فعالیت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال می‌تواند با ریسک بالایی همراه باشد، اما همیشه این طور نیست. در واقع اگر بدانید ترید ارزهای دیجیتال به چه صورت است و در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید، کمتر دچار ضرر خواهید شد. این روزها استخراج و مبادله‌ی ارزهای دیجیتال به یکی از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد برای علاقه‌مندان به سکه‌های رمزنگاری شده تبدیل شده است. از دیگر راه‌های کسب درآمد از رمزارزها، از طریق صرافی‌ها است؛ شما از طریق صرافی بایننس می‌توانید پول به دست آورید. در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا شما را با چگونگی کسب درآمد از بایننس آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ترید ارز دیجیتال 2019

معرفی صرافی بایننس

صرافی بایننس یکی از بزرگ‌ترین و البته قابل اعتمادترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که تا کنون توانسته است اعتماد کاربران بیشتری را به دست آورد و بیشتر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال ترجیح می‌دهند در صرافی بایننس سرمایه گذاری کنند. اما اینکه چگونه این صرافی به یک منبع درامد برای کاربران تبدیل شد و می‌توان به کسب درآمد از بایننس پرداخت، سوالی است که ممکن است به ذهن افراد زیادی خطور کرده باشد. در ادامه به بیان پاسخ این سوال پرداخته‌ایم. همچنان با ما همراه شوید.

کسب درآمد از بایننس

کسب درآمد از بایننس

سال‌ها پیش، صرافی بایننس فعالیت خود را آغاز کرد و علاوه بر خدماتی که ارائه می‌داد، پاداشی را نیز برای کاربران در نظر گرفت. این پاداش به ازای معرفی دوستان به شما تعلق می‌گرفت. در واقع در تراکنش‌هایی که انجام می‌دادید، به ازای هر نفر که معرفی می‌کردید، صرافی بایننس 50 درصد از هزینه‌ی تراکنش را بابت معرفی یک کاربر جدید که به سیستم به شما کردید، به شما پرداخت می‌کرد.

اخیرا با افزایش تعداد کاربران بایننس، این صرافی در بین کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است و رشد زیادی کرده است و به این ترتیب پاداشی که به ازای معرفی دوستان برای کاربران در نظر گرفته بود را کاهش داده است و هم اکنون 40 درصد هزینه‌ی تراکنش را پرداخت می‌کند.

اما اینکه چگونه در صرافی بایننس فعالیت کنیم و نحوه‌ی کسب درآمد از بایننس چگونه است، موضوعی ست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آموزش نحوه کسب درآمد از بایننس

برای اینکه بتوانید در صرافی بایننس فعالیت کنید و از این وب سایت کسب درآمد کنید، به این صورت است که :

  • ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید.
  • سپس به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • حالا لینک معرف مربوط به خود را بردارید و برای فرد دیگری ارسال کنید.
  • برای این منظور باید پس از ورود به پنل کاربری خود، باید موس را بر روی حروف اختصاری نام خود نگه دارید و با ظاهر شدن گزینه‌ی  Referral آن را انتخاب کنید.
توجه کنید : شما می‌توانید سودی را که بایننس برای شما در نظر گرفته را بین خود و فردی که معرفی می‌کنید تقسیم کنید؛ مثلا می‌توانید مشخص کنید که چند درصد از سود به او تعلق گیرد، یا اینکه با انتخاب 0 درصد، کل سود را خودتان بردارید.

کسب درآمد از بایننس

اگر هم که بخواهید 40 درصد سود برای شما در نظر گرفته شود، باید حداقل 500 BNB در حساب کاربری خود داشته باشید.

  • در آخر پس از کلیک بر روی گزینه‌ی Invite Now  لینک ارجاع به همراه QR کد برای شما ایجاد می‌شود و شما می‌توانید آن را برای دوستان خود و به طور کلی دیگر افراد ارسال کنید. پس از آن فرد مورد نظر باید با لینک یا کدی که معرفی کننده‌ی شما باشد در صرافی بایننس ثبت نام و معامله کند.

به این ترتیب شما می‌توانید به کسب درآمد از بایننس بپردازید.

خوب است بدانید که، صرافی بایننس می‌تواند ارجاعات تقلبی را تشخیص دهد و پس از تشخیص و شناسایی فرد، کمیسیون به او پرداخت نمی‌کند.

در مقاله‌ی فوق سعی کردیم به شما عزیزان نحوه‌ی کسب درآمد از بایننس را آموزش دهیم. امید است با مطالعه‌ی این مقاله آموخته باشید که چگونه با معرفی دوستان خود به بایننس از این وب سایت پول به دست آورید.

اگر پس از مطالعه‌ی این مقاله با سوال یا مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید با ما تماس گرفته و برای حل مشکل خود از همکاران ما در تیم تراپی کمک بگیرید.

از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می‌دهید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 19 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر