همراهان عزیز در مقاله آلت کوین چیست، ما به معرفی این مفهوم پرداختیم و ذکر کردیم شما برای ورود به عرصه ارز دیجیتال باید با مفاهیم مختلف آن به خوبی آشنا باشید. اما در این مقاله می خواهیم اطلاعات تکمیلی از آلت کوین Altcoin در اختیار شما قرار دهیم. پیش از هر چیز از همراهی همیشگی شما سپاس گزاریم ... 

اولین آلت کوین Altcoin ایجاد شده کدام است؟

اولین آلت کوینی که ایجاد شده است Namecoin است که در آپریل 2011 به بازار ارزهای دیجیتال راه پیدا کرد. این ارز دیجیتال ابتدا شبیه یک ارز عمل می کرد و قرار بود که امکان غیر متمرکز عمل کردن را برای اولین بار ایجاد کند. این مسئله در آن زمان بسیار پیچیده بود چرا که بستگی زیادی به اینترنت داشته است. در زمان کوتاهی که این ارز وجود داشت بهترین جایگاه را در میان سایر رقبای بعدی خود داشت. 

آلت کوین Altcoin

سرمایه گذاری در آلت کوین Altcoin : 

همان طور که حتما شما هم می دانید بازار ارز دیجیتال دارای نویان و تغییرات زیادی است. همچنین هر روز یک ارز دیجیتال وارد بازار می شود همراه با ویژگی های جدید تر. بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه می تواند ریسک زیادی برای سرمایه گذار داشته باشد. حتی بیت کوین که محبوب ترین ارز دیجیتال است نیز نوسانات زیادی را تجربه کرده است ولی با این وجود نا امید نشده و به فعالیت خود ادامه داده است. 

جالب است بدانید زمانی که ارز دیجیتال جدیدی وارد بازار می شود مسلما قیمت پایینی دارد. سرمایه گذاران پولدار در این ارز سرمایه گذاری می کنند و در نتیجه باعث می شوند به مرور زمان ارزش این ارز دیجیتال بالا رود. سپس سرمایه گذاران این ارز را با قیمت بالایی در سرویس های اکسچنجینگ می فروشند و سود بالایی برای خود جمع آوری می کنند. این روش ریسک زیادی دارد ولی با نتیجه خوبی همراه است. به این کار در بازار دیجیتال روش پمپ و تخلیه می گویند. 

آلت کوین Altcoin

شما باید بدانید که در این روش سرمایه گذاری باید آلت کوینی را انتخاب کنید که آینده روشنی دارد و عملکرد آن درست  و حساب شده است. برای این کار نیاز است که شما تحقیقات روزانه روی ارز مورد نظر خود انجام دهید. به این ترتیب می توانید مسیری که آلت کوین در حال طی کردن است را به خوبی بشناسید و اطلاعات درستی از آن بدست آورید. در این زمینه به حرف کسی اعتنا نداشته باشید و همه چیز را خود به طور مستقیم زیر نظر داشته باشید. چرا که در غیر این صورت ممکن است تمام سرمایه گذاری خود را از دست بدهید. برای همین است که بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند در یک ارز دیجیتال شناخته شده سرمایه گذاری کنند. مانند بیت کوین. 

  1. بیت کوین چیست؟
  2. بیت کوین رایگان چگونه بدست می آید؟
  3. بهترین برنامه های دریافت بیت کوین رایگان
  4. بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان
  5. هک بیت کوین چگونه است؟
  6. سرمایه گذاری در بیت کوین
  7. استخراج بیت کوین
  8. استخراج بیت کوین با سخت افزار
  9. دستگاه ATM بیت کوین چیست!؟
  10. تبدیل بیت کوین
  11. بایدها و نبایدهای بیت کوین
  12. کیف پول بیت کوین برای ios 

بنابراین همراهان عزیز مانند هر کار دیگری اگر دقیق و حساب شده عمل کنید می توانید سرمایه گذاری موفقی در آلت کوین Altcoin داشته باشید ... 

تاریخ انتشار 14 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر