کره­‌ی جنوبی یکی از کشورهای تولید کننده و عرضه کننده­‌ی انواع کالاها و خدمات است که بازار بسیاری از لوازم اساسی مردم از جمله لوازم و تجهیزات الکترونیکی و خانگی را در دست گرفته است. وب سایت‌­های تجارت الکترونیک کره‌­ی جنوبی همچون kooding بخش‌­های مختلفی از محصولات نظیر وسایل بهداشتی، پوشاک، تجهیزات و لوازم الکترونیکی، مد و استایل، لوازم بچه‌گانه، لوازم خانگی و ... را شامل می‌­شود و شما بدون هیچ دغدغه‌­ای قادر به خرید از آن‌ها می‌­باشید. شما قطعا فروشگاه‌های آنلاین نظیر tidebuy، tvc-mall، زاپوس و ... را می‌شناسید و با نحوه‌ی خرید از آن‌ها آشنا هستید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا با نحوه­‌ی خرید کالا از  سایت کره‌­ای G Market آشنا شوید.

در صورت تمایل به مطالعه نحوه سفارش از سایت kooding به صفحه­‌ی مرتبط به آن با نام نحوه‌ی خرید از سایتkooding | آموزش پرداخت هزینه در سایت kooding کره جنوبی مراجعه کنید.

G Market

آشنایی با وب سایت­‌های کره‌­ای

وب سایت‌­های تجارت الکترونیک کره‌­ای خدمات و محصولات ارزنده‌­ای را در زمینه­‌ی لباس، محصولات پوستی، لوازم خانگی و ... ارائه می­‌دهند، این وب سایت­‌ها با تضمین بهترین قیمت، اصل بودن کالا و از همه مهم­‌تر ارسال سریع سفارشات، گام بزرگی را در جهت جذب  اعتماد مشتری برداشته و  روز به روز با فعالیت­‌های بیشتر در حال خدمت رسانی به مشتریان خود هستند.

نحوه‌­ی خرید کالا از  سایت‌های­ کره ‌ای 

در ادامه به نحوه‌­ی خرید کالا  از سایت­ اصلی تجارت الکترونیکی در کره­‌ی جنوبی پرداخته شده است:

با فروشگاه آنلاین  G Marke بیشتر آشنا شوید

سایت G Market یکی از قدیمی­‌ترین و برترین سایت­‌های خرید کالای کره­‌ی جنوبی است که تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز را با نازل‌­ترین قیمت­‌ها در اختیار خریداران قرار داده است، این فروشگاه دارای 3 زبان کره‌­ای، انگلیسی و چینی می‌­باشد و خریداران را به فروشندگان در سراسر دنیا به یگدیگر متصل می­‌کند. از این رو این سایت به یکی از محبوب­‌ترین سایت­‌های کره‌­ی جنوبی در بین تولید کنندگان و فروشندگان تبدیل شده است.

فروشگاه G Market دارای انواع محصولات لوازم خانگی، کامپیوتر، زیبایی، بچه، سلامتی، مبلمان، تجهیزات، وسایل نقلیه، پوشاک و ... است. این وب سایت یکی از بزرگ­‌ترین وب سایت­‌های حراجی آنلاین در دنیا است.

برای خرید از این سایت می­‌توانید به راحتی به سایت https://global.gmarket.co.kr/Home/Main بروید و در آن ثبت نام کنید. سپس با توجه به دسته­‌های کنار صفحه در سمت چپ، دسته‌­ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

G Market

پس از انتخاب دسته‌­ی مورد نظر خود به صفحه‌­ی مربوط به محصول انتخابی می‌­روید که در سمت چپ آن به منظور یافتن سریع‌­تر و راحت‌­تر محصول مورد نظر تمامی محصولات موجود در

این شاخه دسته بندی شده است، در این صفحه ما دسته­‌ی beauty/hair و شاخه­‌ی body/hair  را انتخاب کرده‌­ایم.

G Market

روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید و اطلاعات تخصصی، نظر مشتریان، اطلاعات فروشنده و نحوه­‌ی پرداخت هزینه و ارسال ان را بررسی کنید و سپس روی گزینه­‌ی buy now در صورت نداشتن کارت gaccount کلیک کنید.

G Market

پس از کلیک روی گزینه­‌ی buy now و وارد کردن نام کاربری و رمز خود، به صفحه‌­ی اطلاعات ارسال و پرداخت می­‌روید در این صفحه می‌­توانید نوع پرداخت خود را با گزینه‌­هایی همچون پی پال، دبیت کارت، کارت اعتباری و transferwire انتخاب کنید.

G Market

فروشگاه‌­های دیگری نظیرCS Club، CJ Mall,، LG E-Shop، Samsung Mall، H Mall، Shinsegae، Lotte I-Mall و Lotte نیز از جمله دیگر فروشگاه­‌های آنلاین کلیه تجهیزات و لوازم منزل، بهداشتی، فشن و مد و ... می‌­باشند که از قوانین تحویل سریع و تضمین کالا پیروی می­‌کنند. فروشگاه­‌های سامسونگ و ال جی در ایران نیز بسیار محبوب و پر فروش می‌­باشند. از این رو بدون هیچ مشکلی می‌­توانید به راحتی با سفارش به سایت­‌های بالا و پرداخت هزینه از طریق پی پال و انواع کارت‌­های اعتباری تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت­‌های مناسب درب منزل دریافت کنید.

در صورتی که کارت اعتباری، دبیت یا حساب پی پال ندارید اصلا نگران نباشید!

خدمت تراپی برای خرید از فروشگاه G Market

در صورتی‌که تمایل به سفارش کالا و خدمات از سایت‌­های ذکر شده در قسمت بالا دارید اما حساب پی پال یا کارت اعتباری برای خرید محصول مورد نظر ندارید می­‌توانید به راحتی با استفاده از وب سایت تراپی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

در صورت نیاز با ثبت نام در تراپی و از طریق اکانت کاربری خود صفحه‌­ی مربوط به پرداخت هزینه را برای متخصصان ما در تراپی ارسال کنید تا در سریع‌­ترین زمان محصول مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم در صورت هر گونه خرید کالا از  سایت­‌های کره‌­ای  لطفا نظرات خود را در کامنت‌­ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها استفاده کنند.

تاریخ انتشار 07 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر