کشور کانادا یکی از بزرگ ترین و البته ثروتمند ترین کشورهای جهان به شمار می رود. کانادا، از شرایط  اقتصادی متنوعی برخوردار است. تولیدات این کشور بیشتر شامل : نفت و مواد شیمیایی، مواد غذایی، فلز، چوب، کاغذ و ... می باشد. شرایط اقتصادی بسیار ایده آل کشور کانادا، بسیاری از افراد را بر آن داشته است تا به سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت به این کشور اقدام نمایند.

سرمایه گذاری در کانادا

عزیزان همراه! این را بدانید  که اقتصاد قوی کانادا و نیز وجود متخصصین و افراد تحصیل کرده در این کشور، از مهمترین دلایلی است که باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران، کانادا را برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار انتخاب کنند. دوست عزیز! آیا شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارند؟ اگر پاسختان به این پرسش مثبت است ولی برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار مناسب  سر در گم هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، در این مقاله همراه ما باشید...

نحوه سرمایه گذاری در کانادا

  • مرحله اول : شما در ابتدا باید مطمئن شوید که آمادگی لازم جهت ایجاد یک کسب و کار را دارید.

اغلب اوقات، ایده پردازی و طرح عنوان کسب و کار، کار بسیار ساده ای است. اما راه اندازی و ایجاد یک کسب و کار پر درآمد و سودآور، کار ساده ای نیست.

  • مرحله دوم : گزینه هایی که پیش رو دارید را ارزیابی کنید.

لازم است بدانید، هنگامی که قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید، بین نوع کسب و کاری که قرار است از ابتدا توسط خود شما آغاز شود، با کسب و کاری که شما قرار است در آن مشارکت کنید یا بخشی از سهام آن را خریداری نمائید، تفاوت زیادی وجود دارد. پس لازم است شما با هر کدام از این موارد بیزینس آشنایی داشته باشید.

در این مرحله لازم است در انتخاب نوع کاری که با استعدادها و علایق و روحیات شما سازگار باشد، توجه و دقت کافی داشته باشید.

مرحله سوم : یک طرح کسب و کار برای خود تهیه کنید.

یک طرح کسب و کار به شما کمک می کند که از جنبه های مختلف و مهم  به کسب و کار جدید خود فکر کنید. هنگامی که طرح خود را ایجاد می کنید، مشتریان و پتانسیل های بازار را شناسایی می کنید، هزینه های راه اندازی را شناسایی کنید و پیش بینی های مالی لازم را برای چند سال اول کار خود انجام می دهید. برای تهیه طرح کسب و کار یا سرمایه گذاری در کانادا ، به منابع مطالعاتی در این زمینه و یا کارگاه های آموزشی جهت فرا گیری مطالب مفید به صورت عملی، مراجعه نمائید.

مرحله چهارم : در این مرحله برای ثبت کسب و کار خود اقدام نمائید.

توجه داشته باشید که پس از ثبت کسب و کار خود، مالیات های منظور شده برای هر نوع کالا و خدمات را نیز باید در نظر بگیرید. 

GST، PST،  HST. سه نوع مالیات می باشد که کشور کانادا برای صاحبان کسب و کار در نظر گرفته است. دو مالیات اصلی که : 1. مربوط به کالاها و خدمات (GST) می باشد و 2. مالیات بر فروش یا مالیات جزئی (PST) می باشد. چندین ایالت از ایالت های کشور کانادا، این دو مالیات را به یک مالیات واحد معروف به مالیات توافق شده فروش (HST) متصل می کنند. در نهایت  شما باید یکی از انواع حساب های مالیاتی زیر را برای خود ایجاد کنید که پس ازآن، یک شماره کسب و کار برای شما تعیین می شود. این حساب ها عبارتند از : 

  • مالیات بر محصولات و خدمات (GST)
  • مالیات بر درآمد شرکت
  • کاهش حقوق و دستمزد
  • صادرات واردات

دوستان و یاران همراه ! امید است تا به این جا از مطالعه ی مطالب عنوان شده، استفاده لازم را برده باشید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید، سوالات خود را به همکاران ما در تیم تراپی، از طریق چت آنلاین مطرح نمائید. اعضای تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 31 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر