معرفی چند راه استفاده از استوری لینکدین در برند شخصی



آیا در لینکدین عضو هستید؟ برای رسیدن به چه هدفی در این شبکه اجتماعی اکانت ساخته اید؟ آیا هدف شما انجام تبلیغات در لینکدین است؟ آیا از لینکدین در توسعه کسب و کار خود استفاده کرده‌اید؟ قابلیت جدید استوری در لینکدین چگونه در دستیابی به موفقیت و معروفیت برند به شما کمک خواهد کرد؟ در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با این شبکه اجتماعی محبوب و نحوه برندینگ در آن و استفاده از استوری لینکدین برای برندینگ شخصی، آشنا سازیم.

آشنایی با لینکدین

LinkedIn از پلت فرم یک شبکه حرفه‌ای به یک پلت فرم محتوایی تبدیل شده که در آن کاربران می‌توانند ویدیوها، وبلاگ‌ها، عکس‌ها و موضوعات مورد علاقه خود را قرار دهند. این شبکه اجتماعی در سال‌های اخیر، محبوب‌تر شده و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد.

با افزایش کاربران و  شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین، لینکدین به یک غول شبکه‌ای در تجارت B2B و کانال اساسی در اکوسیستم رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است. لینکدین برای رضایت کاربران و افزایش تجارت‌های آنلاین ویژگی‌های جدیدی همچون استوری را به قابلیت‌های خود افزوده است.

استوری لینکدین

استوری لینکدین

استوری لینکدین Student Voices نامیده می‌شود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند محتوای ویدیویی از فعالیت‌های خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر اساس ویژگی‌های اینستاگرام و اسنپ چت ایجاد شد. قابلیت Student Voices در لینکدین به منظور اشتراک گذاری وظایف و پروژه‌های دانشجویان در کالج ایجاد شده است. این استوری یک هفته پس از انتشار از فهرست پاک می‌شود ولی در پروفایل آن شخص باقی می‌ماند.

پنج راه برای استفاده از استوری لینکدین در ایجاد نام تجاری شخصی

با راه اندازی قابلیت استوری ارتباط با جامعه‌ی اطراف افزایش یافت و از این رو به یکی از فرصت‌های طلایی در کسب و کار آنلاین تبدیل شد.

در ادامه به پنج راه‌کار در مورد استفاده از این قابلیت در ایجاد نام تجاری شخصی پرداخته شده است.

  1. برجسته کردن دستاورد شخصی

با ایجاد قابلیت استوری، به اشتراک گذاری جوایز، محیط کار و bylines در بین کاربران به سرعت رایج شد، به صورتیکه کاربران در طول روز چندین استوری متفاوت از خود می‌گذارند و رویدادهای مختلفی را به دیگر دوستان یا آشنایان خود نشان می‌دهند. در لینکدین با استفاده از ویدیو می‌توانید از موفقیت‌ها و اطلاعات مفید در زمینه کاری و درسی یا هر چیز دیگری  استوری بگذارید تا از این طریق دستاوردهای خود را به جهانیان نشان دهید.

  1. فرمت Ask Me Anything (AMA)

با استفاده از فرمت Ask Me Anything (AMA)، کاربران می‌توانند سولات خود را به راحتی از شخصی که استوری را گذاشته بپرسند. این قابلیت باعث صمیمت و خلوص در بین افراد می‌شود. صاحب اکانت می‌تواند هر زمانی که فرصت داشت پاسخ سوال‌های آنها را در دایرکت بدهد. سیاست مداران و افراد مشهور از این قابلیت به وفور برای ایجاد رابطه‌ای نزدیک با کاربران خود استفاده می‌کنند. استفاده از این قابلیت به شدت بر روی حرفه و نام تجاری شرکت شما تاثیر گذار است.

  1. پشت صحنه

استوری لینکدین برای نمایش پشت صحنه کار به کاربران این امکان را می‌دهد تا درک بهتری از کار و شخصیت شما داشته باشند. از این رو با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید رویدادهای مختلفی نظیر جشن تولد یا خرید و فروش و معامله را در محل کار خود به کاربران نشان دهید. علاوه بر این شما همچنین می‌توانید با استفاده از این قابلیت افراد تیم خود را معرفی کنید. بنابراین استوری لنیکدین به شما اجازه می‌دهد تا حقایق موجود در کسب و کار خود را به صورت روزانه با دیگران به اشتراک بگذارید. 

استوری لینکدین

کاربران می‌توانند با مشاهده رویدادهای شغلی روزمره‌‌ای که دیگران به اشتراک می‌گذارند، ایده بگیرند و پیشرفت کنند.

  1. آموزش تجارت شخصی

با استفاده از استوری لینکدین شما می‌توانید در فیلم‌هایی آموزشی از تفاوت‌های کلیدی محصول خود و دیگر محصولات موجود در بازار صحبت کنید. در این ویدیوها سعی کنید اهداف خود را به وضوح بیان کرده و مزایای آن را شرح دهید تا به عنوان یک کارآفرین متخصص و اندیشمند در این زمینه تبدیل شوید.

  1. لذت بردن از کار

این قابلیت بهترین رسانه برای نمایش شخصیت شما در محل کار و خانه است. در استوری لینکدین شما می‌توانید در مورد موضوعات مورد علاقه روز و نحوه ارتباط آنها با کسب و کار یا زندگی شخصی خود صحبت کنید. با نشان دادن شخصیت درستی از خود، کاربران به سمت شما و آنچه شما در حال تبلیغ آن هستند، جذب می‌شوند.

از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگذاریم در صورت هر گونه سوال یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید.

سوالات خود را از ما بپرسید

مشاوره رایگان