دوستان گرامی، در مقالات قبلی شما را با چند نوع از انواع کیف پول های ارزی آشنا کردیم. همچنین مقالاتی در خصوص انواع کیف پول های سخت افزاری برای شما ارائه دادیم. در مقاله ای با عنوان کیف پول سخت افزاری تریزور نیز شما را با این نوع کیف پول سخت افزاری آشنا کردیم. دراین مقاله قصد داریم نحوه ی  استفاده از کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor  را برای شما عزیزان بیان کنیم. به منظور استفاده از کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor شما باید ابتدا تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید. برای اشنایی با نحوه ی تنظیم کیف پول سخت افزاری تریزور با تراپی همراه باشید.

استفاده از کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor

نحوه ی تنظیم دستگاه کیف پول سخت افزاری تریزور

مرحله اول : با استفاده ازیک عدد USB دستگاه تریزور را به کامپیوتر خود متصل نمائید.

مرحله دوم : به قسمت myTrezor بروید و یک مرورگر پلاگین دانلود نمائید.

  • این فرایند به صورت اتوماتیک است، اگر چه شما باید اجازه دهید تا مرورگر پلاگین نصب شود.

مرحله سوم : به محض اینکه پلاگین فعال شد، myTrezor به شما فرمان می دهد تا یک پین کد انتخاب نمائید.

  • البته نیازی نیست که شما پین کد را تایپ نمائید. شما باید روی یک پد عددی نامشخص که در مرورگر شما نمایش داده شده است، کلیک نمائید.
  • موقعیت این اعداد به صورت تصادفی تغییر می کنند. بنابراین هر بار که شما پین کد را وارد می نمائید باید دستگاه تریزور خود را چک نمائید.

مرحله چهارم : در این مرحله شما باید 24 ردیف از کلماتی را که به صورت رندوم ایجاد شده اند را یادداشت نمائید.

این به شما کمک می کند تا اگر احیانا کیف پول تریزور خود را گم کردید، با استفاده از این حروف مجدد آن را بازسازی نمائید.

این تنها نسخه پشتیبان است که شما می توانید داشته باشید تا در صورت گم شدن کیف پول تان آن را بازیابی نمائید.

استفاده از کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor

تریزور از استانداردهای BIP39 و BIP44  برای ایجاد کیف پول جدید استفاده می کند. بنابراین مجموعه کلمات ایجاد شده، می توانند توسط کیف پول های نظیر یک دیگر، بازیابی و استفاده شوند.

 

نکنته بسیار مهم : هرگز از مجموعه کلمات، کپی دیجیتال ایجاد نکنید. حتما نسخه پشتیبان آن را روی کاغذ با استفاده از خودکار یادداشت نمائید.

 

دوستان همراه، تا به اینجای کار نحوه فعال سازی دستگاه سخت افزاری کیف پول تریزور را برای شما آموزش دادیم. اکنون شما قادر به استفاده از کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor خواهید بود. اما قبل از آن باید ابتدا به حساب تریزور خود بیت کوین اضافه نمائید و سپس با استفاده از آن به انجام پرداخت های ارزی خود بپردازید. 

این مژده را به شما می دهیم که در مقاله ای تحت عنوان پرداخت با تریزور ما نحوه افزودن بیتکوین به حساب کیف پول سخت افزاری تریزور و هم نحوه انجام پرداخت های ارزی را برای شما آموزش داده ایم. با مراجعه به مقاله ذکر شده قادر خواهید بود پس از فعال سازی کیف پول سخت افزاری خود، به آسانی پرداخت های خود را با خیال آسوده انجام دهید.

تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر