فروشگاه‌های آنلاین بزرگی در سراسر دنیا مشغول به فعالیت هستند، نظیر  آمازون، واتسون، تائوبائو و .... در برخی از این فروشگاه‌ها این امکان برای کاربران فراهم شده است که آیتم‌هایی که را دیگر به آن‌ها نیازی ندارند در آن فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند. یکی از این فروشگاه‌های آنلاین eBay است. در این مقاله به نکاتی اشاره خواهیم کرد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید فروش بیشتری در eBay داشته باشید. با تراپی همراه شوید تا با مهم‌ترین نکات برای افزایش فروش در eBay آشنا شوید.

چگونه می‌توانیم افزایش فروش در eBay داشته باشیم؟

ممکن است شما هم اکنون یک فروشنده‌ی فصلی در eBay باشید یا ممکن است به تازگی شغل فروشندگی را در eBay آغاز کرده باشید. در هر صورت این نکات بسیار مهم هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا در eBay فروش بیشتری داشته باشید.

افزایش فروش در eBay

یک اکانت شناخته شده‌ی معتبر داشته باشید

باید بدانید که اگر به تازگی کار خود را در eBay آغاز کرده‌اید، و فکر می‌کنید که از همان روز اول می‌توانید به درآمد زیادی برسید، اندکی در اشتباه هستید. یکی از دلایل آن این است که خریداران در eBay بیشتر برای خرید به کسانی اعتماد می‌کنند که مدت زمان بیشتری در eBay مشغول به فعالیت هستند. پس تلاش برای جلب اعتماد مشتری یکی از راه‌های افزایش فروش در eBay است. به نظر شما چگونه می‌توان اعتماد مشتریان را جلب کرد؟ در این بخش از مقاله ما نکاتی را برای جلب اعتماد مشتری و دریافت بازخوردهای رضایت بخش، برای شما بازگو خواهیم کرد.

  • ابتدا سعی کنید چیزهای کوچک و ارزان ارائه کنید که به سرعت به فروش برسد. این به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاه بازخوردهای بسیاری دریافت کنید. به طور مثال می‌توانید پرفروش ترین آیتم های ارزان  و مناسب در eBay شروع کنید.
  • کالاهایی را که برای فروش می‌گذارید به درستی نظم دهید. آن‌ها را دسته بندی کنید تا در شرایط کاملا مناسب بتوانید آن‌ها را به فروش برسانید.
  • اگر از سوی خریداران eBay با شما تماس گرفته می‌شود، سریع و مودبانه پاسخ آن‌ها را بدهید.
  • همیشه بیمه‌ی حمل و نقل داشته باشید تا در صورتی که هر اتفاقی برای کالاهای ارسالی افتاد، ضرر زیادی را متحمل نشوید. همچنین بتوانید به مشتری این تضمین را بدهید که در صورت به وجود آمدن هر مشکلی ، مبلغ واریزی به آن‌ها بازپرداخت می‌شود.

از عکس‌های جذاب و با کیفیت استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین نکات برای افزایش فروش در eBay این است که شما بتوانید عکس‌های با کیفیت و زیبا از آیتم‌های خود تهیه کنید تا بتوانید آن کالا را با قیمت بهتری بفروشید.

به دنبال محصولات مشابهی که در فروشگاه eBay به فروش رسیده است بگردید

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای فروش محصول با قیمت واقعی و مناسب‌تر این است که آیتم‌های مشابه را پیدا کنید و قیمت گذاری کالای خود را بر اساس آن‌ها انجام دهید. در منوی سمت چپ سایت می‌توانی این گزینه را پیدا کنید.

افزایش فروش در eBay

هزینه‌ی ارسال را به طور دقیق تعیین کنید

در دنیایی که اکثر فروشگاه‌ها در حال ارسال محصولات به صورت رایگان هستند، شما باید هزینه‌ی شبپبنگ را طوری در نظر بگیرید ک مشتری را جذب کنید و بتوانید فروش خود را در eBay افزایش دهید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در این زمینه انجام دهید این است که از سیستم محاسبه‌ی شیپینگ eBay استفاده کنید تا هزینه‌ی ارسال را به طور دقیق به دست آورید و به مشتری اعلام کنید.

با اجتناب از دریافت هزینه‌ی کارمزد، سود خود را افزایش دهید

در طی این سال‌ها eBay دائما در حال تغییر هزینه‌های خود می‌باشد. برای سال‌های متمادی eBay هزینه‌ی درج کالا را حدود 25 سنت در نظر گرفته بود که فقط فروشنده بتواند کالای خود را در لیست محصولات نشان دهد. اما پس از مدتی متوجه شد که اگر این هزینه را کاهش دهد فروشندگان بیشتری را به سوی خود جلب خواهد کرد و بالاخره کلا هزینه‌ی درج را حذف کرد. به این ترتیب شما می‌توانید پس از محاسبه‌ی هزینه‌های خود در سایت، اگر امکان حذف یا کاهش هزینه در جایی وجود دارد آن را انجام دهید.

روش‌های پرداخت متنوعی ارائه دهید

بیشتر فروشندگان در eBay امکان پرداخت از طریق پی پال را برای کاربران فراهم کرده‌اند و یک مزیت پی پال این است که کاربران می ‌وانند در آن از طریق کارت‌های اعتباری پرداخت کنند. همچنین امکان دریافت چک یا مانی اوردر نیز می‌تواند به افزایش فروش در eBay منجر شود.

از توجه و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 06 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر