مخاطبان گرامی در مقاله کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس Ledger Nano S اطلاعات اولیه در مورد این کیف پول را بدست آورده اید. در این میقاله می خواهیم طرز استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس را به شما آموزش دهیم. اما اگر در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید توصیه می کنیم قبل از مطالعه این مقاله از مقاله های زیر استفاده کنید. 

برای خرید کیف پول لجر نانو اس ، کلیک کنید!

 

راهنمای استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس : 

راه اندازی این کیف پول بسیار ساده است. تنها نیاز است که شما مراحل زیر را دنبال کنید : 

1- ابتدا شما باید کیف پول را به کامپیوتر خود متصل کنید تا روشن شود. برای این کار می توانید از کابل USB استفاده نمایید. 

2- سپس از شما خواسته می شود که یک رمز 4 رقمی وارد کنید. با استفاده از دکمه های روی دستگاه می توانید ارقام را از بالا به پایین انتخاب کنید. زمانی که شما به عدد مورد نظر خود رسیدید با فشردن دکمه آن را انتخاب کرده و سپس عدد بعدی را به همین روش انتخاب می کنید. 

3- بعد از این که شما رمز را وارد کردید باید رمز پشتیبانی که 24 کاراکتری بود را وارد نمایید. این کلمه ها نمایش داده می شوند، شما باید یکی را انتخاب کنید. سپس رمزی را که انتخاب کردید باید در برگه ای که هنگام خرید در اختیار شما قرار داده شده است وارد نمایید. توجه داشته باشید که نگهداری از این رمز مهم تر از هر چیز دیگری در زندگی شماست!! در صورتی که کسی این رمز را داشته باشد می تواند کل کیف پول شما را خالی کند. 

4- سپس با پرسیدن دو عبارت رندوم، رمز انتخابی شما را تایید می کند. (یعنی در این مرحله باید رمز خود را انتخاب نمایید.)

لجر نانو اس

راهنمای نصب نرم افزار Ledger : 

برای این که شما بتوانید از این سخت افزار استفاده کنید باید یک رابط کاربری ایجاد کنید. برای کوین های مختلفی که شما دارید باید نرم افزار های مختلفی را نصب نمایید. در صورتی که در مورد تفاوت کوین و توکن سوالی دارید می توانید از مقاله مربوط به آن استفاده نمایید. بنابراین باید یکی از 3 نرم افزار های زیر را نصب نمایید : 

1- بیت کوین

2- اتریوم 

3- ریپل 

به عنوان مثال فرض می کنیم که شما می خواهید بیت کوین ذخیره کنید. باید روی صفحه نمایش کیف پول روی عبارت B که نمایان گر Bitcoin است رفته و با فشردن دو کلید به صورت همزمان، آن را انتخاب نمایید. وقتی یک بار شما این کار را انجام دهید باید محیط کاربری بیت کوین را در نرم افزار مشاهده کنید. به همین سادگی کیف پول شما فعال شده است. 

لجر نانو اس

اهمیت صفحه نمایشگر در کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس : 

زمانی که شما از کیف پول معمولی مانند کیف پول موبایل برای ارز دیجیتال استفاده می کنید، رمز کیف پول شما در تلفن همراه شما نمایش داده می شود. تلفن همراه شما به اینترنت متصل است و همین مسئله راه را برای هکرها باز می کند. اما در کیف پول سخت افزاری هیچ گونه اتصالی به اینترنت برقرار نیست. و رمز روی نمایشگر نمایش داده می شود. همچنین شما از طریق این نمایشگر می توانید مقدار پرداختی های خود را چک کنید و در صورت درست بودن آن ها را تایید کنید. 

 

همراهان عزیز امیدوارم متوجه اهمیت کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس شده شده باشید. منتظر سوال های شما در این مورد هستیم ...

تاریخ انتشار 03 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر