همان طور که می دانید برای داشتن درآمد نیازی نیست که شما حتما سر کار بروید، چرا که تنها با استفاده از اینترنت و کامپیوتر می توانید کسب درآمد از خانه را آغاز کنید. اگر مهارتی دارید، مانند تولید محتوا و یا طراحی، می توانید فریلنسری را آغاز کنید. بسیاری از دانشجویان با استفاده از این روش کسب درآمدهای خوبی دارند که باعث می شود حجم کار آنها روز به روز افزایش پیدا کند. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های خوب برای فریلنسرها می پردازیم تا بتوانید با استفاده از آنها، عملکرد خود را بهبود ببخشید. با تراپی همراه باشید.

هنگامی که شما کار خود را به عنوان یک فریلنسر آغاز می کنید باید بدانید که در رقابت برای گرفتن کار تنها نیستید. جالب است بدانید که در امریکا چیزی حدود ۴۵ میلیون فریلنسر وجود دارد. با تعمیم این عدد به سایر کشورهای جهان به راحتی متوجه رقابت سنگین می شوید. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست، که تعداد زیادی از این افراد، فریلنسری را به عنوان شغل دوم خود در کنار شغل های دیگر انجام می دهند. اما نگران نباشید چرا که با استفاده از برخی اپلیکیشن های خوب برای فریلنسرها ، می توانید به بهبود عملکرد کاری خود کمک زیادی کرده و شرایط مالی خود را بهبود ببخشید.

با استفاده از تجربه ای که ما داریم، هماهنگی چند کار به دور از محیط کاری و در کنار کارهای دیگر، کار مشکلی خواهد بود. چرا که معمولا شما با کمبود وقت برای انجام کارهای مختلف خود رو به رو می شوید. پس بهتر است که برای مدیریت کارهای خود از اپلیکیشن های خوب برای فریلنسرها استفاده کنید، تا با استفاده از یک برنامه ریزی، به تمام آنچه که مد نظر دارید، برسید.

اپلیکیشن های خوب برای فریلنسرها

اپلیکیشن های خوب برای فریلنسرها :

به عنوان یک فریلنسر زمانی شما به خوبی کار می کنید، که بتوانید زمان خود را به خوبی مدیریت کرده و از استرس های کاری رها باشید. خوشبختانه برنامه های زیادی در این زمینه می توانند راهنمای شما باشند :

برنامه Wave : جهت تنظیم قراردادها و حسابداری

Wave یکی از برنامه های رایگان است که به فریلنسرها کمک می کند تا به سادگی از یک برنامه حسابداری در انجام کارهای روزانه خود استفاده کنند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود سیستم پرداخت خود را مدیریت کنید و با استفاده از روش های مختلف مانند پی پال، ویزا کارت/ مستر کارت حقوق خود را دریافت کرده و گزارش دقیقی از گردش مالی خود داشته باشید. کاربری این برنامه ساده بوده و پشتیبانی خوب آن، مشکلات شما با این برنامه را در سریع ترین زمان ممکن برطرف می کند.

برنامه Qapital : مدیریت مالی

اگر شما همیشه مانند من تمامی درآمدهایتان را خرج می کنید، پس بهتر است که از این برنامه استفاده کنید تا قدری از درآمد ماهیانه خود را پس انداز نمایید. با استفاده از قوانینی که خودتان برای این برنامه تعریف می کنید، می توانید درصدی از مبلغ دریافتی خود را ذخیره کنید.

برنامه Mural : دستیابی به ایده های بصری

قطعا قبل از این که شما ایده خود را پیاده سازی کنید، می خواهید بدانید که چگونه به نظر می رسد. شما می توانید با استفاده از این برنامه نه تنها ایده خود را قبل از اجرا مشاهده کنید، بلکه با استفاده از ایده هایی که به شما داده می شود، آنها را بهبود دهید. پس با استفاده از این برنامه شما می توانید با سایر هم گروهی های خود ارتباط بهتری برقرار کنید و در نتیجه پروژه را به بهترین شکل انجام دهید.

اپلیکیشن های خوب برای فریلنسرها

برنامه Harvest : مدیریت زمان

در آخر روز هنگامی که به کارهای نکرده ام نگاهی می کنم، آرزو می کنم ای کاش چند ساعت بیشتر در طول روز زمان داشتم! بعد از مدتی به این نکته پی بردم که این آرزو برآورده نمی شود، اما من می توانم گونه دیگری به آن نگاه کنم! همه ما در طول روز کارهایی را انجام می دهیم که از اولویت بالایی نیز برخوردار نیستند، ولی تنها به دلیل اینکه این مسئله را نمی دانیم، زودتر از کارهای دیگر انجام می شوند! با استفاده از این برنامه می توانید زمان بندی و درجه بندی کارهایتان را انجام دهید، تا کار را سر موقع تحویل دهید و همچنین از استرس تان کم کنید.

برنامه Dropbox : مدیریت ذخیره سازی

شاید شما هم در این مورد شبیه من باشید. آیا برای شما هم پیش آمده است که ناخواسته به جایی بروید که به اطلاعات کاری خود دسترسی نداشته باشید؟ چرا که روی سیستم دیگری ذخیره شده است! باز هم جای نگرانی نیست چرا که با استفاده از Dropbox این مسئله به راحتی حل می شود. شما می توانید اطلاعات کاری خود را در این فضا ذخیره کنید تا هر زمان و هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

همراهان عزیز اگر شما استفاده از اپلیکیشن های خوب برای فریلنسرها را لازم نمی بینید و یا وقت استفاده از آنها را ندارید، شک نکنید که برای مدیریت جنبه های مختلف کاری خود باید زمان بیشتری بگذارید. پس بهتر است از همین ابتدا، شروع و یا ادامه کار خود را با برنامه انجام دهید.

در صورتی که از اپلیکیشن های دیگری استفاده می کنید، خوشحال می شویم تجربه کاری تان را با دیگر دوستان، در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 20 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر