هنگامی که شما سیستم چت آنلاین را به سایت خود اضافه می کنید، مشتریان شما 3 برابر بیشتر به خرید از سایت شما میپردازند. با استفاده از پشتیبانی آنلاین سایت Zopim ، می توانید پیام های هدفمند به مشتریان خود بر اساس رفتار آنها ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر یک مشتری در صفحه پرداخت دچار مشکل شود، می توانید به طور خودکار به وسیله چت با آن شخص ارتباط برقرار کنید و به ایشان کمک کنید.

 

فرم سفارش خرید از Zopim

 

سایت zopim

سایت zopim

Zendesk Chat، ابزار مناسب برای تعامل با مشتریان است که با آنها هر زمان که خواستید میتوانید ارتباط برقرار کنید. چت آنلاینی که سایت zopim فراهم می سازد برای شما این امکان را فراهم می سازد تا به طور آنلاین با بازدیدکنندگان سایت صحبت کنید. Zendesk Chat به عنوان یک نوار چت در پایین وب سایت شما نمایش داده می شود. بازدیدکنندگان با کلیک کردن روی ویجت آن براحتی می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. از قابلیت های ابزار پشتیبانی آنلاین سایت zopim علاوه بر پشتیبانی از 54 زبان دنیا، می توان مواردی مانند توانایی تنظیم ساعت کار، انتقال فایل، حالت آفلاین هوشمند و... را نام برد. یکی دیگر از مزایای چت آنلاین در سایت zopim این می باشد که اگر مشتری شما متن را به یک زبان متفاوت از شما تایپ کند، متن به زبان مورد استفاده شما ترجمه می شود. برعکس، زمانی که شما به زبان خود پاسخ می دهید، آن متن ترجمه شده و به زبان مورد نظر مشتری ارسال می شود. همچنین ابزار قدرتمند Zopim به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات بازدید کننده سایت را دریافت نمائید. هنگامی که مشتری یک چت را شروع می کند، اپراتور می تواند نام مشتری، آدرس ایمیل، یادداشت ها و چت های گذشته را ببیند. اطلاعات فنی موجود شامل مکان سرویس گیرنده، مرورگر، سیستم عامل، دستگاه، آدرس IP و موارد دیگر نیز را هم شامل می شود. این اطلاعات گاهی در طول یک چت مفید هستند، اما اطلاعات جمع شده برای بخش فروش و بازاریابی شما حیاتی است. شما می توانید آن را برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی هدفمند و انتخاب محصولات بهتر استفاده کنید.

پرداخت حق اشتراک پشتیبانی آنلاین زوپیم

سایت zopim ، این امکان را فراهم ساخته تا به مدت 14 روز بتوانید از حق اشتراک رایگان استفاده نمائید؛ سپس بعد از استفاده از آن تصمیم بگیرید که به کدام یک از نسخه های آن ارتقاء دهید. بعد از 14 روز اگر به یکی از سه نسخه ارائه شده مطابق با تصویر زیر ارتقاء ندهید، شما به نسخه "LITE" دسترسی پیدا می کنید که محدودیت های بسیاری را در بر می گیرد؛ مثل برقراری ارتباط فقط با یک کاربر.

سایت zopim

در پایان این 14 روز اگر هنوز اقدام به دریافت یکی از سه نسخه ارائه شده سایت zopim شامل "BASIC" ، "ADVANCED" و "PREMIUM" نکرده باشید، یک ایمیل دریافت می کنید که باید برای پرداخت حق اشتراک انواع نسخه های پشتیبانی آنلاین زوپیم باید از یکی از کارت های اعتباری یا پی پال اقدام فرمائید. می توانید این کار را به ما بسپارید! برای بهره مندی از این خدمت ما، می توانید پس از کلیک کردن بر روی فرم ثبت سفارش، میزان ارز را همراه با نوع نسخه در نظر گرفته شده را برای ما ارسال نمائید. به محض واریز معادل ریالی، متخصصان ما در مجموعه تراپی اقدام به پرداخت حق اشتراک ابزار پشتیبانی آنلاین سایت شما می کنند. در صورتی که پس از استفاده از یک نسخه، تمایل داشتید نسخه خود را تغییر دهید، سایت zopim این امکان را برای شما فراهم می سازد.

 

Zopim می تواند شما را به طور خودکار به چند برنامه و سرویس دیگر متصل کند. شما می توانید چت آنلاین خود را با NetSuite، Zendesk، SugarCRM، Salesforce، Google Analytics و چندین برنامه دیگر ادغام کنید. این ابزار قابلیت های تحلیلی شما را افزایش می دهد و به فروش و بازاریابی شما کمک می کند.

تفاوت نسخه های پشتیبانی آنلاین

چت همزمان در نسخه "LITE"، فقط از یک نفر پشتیبانی می کند و شما تنها با یک نفر می توانید صحبت کنید. در صورتی که در سه نسخه "BASIC" ، "ADVANCED" و "PREMIUM" به صورت نامحدود می توانید با بازدید کنندگان سایت خود ارتباط برقرار کنید.

مدت زمانی که ابزار پشتیبانی آنلاین سایت zopim، با نسخه "LITE" از سایت شما پشتیبانی می کند 8 ساعت در طول 5 روز هفته می باشد و برای نسخه های "BASIC" و "ADVANCED" به مدت 24 ساعت شبانه روز برای 5 روز هفته می باشد و برای نسخه "PREMIUM" ، این پشتیبانی به مدت 24 ساعت شبانه روز در طی 7 روز هفته قابل استفاده می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تفاوت های نسخه های Zendesk Chat، بهتر است به وب سایت رسمیسایت zopim مراجعه فرمائید.

نرم افزار چت آنلاین سایت zopim، برنامه ای کاربردی، مقرون به صرفه و ساده برای استفاده است. اپراتور شما می تواند یک چت را به بسیاری از زبانها بدون هیچ ابزار خاصی ترجمه کند همچنین شما می توانید از گزارش های آن برای کمک به کسب و کار خود استفاده کنید.

تاریخ انتشار 06 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر