دوستان، از میان شما عزیزان، افراد زیادی هستند که علاقه مند سفر به خارج از کشور هستند و زمانی که وارد کشور مورد نظر شدند پس از ساعاتی اقامت در آن جا، به فکر برقراری ارتباط با عزیزان خود می افتند وگاهی می شود که به طور غیر ارادی دست خود را به سمت تلفن همراه خود برده و شروع به گرفتن شماره می کنند. اما دوستان آنچه برای اکثر افراد مهم است، هزینه های برقراری ارتباط از خارج از کشور است. استفاده از سیم کارت های بین الملل در سهولت برقراری این ارتباط به شما عزیزان کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه شما عزیزان را با سیم کارت بین الملل آشنا خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

سیم کارت بین الملل چیست؟

منظور از سیم کارت بین الملل این است که، در اکثر نقاط دنیا که سفر به آن قسمت ها بیشتر است و مسافران زیادی به آن کشور ها رفت و آمد می کنند، امکان سرویس دهی، برقراری ارتباط و آنتن دهی برای آن سیم کارت وجود داشته باشد. دراین صورت شما به راحتی می توانید از آن کشور به هر جای دنیا تماس گرفته و یا پیامک ارسال نمائید. در واقع این تراشه ی کوچک قابلیت این را دارد که از طریق اپراتورهای محلی آن کشور، یک مکالمه ایده آل را از کشور مبدا به کشور مقصد ایجاد نماید. در سیم کارت بین الملل از سیستم "کال بک" CallBack استفاده می شود. در سیستم CallBack به منظور برقراری تماس، سیستم کال بک، تماس شما را قطع نموده و با تلفن شما تماس می گیرد. به این ترتیب هم کیفیت تماس ها افزایش می یابد و هم در هزینه ی مکالملت صرفه جویی می شود.

هزینه ای که برای برقراری ارتباط با استفاده از سیم کارت های بین الملل برای شما عزیزان در نظر می گیرند، مطابق با تعرفه ها وقراردادهای تعیین شده ای می باشد. برقراری ارتباط با سیم کارت بین الملل برای بیش از 200 کشور جهان امکان پذیر و نیز برای 85 کشور رایگان می باشد.

سیم کارت بین الملل

استفاده از سیم کارت بین الملل چه مزایایی می توانند برای شما داشته باشند

با استفاده از سیم کارت بین الملل، استفاده از دو خط دائمی موبایل کشورهای انگلستان و آمریکا بطور همزمان امکان پذیر می باشد. همچنین امکان برقراری ارتباط در 5 قاره جهان و در بیش از 200 کشور دنیا امکان پذیر میباشد.

 در بیش از 80 کشور  از جمله سرتاسر اروپا، آمریکا، امارات، ترکیه، عربستان، ایران، روسیه، ژاپن و ...رایگان می باشد و برای سایر کشور ها نیز نرخ مکالمه ارزان و مناسب می باشد.

امکان استفاده از صندوق پستی رایگان برای سیم کارت های بین الملل وجود دارد. همچنن امکان ارسال و دریافت پیامک نیز وجود دارد.

تقریبا در اکثر تلفن های همراه، امکان استفاده از این نوع سیم کارت هت وجود دارد.

برقراری ارتباط به صورت دایورت و یا همان انتقال تماس برای سیم کارت بین الملل وجود دارد.

تحویل سیم کارت هابه صورت فوری و از طریق ارسال پستی انجام می شودو خدوات به مشتریان نیز به در24 ساعت شبانه روز انجام می شود.

عزیزان همراه از این که تا به این جا همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال با همکاران مجرب و نعهد ما در تیم تراپی در میان بگذارید.

 

تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر