قطعا تا کنون در مورد لاتاری گرین کارت یا به اصطلاح همان لاتاری، مطالب زیادی شنیده‌اید! لاتاری برنامه‌ای است که هر سال در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود که در آن بر اساس قرعه کشی افراد برای مهاجرت به این کشور انتخاب می‌شوند که این برنامه با هدف تنوع نژادی در ایالات متحده امریکا در هر سال اجرا می‌شود. هر ساله پس از برگزاری لاتاری به تعداد افرادی که برنده شده‌اند ویزا صادر می‌شود که این تعداد ویزا به اندازه‌ی 55000 عدد می‌باشد. که این افراد می‌توانند با آسان ترین شرایط به امریکا مهاجرت کنند. اما برای شرکت در این قرعه کشی باید ثبت نام کنید. در این مقاله راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام لاتاری برای شما آورده‌ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

پرداخت هزینه شهروندی ایالات متحده (گرین کارت آمریکا)

گرفتن گرین کارت از طریق سرمایه گذاری

درباره‌ی لاتاری

از میان ویزاهای صادر شده 5000 ویزا برای اهداف دیگر و 50000 ویزای باقی مانده بین افرادی که از کشورهای مختلف برنده شده‌اند توزیع می‌شود. سهم ویزای ایرانیان در بین این 50000 ویزای، حدود 4500 ویزا می‌باشد.

البته قبل از ثبت نام باید بررسی کنید آیا کشور شما جز کشورهای مجاز برای ثبت نام در لاتاری می‌باشد یا نه، سپس برای ثبت نام اقدام نمائید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که بر اساس تعداد مهاجران از کشورهای دیگر به ایالات متحده، برای آن کشورها سهمیه مشخص می‌شود. در حقیقت برگزاری برنامه‌ی قرعه کشی لاتاری فرصتی است هر ساله افراد می‌توانند از طریق آن به ایالات متحده مهاجرت کنند.

ثبت نام لاتاری

آیا می‌دانید شانس برنده شدن در لاتاری برای متاهلین بیشتر است؟

ممکن است برای برخی از افراد لاتاری تنها یک سرگرمی باشد. اما برای برخی دیگر می‌تواند بسیار سرنوشت ساز باشد و تحولی در زندگی آن‌ها به وجود بیاورد و یک فرصت استثنایی باشد برای اینکه بتوانند به اهداف خود در زندگی دست یابند.

حال در مورد افراد متاهل این شانس بیشتر است می‌دانید چرا؟ زیرا شرایط ثبت نام برای افراد متاهل به گونه‌ای است که نام آن‌ها دو بار در قرعه کشی ثبت می‌شود. زیرا به طور مثال اگر آقا برای لاتاری ثبت نام کند به عنوان متقاضی اصلی، همسر و فرزندان او نیز به عنوان همراه ثبت نام می‌شوند و برعکس زمانی که خانم ثبت نام می‌کند همسر و فرزندان نیز به عنوان همراه می‌توانند ثبت نام کنند.

به این ترتیب شرایط برای افراد متاهل متفاوت می‌شود و نام آن‌ها دوبار در قرعه کشی شرکت داده می‌شود.

ثبت نام لاتاری

دوستان عزیزی که متقاضی ثبت نام در لاتاری هستند و مایلند تا شانس خود را در این زمینه امتحان کنند، می‌توانند این کار را به کار ما بسپارند. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ثبت نمایند. پس از پرداخت هزینه‌ای ناچیز، ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت نام لاتاری را برای آن‌ها انجام خواهیم داد.

ثبت درخواست برای ثبت نامِ لاتاری

شرایط ثبت نام لاتاری ، شرایط چندان سختی نیست؛ اما مواردی هست که باید از آن‌ها آگاهی داشته باشید.

شرایط ثبت نام لاتاری

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شرکت در لاتاری از محبوبیت خاصی برخوردار است و سالانه افراد زیادی هستند که برای شرکت در قرعه کشی ثبت نام می‌کنند، این است که دارای هیچ شرایط سنی خاص یا مدرک تحصیلی خاصی نمی‌باشد و افراد مختلف می‌توانند شانس خود را برای مهاجرت به ایالات متحده آمریکا امتحان کنند.

ثبت نام لاتاری

تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که برای ثبت نام در لاتاری در سال 2020 شما باید دارای پاسپورت معتبر باشید و شماره پاسپورت خود را هنگام ثبت نام وارد کنید. در ادامه به شرایط کلی برای ثبت نام لاتاری اشاره کرده‌ایم.

  • هیچ شرایط سنی خاصی ندارد
  • مصاحبه در سفارت به زبان فارسی انجام می‌شود
  • نیازی به مدرک زبان انگلیسی وجود ندارد
  • باید حداقل دیپلم داشته باشید یا دو سال سابقه کار
  • متولد یکی از کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری باشید

دوستان گرامی به این ترتیب به آسانی می‌توانید برای شرکت در لاتاری سال 2021  و دریافت گرین کارت، ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید : پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت امریکا

آیا شما در گذشته تجربه‌ی شرکت در لاتاری را داشته‌اید؟ آیا برای ثبت نام لاتاری با مشکل خاصی مواجه شدید؟ در صورتی که موارد خاصی برای شما پیش آمده است یا تجربیات مفیدی در این زمینه به دست آورده‌اید، از طریق کامنت این اطلاعات مفید را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا از طریق لینک زیر سفارش خود را برای ما ثبت نمائید.

ثبت درخواست برای ثبت نامِ لاتاری

تاریخ انتشار 15 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر