راه‌ها و روش‌های بسیار برای کسب درآمد وجود دارد و افراد بر اساس علاقه مندی‌های خود برای کسب درآمد در مسیرهای مختلف قدم می‌گذارند. به طور مثال شما می‌توانید از طریق عکاسی درامد کسب کنید، یا می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به درامد برسید و همچنین از راه اینترنت پول به دست آورید. در این مقاله می‌خواهیم را ه‌های دیگری برای به دست آوردن درآمد را برای شما معرفی کنیم. در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شود تا شما را با راه‌ها و روش‌های کسب درآمد در سفر آشنا نمائیم.

آشنایی با راه‌ها و روش‌های کسب درآمد در سفر

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سفر علاقه‌مند هستید، خب مسلم است که باید به فکر راه‌ها و روش‌هایی باشید که بتوانید در سفر نیز درآمد داشته باشید تا علاوه بر اینکه بتوانید مخارج خود را تامین کنید، از آن طریق نیز امرار معاش کنید. در ادامه شما را با راه‌های کسب درآمد در سفر آشنا خواهیم کرد.

کسب درآمد در سفر

پیش از اینکه راه‌های به دست آوردن درآمد در سفر را برای شما بگوئیم خوب است اول بدانید که شما باید برنامه ریزی داشته باشید. یعنی باید قبل از اینکه منزل را به قصد سفر ترک می‌کنید، برنامه داشته باشید که از کجا قرار است شروع کنید تا بتوانید برنامه‌های کسب درآمد خود را نیز در آن بگنجانید.

فروش عکس

اگر شما عکاس خوبی هستید و مهارت‌های لازم برای ایجاد عکس‌های خلاقانه و منحصر به فرد را دارید، می‌توانید به هر کشوری که سفر می‌کنید، برای فروش عکس‌های خود به علاقه مندان اقدام کنید.

Foap یک اپلیکیشن رایگان است که امکان بارگذاری عکس‌ها در آن وجود دارد و برندها و آژانس‌های تبلیغاتی مختلف می‌توانند عکس‌های شما را ببیند و برای استفاده از عکس‌ها در تبلیغات کار خود، آن‌ها را از شما خریداری کنند. بنابراین یکی از راه‌های کسب درآمد در سفر این است که اگر عکاسی بلد هستید، از هنر خود جهت به دست آوردن پول در سفر استفاده کنید.

از وبلاگ خود کسب درآمد کنید

سال‌هاست که بلاگ‌ها به عنوان یک منبع درآمد قانونی و مشروع به حساب می‌آید و هنوز هم راه خوبی برای کسب درآمد می‌باشد، البته اگر شما باهوش و خلاق باشید. پس اگر به این کار علاقه‌مند هستید، در سفر به وبلاگ نویسی بپردازید.

ماشین خود را اجاره دهید  

اگر در سفر به ماشین تان نیازی ندارید، می‌توانید آن را اجاره دهید و از این طریق درآمد خوبی به دست آورید. بازار آنلاینی برای اجاره ماشین به نام Turo وجود دارد که شما می‌توانید ازطریق آن برای این کار اقدام کنید. به طور مثال شما می‌توانید با حداقل یک میلیون بیمه مسئولیت، ماشین خود را بیمه کرده و سپس برای اجاره دادن آن با خیالی آسوده‌تر اقدام نمائید. در این وب سایت با توجه به فاکتورهای مختلف، قیمت گذاری ماشین‌ها انجام می‌شود.

کسب درآمد در سفر

رانندگی کنید

اگر برنامه سفر شما طوری است که با ماشین خود سفر می‌کنید، این امکان برای شما وجود دارد که در یک شرکت تاکسیرانی مثل Uber  و Lyft  ثبت نام کرده و در این شرکت‌ها برای انجام خدمات تاکسی سرویس فعالیت کنید. البته بسته به اینکه به چه کشوری سفر می‌کنید، برای فعالیت در این زمینه نیازمندی‌های شما نیز متفاوت خواهد بود.

یک شغل فصلی را انتخاب کنید

اگر تصمیم گرفته‌اید که برای مدت زمانی بیش از چند هفته سفر کنید. می‌توانید برای کسب درآمد در سفر در این مدت زمانی که درآن محل به سر می‌برید، شغل‌های فصلی را انتخاب کنید و از آن‌ها به درآمد برسید. سایت‌هایی هستند مثل : Job Monkey و CoolWorks که شغل‌های فصلی برای داوطلبان ارائه می‌دهند و شما می‌توانید به این وب سایت‌ها مراجعه کنید.

بنابراین با به کارگیری این روش‌ها شما می‌توانید به راحتی هنگام سفر پول به دست بیاورید و با استفاده از مهارت‌ها و حرفه‌ای که در آن تبحر دارید، به کسب درآمد در سفر بپردازید.

بیشتر بخوانید : سایت CodeCanyon و نحوه خرید ریالی و کسب درآمد از آن

دوستان گرامی چنانچه شما نیز تجربه‌ی کسب درآمد در سفر از راه‌ها و روش‌های دیگر را داشته‌اید، از طریق کامنت با دیگر دوستان تجربیات خود را در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از آن مطالب ارزشمند بهره‌ بگیرند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 09 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر