شما وضعیت سیستم پرداخت وب مانی را در میان سایر درگاه های پرداخت ارزی چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا تا کنون برای خود حساب کاربری ایجاد کرده اید؟ آیا تجربه کار با وب مانی را داشته اید؟ برای مثال به حساب وب میانی خود پول واریز کرده اید؟ یا از حساب خود برداشت کرده اید؟ آیا تا کنون تجربه ی شیرین خرید با وب مانی را داشته اید؟ اگر پاسخ شما به تمامی این سوالات منفی است، در این صورت بدون فوت وقت برای افتتاح حساب وب مانی اقدام نمایید و سپس مطالب ذکر شده در این مقاله را که مربوط می شود به آموزش واریز به وب مانی است به دقت مطالعه کنید؛ به این دلیل که اگر با نحوه واریز پول به وب مانی آشنا نباشید، اکانت شما عملا بلااستفاده خواهد بود. پس در این مقاله تا انتها با تراپی همراه شوید تا با نحوه واریز ریالی به وب مانی کاملا آشنا شوید.

اهمیت آموزش واریز به وب مانی

اغلب کاربران وب مانی به محض اینکه افتتاح حساب وب مانی را انجام می دهند، با واریز وجه به وب مانی مواجه می شوند؛ با وجودی که درگاه پرداخت ارزی وب مانی چندان تفاوتی با سایر درگاه های پرداخت ارزی ندارد و حتی دارای مزایای تامل برانگیزی نسبت به سایر سیستم های مالی بین المللی می باشد، اما مسئله ی واریز به وب مانی و برداشت از آن اندکی بحث برانگیز است، به این دلیل که رویکردهای اصلی وب مانی مربوط می شود به شارژ حساب وب مانی و برداشت از آن.

بر همین اساس در مقاله ای که پیش رو دارید نحوه واریز پول به وب مانی را به طور کامل به شما آموزش داده ایم و با مطالعه ی دقیق این مطالب، دیگر با واریز پول به کیف پول وب مانی خود با مشکل مواجه نخواهید شد.

آموزش واریز به وب مانی

مزیت واریز پول به وب مانی از طریق تراپی

استمرار و نظم در ارائه خدمات، یکی از مهم ترین شاخص های تیم تراپی بوده است. این ویژگی در تمام خدماتی که متخصصان ما ارائه می دهند لحاظ می شود. از سوی دیگر به دلیل حضور شرکت های معتبر و توانمند این حوزه برای ارائه خدمات پرداخت ارزی که در ایران وجود دارد، تراپی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.

حمایت کاربران از تراپی را نیز می توان در افزایش و اعتبار آن، موثر دانست. یکی از دلایل موفقیت تراپی، نگاه غیر تجاری به ارائه خدمات است که می توان آن را از مهم ترین عوامل موفقیت برشمرد؛ چرا که همکاران ما هر ساله سعی کرده اند مسیر بهبود و ارتقای کیفی خود را در پیش گیرند.

تراپی بر اساس رسالت خود و مطابق با برنامه های ثبت شده برای پیشبرد اهداف شما، خدمت واریز ریالی به وب مانی را در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل کامزد انجام می دهد. هدف ما بهبود کسب و کار شما و نظام مند شدن فعالیت های این حوزه می باشد.

پس از افتتاح حساب وب مانی، در صورتی که در حساب خود موجودی کافی داشته باشید می توانید تراکنش های مالی انجام دهید. در صورتی که قادر به شارژ اکانت خود نمی باشید می توانید از طریق آموزش واریز به وب مانی توسط شرکت های خدمات پرداخت ارزی، با نحوه واریز پول به وب مانی آشنا شوید و حساب خود را با مبلغ مورد نیاز خود شارژ نمایید.

آشنایی با نحوه واریز پول به وب مانی

پیش تر گفتیم که کاربران زیادی در زمینه واریز پول به وب مانی با مشکل مواجه شده اند و از ما مرتبا سوال پرسیده اند که چگونه در وب مانی پول واریز کنیم؟ به همین دلیل در این بخش به طور کامل شما را با واریز به وب مانی به کمک تیم تراپی، آشنا خواهیم کرد.

گام اول واریز وجه به وب مانی

در مرحله ی اول از آموزش واریز به وب مانی، لازم است که به وب سایت تراپی مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. به این دلیل که لازم است برای استفاده از خدمات تراپی، در وب سایت ما اکانت داشته باشید.

گام دوم واریز وجه به وب مانی

در این مرحله از آموزش واریز به وب مانی در صفحه اصلی سایت تراپی، از منوی خدمات، گزینه ی وب مانی را انتخاب کرده و سپس وارد بخش شارژ حساب وب مانی شوید.

نحوه واریز به وب مانی

گام سوم واریز وجه به وب مانی

در این صفحه گزینه ای را مشاهده می کنید که مربوط است به ثبت درخواست واریز وجه به وب مانی یا همان شارژ اکانت وب مانی. این گزینه را انتخاب کنید و وار مرحله ی بعد شوید.

گام چهارم واریز وجه به وب مانی

در صفحه ای که مشاهده می کنید، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد :

  • مبلغی که مایلید حساب وب مانی خود را با آن شارژ کنید
  • انتخاب نوع کیف پول وب مانی

پس از آن گزینه ی ثبت سفارش را کلیک کنید تا سفارش شما ثبت شده و درخواست واریز ریالی به وب مانی برای ما ارسال شود.

در این مرحله آموزش واریز به وب مانی به پایان می رسد و شما می توانید به همین سادگی برای واریز به وب مانی، به تراپی درخواست دهید.

به علاوه شما می توانید پس از ساخت اکانت در تراپی برای واریز ریالی به وب مانی از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید درخواست خود را ثبت نمایید. 

واریز پول به وبمانی

پس از آن همکاران ما در زمانی کمتر از یک ساعت بررسی های لازم را انجام داده و اقدامات لازم را صورت خواهند داد.

نحوه واریز وجه به وب مانی

لازم به ذکر است، هنگامی که از طریق این لینک، در خواست تان را برای ما ارسال می نمائید معادل ریالی، ارز درخواستی برای شما نشان داده می شود. شما با کارت شتاب که دارای رمز دوم است، معادل ریالی را به حساب تراپی واریز می نمائید و همکاران ما به کیف پول وب مانی تان که در فرم ارسال کرده اید، واریز می کنند. به همین راحتی!

کلام پایانی

دوستان عزیزی که برای واریز ریالی به وب مانی با مشکل مواجه شده اند و یا در مورد نحوه واریز پول به وب مانی سوالاتی داشته اند، اکنون دیگر به راحتی می توانند این کار را به تراپی بسپارند.

امید است شما دوستان عزیز با مطالعه ی مقاله ی آموزش واریز به وب مانی پاسخ کلیه ی سوالات خود را دریافت نموده باشید؛ اما چنانچه نیاز به راهنمایی و دریافت مشاوره نیز داشته باید می توانید از طریق تماس با تیم پشتیبانی تراپی از خدمات مشاوره ای ما به صورت رایگان بهره مند شوید.

تاریخ انتشار 15 آذر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر