امروزه انواع روش‌های کسب درآمد اینترنتی بسیار باب شده است. به طور مثال اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های بسیاری هستند که می‌توان از طریق آن‌ها درآمد زائی کرد. آیا می‌دانید تلفن همراه هوشمند گران قیمتی که با خود حمل می‌کنید می‌تواند  منبع درآمدی برای شما باشد. شما با انجام یکسری کار ساده می‌توانید در خانه و از طریق کار با تلفن همراه خود درآمدزایی کنید . شما به ازای کاری که انجام می‌دهید، یا مستقیماً به حساب خود مبالغی را به صورت نقدی یا به صورت کارت هدیه دریافت می‌کنید. آیا می‌دانید چگونه؟ با تراپی همراه باشید تا راه‌ها و روش‌های کسب درآمد با تلفن همراه را برای شما بیان کنیم.

آشنایی با راه‌ها و روش‌های کسب درآمد با تلفن همراه

شما از طریق نصب اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد می‌توانید با انجام کارهای فوق العاده ساده به درآمد برسید. همچنان با ما همراه باشید تا روش کسب درآمد با تلفن همراه را برای شما آموزش دهیم.

کسب درآمد با تلفن همراه

Gigwalk

Gigwalk یکی از برنامه‌های کسب درآمد با تلفن همراه است که خود را به عنوان یک بازار کار تلفن همراه توصیف می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از طریق سیستم عامل‌های تلفن همراه آیفون یا آندروید Gigwalk را استفاده کنید و برای انجام کارهای ساده مانند خرید و تحویل اقلام ، آزمایش اپلیکیشن‌های تلفن همراه ، گرفتن عکس و موارد دیگر ، پول دریافت کنید.

EasyShift

اپلیکشن EasyShift یکی از بهترین اپلیکیشن های کسب درآمد با تلفن همراه است که در ازای شیفت پیدا کردن از یک فروشگاه آنلاین به فروشگاه آنلاین دیگر در مدت زمان یک الی دو دقیقه و خرید از آن‌ها، از 2 دلار تا 20 دلار به شما پاداش می‌دهد. مبالغ دریافتی را نیز از طریق پی پال برای شما واریز می‌کند.

Field Agent

اپلیکیشن Field Agent درست مانند Gigwalk ، قابل استفاده بر روی تلفن‌های همراه هوشمند آیفون و آندروید می‌باشد. Field Agent  یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کسب درآمد با تلفن همراه  است که از طریق آن شما می‌توانید با اسکن بارکد ، یافتن فروشگاه‌های مشکوک، ارزیابی و بررسی قیمت‌ها، انجام نظرسنجی و ...  از طریق تلفن‌های همراه هوشمند خود بین 2 تا 12 دلار برای هر کار دریافت کنید.

Shopkick

Shopkick یکی از اپلیکیشن های کسب درآمد با تلفن همراه است که برای رفتن به خرید به شما پاداش می دهد، چه کالایی را بخرید یا نخرید، به طوری که اگر با تلفن هوشمند در فروشگاه‌های آنلاین جستجو کنید، می‌توانید مبالغی را برای خود پس انداز و دریافت کنید. هنگامی که کالاها را اسکن می‌کنید یا از فروشگاه‌های خرید کنید ، پاداش بیشتری کسب می‌کنید. Shopkick به عنوان برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمند آیفون و اندرویدی در دسترس است.

کسب درآمد با تلفن همراه

CheckPoints

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کسب درآمد با تلفن همراه ، اپلیکیشن CheckPoints است. این برنامه‌ی کاربردی مانند Shopkick در ازای  اسکن کردن آیتم‌ها ، تماشای فیلم ، ورود به سیستم فروشگاه‌های مختلف ، بازی کردن یا تکمیل فرم‌های نظرسنجی ، به شما امتیاز و پاداش می‌دهد. و  در ازای امتیازهایی که دریافت می‌کنید می‌توانید کارت تخفیف ، کارت هدیه یا کالا دریافت کنید. این برنامه برای استفاده بر روی سیستم عامل آیفون و آندروید در دسترس است. 

Swagbucks

اپلیکیشن Swagbucks یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای کسب درآمد با تلفن همراه  است. با استفاده از اپلیکیشن Swagbucks می‌توانید برای جستجوی در وب، کارت‌های هدیه دریافت کنید. Swagbucks یک برنامه محبوب در زمینه پاداش آنلاین است و کاربران اندرویدی و آیفون هم می‌توانند از این طریق درآمد کسب کنند.

دیدید که می‌توان به سادگی با نصب این اپلیکیشن‌ها بر روی تلفن همراه خود و با انجام این قبیل فعالیت‌های ساده به درآمد برسید.

بیشتر بخوانید : معرفی سایت Fiverr، و نحوه کسب درآمد بصورت آنلاین از این سایت

دوستان عزیز در این مقاله سعی کردیم تا راه ساده‌ی دیگری را برای کسب درآمد به شما آموزش دهیم، امید است مطالب ذکر شده مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

چنانچه شما نیز در گذشته تجربه‌ی کسب درآمد از طریق اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه داشته‌اید، تجربیات مفید خود را از طرق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از این مطالب ارزشمند بهره‌مند گردند.

اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال مشکلی مواجه شدید حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 06 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر