدمت واریز پول به پی پال و برداشت پول از paypal،  از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط مجموعه تراپی می باشد. در مجموعه تراپی کلیه ی فرآیندهای پرداخت ارزی به راحتی همراه با رعایت استانداردهای فنی انجام می شود و این از مهم ترین عوامل جذب و حفظ مشتریان محسوب می شود.

همراهان عزیز اگر هم اکنون سوال چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟ ذهن شمارو درگیر کرده می توانید مقاله نحوه آموزش نحوه شارژ حساب پی پال را در اینجا مطالعه کنید.

نحوه واریز پول به پی پال یا شارژ آن

چرا واریز پول به پی پال را توسط تراپی انجام دهیم؟

ما در تراپی، به عنوان یکی از بهترین شرکت های خدمات پرداخت ارزی بین المللی، طی سال ها فعالیت درخشان خود در این حوزه توانسته ایم خدمات خود را با بالاترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن برای کاربران ارائه دهیم. به علاوه، آنچه به عنوان وجه تمایز ما از سایرین محسوب می شود، ارائه ی خدمات پرسرعت و دریافت حداقل کارمزد از کاربران می باشد.

تراپی جز معدود شرکت های خدمات پرداخت ارزی می باشد که حداقل نرخ سود را برای کاربران، با کاهش حاشیه ی سود خود، در نظر گرفته است و سعی نموده تا در جهت رفاه حال مشتریان خود، گامی مثبت و موثر بردارد.

جهت استفاده از خدمات سیستم پرداخت ارزی پی پال، پس از افتتاح حساب پی پال و وریفای حساب تان، لازم است که حساب خود را از طریق واریز پول به پی پال شارژ نمائید تا بتوانید از طریق اکانت پی پال خود تراکنش مالی داشته باشید و پرداخت های اینترنتی خود را به آسانی انجام دهید.

واریز پول به حساب پی پال

تیم تراپی با آگاهی از اهمیت خدمت واریز پول به پی پال و دنبال کردن دائمی رفتار مخاطبان در این فضا اقدام به تهیه مقاله ای با محتوای نحوه واریز پول به پی پال نموده است؛ تراپی همچنین با بهره مندی از افرادی متخصص و با تجربه، مجموعه کاملی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد؛ در ادامه شما با چگونگی واریز به پی پال آشنا خواهید شد.

همکاران ما در تراپی، ضمن ارتقای زیر ساخت ها، توانسته اند در طی این مدت، خدمت واریز پول به حساب پی پال را با رضایت حداکثری کاربران انجام دهد. نکته بارز در این خدمت، واریز پول کمتر از یک ساعت به حساب متقاضی و افزایش سرعت خدمت رسانی به مشتریان است. همکاران ما با تکیه بر سرعت و کیفیت می کوشند تا بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

راه های واریز پول به حساب پی پال

نحوه واریز پول به پی پال توسط تراپی

در این بخش از مقاله شما عزیزان را با نحوه واریز پول به پی پال آشنا کرده ایم. لطفا همراه ما باشید و این مراحل را یک به یک با ما انجام دید.

  • در ابتدا لازم است که به وب سایت رسمی تراپی (https://trapay.net) مراجعه کنید و در سایت، ثبت نام نمائید یا به عبارت دیگر یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
  • شایان ذکر است که مراحل ثبت نام در سایت تراپی بسیار آسان می باشد و شما می توانید این کار را تنها ظرف مدت زمان چند دقیقه انجام دهید. برای این منظور نیاز به یک شماره موبایل جهت وریفای کردن اکانت خود در سایت نیاز دارید.
  • سپس به این لینک وارد شوید و اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد نمائید و شماره حساب پی پال تان را برای متخصصان ما ارسال نمائید

بعد از آن، معادل ریالی ارز درخواستی تان را به حساب تراپی واریز نمائید. پس از تائید دریافت وجه توسط همکاران ما، در زمانی کمتر از یک ساعت، حساب شما شارژ خواهد شد. به همین راحتی!

دوستان عزیز! حال که پاسخ سوال"  چگونه به حساب پی پال خود پول واریز کنیم ؟" را دریافت نموده اید، چنانچه مایل باشید قبل از بهره مندی از خدمت واریز به پی پال توسط تراپی، معادل ریالی ارز درخواستی تان را بدانید، می توانید به صفحه اول سایت تراپی مراجه نموده و از طریق محاسبه گر تعبیه شده در سایت، ابتدا نوع ارز و میزان ارزتان را مشخص کنید و بعد از آن گزینه فروش پی پال به شما را انتخاب نمائید. پس از آن در سمت چپ محاسبه گر، هزینه تخمین زده برای به نمایش درخواهد آمد.

نحوه واریز پول به پی پال توسط تیم تراپی

به این ترتیب شما می توانید قبل از هر اقدامی، با انجام محاسبات در وب سایت، اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد مبلغ واریزی به دست آورید.

چرا آشنایی با نحوه واریز پول به پی پال ضرورت دارد؟

آشنایی با نحوه واریز پول به حساب پی پال یا همان شارژ حساب پی پال، برای کاربران این درگاه پرداخت ارزی، که تراکنش های مالی بین المللی زیادی دارند، از ضروریات است. به علاوه، اگر شما جز آن دسته از کاربران اینترنتی هستید که به خرید آنلاین از سایت های خارجی علاقه دارید، از طریق یک حساب پی پال می توانید به آسانی هزینه های خرید خود را واریز نمائید.

از آنجا که پی پال یک درگاه پرداخت بسیار معتبر و مطمئن است و در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است، به علاوه دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند می باشد، پرداخت ارزی با استفاده از حساب پی پال بسیار انتخاب درستی می باشد. 

پس دوستان همراه، توصیه ما به شما این است که اگر تاکنون برای افتتاح حساب پی پال اقدامی نکرده اید، هم اکنون زمان را از دست ندهید و برای خود یک حساب پی پال ایجاد کنید. پس از آن با واریز پول به پی پال خود، برای شارژ حسابتان اقدام نمائید و حال که با نحوه واریز پول به پی پال آشنا شده اید نیز دیگر بابت این مسئله نگرانی نخواهید داشت. شما می توانید با خیال راحت این کار را به ما در تیم تراپی بسپارید.

کلام پایانی در مورد واریز به حساب پی پال

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با نحوه واریز پول به پی پال آشنا کنیم. از طریق آموزش واریز پول به پی پال شما به راحتی می توانید حساب پی پال خود را شارژ نمائید و در هر کجا که نیاز به پرداخت بین المللی از طریق این سیستم پرداخت آنلاین بود، مبلغ مورد نظر را واریز نمائید. ما در تیم تراپی واریز پول به حساب پی پال را برای شما بر عهده گرفته ایم و شما می توانید به راحتی این کار را به ما بسپارید.

از همراهی همیشگیتان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 04 امرداد 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    شیدا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر منظور از اینکه به صورت فرندز اند فمیلی انتقال دهیم چیه من حساب پی پال دارم چرا این گزینه را نداره؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      اگر حساب پی پال متعلق به یکی از کشور های مصر سنگاپور هند دبی مالزی امارات و چین باشد گزینه ارسال با دوستان و خانواده را ندارد

فرم ارسال نظرات کاربر