هرچه جستجو می‌کنید، حتماً آن را در لندن پیدا خواهید کرد. دلایل خوب بسیاری وجود دارد که چرا پایتخت انگلستان به یکی از پر بازدیدترین شهرها در جهان تبدیل شده است. این شهر نه تنها مورد علاقه گردشگران است، بلکه همه ساله لندن میزبان مشاغل بسیاری بوده و تجارت در لندن موضوعی بسیار ناب است. با تراپی همراه شوید تا دلیل اینکه چرا لندن شهری ایده آل برای تجارت است، برای شما عزیزان شرح دهیم.

بیشتر بدانید:

دلایل ایده آل بودن تجارت در لندن

همانطور که ذکر کردیم، به دلایل مختلفی، لندن قطبی مناسب برای گردشگری و میزبان مشاغل زیادی بوده است. اکنون در اینجا می‌خواهیم برای شما 5 دلیل اینکه چرا به صورت جهانی یکی از گزینه‌های در نظر گرفته توسط شرکت‌های بسیاری، تجارت در لندن است.

تجارت در لندن

1. دسترسی به نیروی کار متنوع و ماهر

ناگفته نماند در صورت راه اندازی مشاغل خود در شهری 8.1 میلیون نفری، می‌توانید به استخر بزرگی از کارمندان بالقوه دسترسی پیدا کنید. آنچه باعث می‌شود تجارت در لندن در مقایسه با سایر شهرهای جهانی متمایز شود، چند قومیتی بودن آن است. تنوع در محل کار به شما کمک می‌کند تا کلیه مشتریان خود را بهتر بشناسید و در نهایت، عملکرد مالی بهتر داشته باشید.

جمعیت چند فرهنگی لندن نیز با مهارت است. حدود یک سوم فارغ التحصیلان انگلستان، پس از اتمام مدارک خود به لندن می‌روند. بنابراین جای تعجب نیست که 24 درصد از ساکنان داخلی لندن 25 تا 34 سال سن دارند. لندن مکانی است که شما می‌توانید در آنجا به استخدام افراد متخصص و ماهری که مشتاقانه می‌خواهند با رشد تجارت شما خود را اثبات کنند، بپردازید.

2. می توانید از دولت انگلستان کمک بگیرید

انگلستان به ویژه طرفدار شرکت‌های کوچک و در حال رشد است و این باعث می‌شود کشور چشم اندازی وسوسه‌انگیز برای کارآفرینان باشد. به عنوان مثال، با استفاده از برنامه وام‌های راه اندازی شده با حمایت دولت، تقاضای کمک مالی بسیار ساده است. شما همچنین می‌توانید از تعدادی از طرح‌های کاهش بار مالیاتی در مواجهه با مشاغل جدید، استفاده کنید.

لندن بهترین مکان برای دسترسی به این موارد و دیگر کانال‌های پشتیبانی است. خدمات محلی که بسیاری از لندنی‌ها قادر به استفاده از آن هستند، از مراکز تصدی (Enterprise Centres)، جایی که می‌توانید فضای کاری کم هزینه تهیه کنید، تا برنامه‌های پشتیبانی از رشد و کتابخانه‌های تجاری آزاد استفاده کنید، در این شهر وجود دارد.

3. ایجاد اتصالات جدید، سرمایه گذاری مطمئن

تنها در سال 2016، تجارت در لندن با رقم 205352 تجارت جدید به ثبت رسید. به طبق تحقیقات جدید، این شهر همچنین بزرگترین خوشه فناوری در منطقه EMEA است. به همین ترتیب، لندن از فرصت‌های شبکه‌ای استفاده می‌کند. تعداد زیادی از ملاقات‌های سازمان یافته به صورت هفتگی و گروه‌های اختصاصی برای ارائه کارگاه‌ها وجود دارد که می‌توانید مهارت‌ها و ایده‌های جدید یاد بگیرید.

لندن بسیار برای سرمایه‌گذاری مناسب است. خوب است بدانید که بیش از نیمی از تمامی شغل‌ها در انگلستان در لندن مستقر شده‌اند و این شهر یک مکان مناسب برای پیشرفت تجارت در حال رشد به سطح بعدی است.

تجارت در لندن

4. خدمات به مشتری به صورت گسترده تر

با شش فرودگاه بین المللی، 10 قطب اصلی حمل و نقل زمینی و یک سیستم راه آهن زیرزمینی گسترده، ​​جای تعجب نیست که بگوییم زیرساخت‌های لندن جزء بهترین‌ها در جهان است. البته بنیاد خوب برای تجارت خوب است. در لندن، ارائه خدمات شخصی به میلیون‌ها مشتری بالقوه در داخل شهر، در انگلستان و در سراسر جهان آسان است.

موقعیت جغرافیایی لندن بسیار سودمند است. شما می‌توانید در کمترین فاصله از سرزمین اصلی اروپا، بین قاره آمریکا و آسیا، در کمتر از یک روز به مراکز مهم اقتصادی لندن برسید.

5- لذت بردن از محیط برای رشد و تفریح

آیا نیاز به یافتن مکانی برای کار دارید؟ در لندن، بسیاری از فضاهای دلپذیر در دسترس هستند. این شهر متعهد به ایجاد فضای اداری جدید است. شهردار لندن تأکید کرد که نیاز به افزایش فضای کاری برای برآورد تقاضای روزافزون و اطمینان از دسترسی به فضای تجاری کم هزینه در دهه‌های بعدی است.

لندن همچنین یک شهر عالی برای سرگرمی بازدید کنندگان است. هرگز مکان های جدید، از موزه‌های جهانی گرفته تا رستوران‌های با ستاره بالا را از دست نخواهید داد.

هنگام انتخاب محل کار، لندن تمام معیارهای مناسب را دربر دارد. خدمات با بالاترین کیفیت ارائه شده و فرصت‌ها فراوان است. وقتی همه این‌ها را با هم نگاه کنید، لندن فقط یک شهر به عنوان یک پل نیست که شما را به رفقایی مسلح متصل می‌کند، بلکه این شهر یک شبکه امنیتی است و شما را از سقوط نجات می‌دهد. از همه مهم‌تر، نردبانی است که به شما کمک می‌کند تا به ارتفاعات هر چه بیشتر بروید.

 

نظر شما کاربر گرامی چیست؟ آیا قصد راه اندازی تجارت در لندن دارید؟ فرصت را از دست ندهید، چراکه گزینه ایده آل پیش روی شماست.

تاریخ انتشار 14 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر