در دنیای کنونی شاهد هستیم که اکثر افراد چه زن و چه مرد در سنین مختلف در حال فعالیت و کسب درآمد هستند و تقریبا همه با اینترنت و دنیای مجازی آشنایی دارند. به این دلیل است که بیشتر راه‌های کسب درآمد، از طریق اینترنت و از نوع شغل‌های فریلنسری می‌باشد. اما از میان کلیه‌ی مشاغل موجود، برخی از شغل‌ها طرفدار بیشتری دارند چرا که تقاضا برای آن‌ها بیشتر است. در ادامه ی این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با  مشاغل پرتقاضا در سال 2020 آشنا کنیم.

بیشتر بدانید : معرفی چند سایت برای کسب درآمد از اینترنت

آشنایی با مشاغل پرتقاضا در سال 2020

دنیا پیوسته در حال تغییر و تحول و حرکت به سوی جهانی پیشرفته با به کارگیری فناوری و تکنولوژی‌های مدرن و کاراتر می‌باشد که بیشتر از امروز با محوریت فناوری در حال رشد و توسعه است. در نتیجه در تقریبا تمام مشاغل پیشرفته نیز عنصر فناوری قابل رویت است. از میان این مشاغل، برخی از شغل‌ها پرتقاضاترند که شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

مشاغل پرتقاضا

توسعه دهنده‌ی بلاک چین

یکی از مشاغل پرتقاضا در سال 2020 مربوط است به توسعه دهندگان Blockchain، که این حرفه در بین مشاغل مورد نیاز در سال 2020 رتبه بالایی دارد و پیش بینی می‌شود که در بهار سال 2020 با افزایش تقاضا برای توسعه بلاک چین مواجه شویم. انتظار می‌رود که بیت کوین سومین هالوینگ خود را در 20 مه سال 2020 پشت سر بگذارد، همانطور که در سال 2016 ، روندی مشابه آن تأثیر گسترده‌ای بر قیمت و جذب بیت کوین داشته است. بنابراین ، احتمال می‌رود که دوباره این اتفاق بیفتد و در این حوزه به توسعه دهندگان بلاک چین نیاز بسیاری پیدا خواهند کرد.

فیزیوتراپیست

یکی از مشاغل پرتقاضا در سال 2020 شغل فیزیوتراپیست است. در سال 2019 به فیزیوتراپی‌های بیشتری نیاز بود زیرا تقاضا زیاد بود. طبق گفته مارتین لووندنک ، بنیانگذار و مدیرعامل Cleverism ، در سال 2020 ، منحنی تقاضا برای فیزیوتراپی‌ها تندتر خواهد شد. وی معتقد است، افراد سال‌ها پیش كه فن آوری در مرحله پیشرفته فعلی خود نبود ، وظایف و کارهای خود را به صورت دستی انجام می‌دادند و این به آن‌ها كمك می‌كرد تا استخوان‌ها ، ماهیچه‌ها و مفاصل آن‌ها همواره تحرک داشته باشد و این به سلامت آن بخش‌ها کمک می‌کرد. اما به زودی با ورود ماشین‌ها به زندگی بشر، زندگی ما آسان‌تر و راحت‌تر شد، اما سلامت افراد به دلیل عدم فعالیت بدنی تحت تأثیر قرار گرفت. بنابراین ، برای تقویت توان بخشی جسمی افراد ، مدیریت درد آن‌ها و تقویت تحرک و بهبود بخشی آن، پیش بینی می‌شود که در آینده نیاز بیشتری به فیزیوتراپی احساس شود.

بازاریابی ویدئویی و دیجیتال مارکتینگ

به نظر استیو پریچارد ، مدیر عامل شرکت Checklate ، تقاضای گسترده‌ای برای مشاغل موجود در فضای بازاریابی دیجیتال و فیلمبرداری در سال 2020 وجود خواهد داشت. اما ، با افزایش محبوبیت ویدیو ، وی معتقد است تقاضا برای بازاریابان دیجیتال و فیلمبرداری در ماه‌های آینده بیشتر شود. وی گفت: این ویدئو به طور مداوم به عنوان CTA (call to action  ) یعنی فراخوانی برای اقدام مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کاربران آنلاین با دیدن محتواها برای خرید اقدام کنند.

مشاغل پرتقاضا

خلبان هواپیمای بدون سرنشین تجاری

به گفته مدیران شرکت SkyOp ، شرکتی که به تازگی برنامه آموزشی جدید STEM خود را برای بررسی واجد شرایط بودن دانش آموزان دبیرستانی برای تحصیل در رشته‌ی خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین تجاری آغاز کرده است و به زودی زمینه فعالیت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین تجاری مهیا خواهد شد. وی گفته است که اگرچه اخیراً نیاز به این خلبانان‌های تجاری افزایش یافته است ، اداره حمل و نقل هوایی فدرال معتقد است که تقاضا برای خلبانان پهپاد تجاری در سال 2020 به رشد چهار برابر خواهد رسید و بیش از 300000 خلبان جدید برای رفع نیازهای آینده به کار گرفته خواهد شد. در نتیجه آموزش SkyOp ، دانش آموزان دبیرستانی می‌توانند پس از فارغ التحصیلی به این شغل پردرآمد دسترسی داشته باشند.

از دیگر مشاغل پرتقاضا می‌توان به شغل‌هایی نظیر تکنسین ایمنی و آتش نشانی، افراد حرفه‌ای در فناوری مالی یا به اصطلاح فین تک (fintech)، وکالت و مشاوران حقوقی، بازاریابی دیجیتال، دامپزشکی، پرستاری سالمندان و ... اشاره کرد.

دوستان گرامی در این مقاله شما را با مشاغل پرتقاضا در سال 2020 آشنا کردیم. چنانچه قصد دارید کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنید یا تغییر و تحولی در شغل فعلی خود ایجاد کنید، خوب است درباره‌ی این مشاغل به خوبی مطالعه کنید.

از توجه و همراهیتان بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 02 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر