کارت های اعتباری معمولا بسیار مفید و کارآمد هستند، اما اگر اندکی توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که هزینه ی پرداخت ها از طریق کارت های اعتباری همیشه مقرون به صرفه نخواهد بود و  خوب است در چنین مواقعی به دنبال یک راه جایگزین باشید. وب مانی می تواند یک گزینه ی جایگزین برای کارت های اعتباری محسوب شود. وب مانی یک سیستم پرداخت نظیر به نظیر است که می توانید با ایجاد یک اکانت در آن از مزایا و امکانات موجود برای انتقال پول، بهره مند شوید. البته پس از ساخت اکانت وب مانی باید آن را به درستی فعال سازی کنید که این دارای مراحلی است که باید آن ها را یکی به یک دنبال کنید. در کل وب مانی می تواند به عنوان یک سیستم پرداخت قابل اطمینان در نظر گرفته شود که دارای امنیت بسیار بالایی است. در این مقاله با آموزش گام به گام و تصویری شارژ حساب وب مانی همراه شما عزیزان هستیم. نکته ای که شما دوستان باید از آن آگاهی داشته باشید این است که برای شارژ حساب وب مانی خود نیاز به یکی از انواع کارت های اعتباری، کردیت کارت یا دبیت کارت دارید. لطفا با تراپی همراه شوید.

شارژ حساب وب مانی

آموزش نحوه شارژ حساب وب مانی

همراهان گرامی! به منظور یادگیری هر چه بهتر نحوه شارژ حساب وب مانی خود، می توانید همراه با این آموزش، گام به گام به صورت عملی به انجام این مراحل بپردازید. ما در این بخش از مقاله  به شما آموزش خواهیم داد  که چگونه به شارژ حساب وب مانی خود بپردازید. لطفا همچنان با ما همراه باشید. 

گام اول :  برای شروع ابتدا آدرس www.wmsim.ru را در نوار آدرس مرورگر خود وارد نمائید  و به سایت مربوطه وارد شوید و مطابق تصویر زیر بر روی " with WebMoney Transfer  Log in" کلیک کنید.

webmoney-wmsim

 

گام دوم: یوزرنیم (نام کاربری) و پسورد(رمز عبور) خود را همراه با کد تصویر مطابق شکل برای ورود به حساب وب مانی تایپ کرده و سپس بر روی "Enter" کلیک کنید.

 

webmoney-login

 

گام سوم: در این مرحله به ترتیب شماره حساب وب مانی، شماره کیف پول و نوع کارت ، همراه با اسم و فامیل حساب وب مانی خود را وارد کرده و سپس بر روی "NEXT" کلیک کنید. البته قبل از آن به این دو نکته توجه داشته باشید که : 

  • دقت داشته باشید اسم و فامیل تایپ شده مطابق با اسم و فامیل اکانت وب مانی تان باشد.
  • در وارد کردن جزئیات کارت، نهایت دقت را داشته باشید.

شارژ حساب وب مانی

در این مرحله شما قادر خواهید بود که حساب وب مانی خود را شارژ نمائید.

گام چهارم: میزان پولی که می خواهید واریز کنید و حساب وب مانی خود را شارژ کنید، در کادر اول وارد کنید. در این جا، کارمزدی از آن توسط وب مانی کم شده و در کادر دوم مقداری که به حساب شما واریز می شود را نشان می دهد. سپس بر روی NEXT کلیک کنید.

 

شارژ حساب وب مانی

 

گام پنجم: جزئیات کارت خود را همراه با شماره موبایل تان، مطابق تصویر زیر وارد کنید و بر روی "Send SMS" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پیام تایید آن از طریق پیامک برای شما اراسل شود.

 

شارژ حساب وب مانی

 

گام ششم : مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، کدی را که از طریق پیامک دریافت کرده اید وارد کنید و بر روی  گزینه ی " Confirm " کلیک کنید.

 

شارژ حساب وب مانی

گام هفتم: حال می بایست بر روی دکمه " PAY " کلیک نمائید.

شارژ حساب وب مانی

 

در این تصویر مشاهده می نمائید که انتقال حساب از کردیت کارت به کیف پول WMZ با موفقیت انجام شده است.

 

شارژ حساب وب مانی

دوستان همراه! براساس این آموزش، شما نحوه واریز پول از طریق کردیت کارت به حساب وب مانی را فرا گرفتید. لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را با ما مطرح کنید. تیم تراپی جهت بهبود مطالب سایت خوشحال می شود با شما دوستان عزیز در ارتباط باشد. در صورتی که در این زمینه اطلاعات بیشتری دارید و یا جهت بهبود این آموزش برای هموطنان عزیزمان راه کارهای بهتری مد نظر دارید از طریق "فرم تماس با ما" مطالب خود را برای ما ارسال نمائید. از همکاری شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

تماس با ما

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا تجربیات مفید خود را در زمینه ی مقاله ی فوق از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 02 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر