شرکت بزرگ مسترکارت به دنبال استخدام متخصصان حرفه‌ای بلاکچین است تا با کمک آن‌ها کیف پول ارز دیجیتال مسترکارت را ارائه دهد. براساس وب سایت شغلی این شرکت ، Mastercard به دنبال یک مهندس blockchain و یک کارشناس ارشد ، مدیر توسعه و نوآوری محصول ، معاون مدیریت محصول و مدیر مدیریت محصول برای تولید این کیف پول ارز دیجیتال می‌باشد. در این مقاله تا انتها با تراپی همراه شوید تا شما را با جزئیات خبر ارائه‌ی کیف پول ارز دیجیتال مسترکارت آشنا کنیم.

مسترکارت چیست؟

اگر شما با پرداخت‌های بین المللی آشنایی داشته باشید، قطعا مسترکارت را هم می‌شناسید. شرکت بزرگ پرداخت مسترکارت در سال 2006 تاسیس شد که یک شرکت چند ملیتی است. مسترکارت از طریق پرداخت‌های بانکی و بین‌المللی کسب درآمد می‌کند و این بار قصد دارد که به حوزه‌ی ارزهای دیجیتال وارد شود. جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مستر کارت چیست؟ را مطالعه کنید.

ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال سکه‌های رمزنگاری شده‌ای هستند که با استفاده از تکنولوزی بلاک چین تولید شده و کنترل و مدیریت آن تحت نظارت هیچ نیروی متمرکزی نیست و بسیاری از متخصصان و صاحب نظران و اقتصاد دانان ارزهای دیجیتال را یک تحول در دنیای اقتصادی و مالی جهان می‌دانند.

شما عزیزان در صورت تمایل میتوانید از تراپی انواع ارز های دیجیتال را خریداری کنید، کافیست روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

کیف پول ارز دیجیتال مسترکارت

کیف پول ارز دیجیتال

علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال نیز می‌دانند که برای نگهداری و مراقبت از ارزهای دیجیتال باید آن‌ها را در کیف پول‌های ارز دیجیتال نگهداری کنند. که این کیف پول‌ها، هم در نوع نرم افزاری و هم در نوع سخت افزاری ارائه می‌شود و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال با استفاده از این کیف پول دیجیتال می‌توانند به مبادله‌ی ارزهای دیجیتال بپردازند.

همانطور که گفته شد شرکت بزرگ مستر کارت تصمیم دارد در این زمینه فعالیت نموده و کیف پول ارز دیجیتال مسترکارت را ارائه دهد.

درباره‌ی کیف پول ارز دیجیتال مسترکارت بیشتر بدانید

البته گفته شده است که مدیر ارشد این پروژه برای تولید این کیف پول ارز دیجیتال دارای تجربیات ارزشمندی در این زمینه می‌باشد. در کنار مدیر ارشد توسعه این پروژه، مدیرعامل مسترکارت وجود دارد که مسئولیت ثبت این اختراع را بر عهده دارد. این تیم رهبری جدید همچنین قرار است از مفاهیم blockchain در درون Mastercard پشتیبانی کند.

مسترکارت و فیسبوک

 با توجه به اینکه Mastercard در گذشته با فیس بوک همکاری داشته است، حتی اگر شبکه Libra به موقع راه اندازی نشود،  نوآوری‌های موجود در پروژه‌ی کیف پول Mastercard ممکن است هنوز به طریقی به فیس بوک گره خورده باشد. از این گذشته ، یکی از اهداف بشردوستانه فیس بوک در پشت پروژه Libra ارائه گزینه‌های پرداخت مقرون به صرفه برای افراد غیر بانکی است.

پیش از این، فیسبوک مسنجر در فوریه سال 2018 با Mastercard همکاری داشته است تا به مشاغل کوچک در آفریقا برای پذیرش پرداخت‌های الکترونیکی کمک کند. با توجه به این واقعیت که این دو نهاد در گذشته همکاری داشته اند ، یک همکاری مرتبط با بلاکچین می‌تواند در آینده بین این دو شرکت انجام شود.

ابتکارات مرتبط با blockchain Mastercard برای اولین بار در سال 2017 پدیدار شد ، هنگامی که این شرکت اعلام کرد که در حال ساختن blockchain مخصوص خود است. در همان سال ، مسترکارت اعلام کرد که در حال ایجاد بلاک چین خود برای آزمایش توسط بانک‌ها و بازرگانان است و تعدادی از 175 مهندس که این شرکت در سال گذشته استخدام کرده است ، در زمینه blockchain تخصص دارند.

با این وجود هنوز هیچ یک از منابع خبری جزئیات کامل در مورد برنامه‌ی ارز دیجیتال مسترکارت را فاش نکرده‌اند.

به طور کلی ارزهای دیجیتال این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و مخصوصا شرکت‌های بزرگ همچون اپل، سامسونگ و ... پا به عرصه‌ی ارزهای دیجیتال نهاده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که ارزهای دیجیتال مخصوص به خود را ارائه دهند و هم اکنون مسترکارت نیز تصمیم گرفته است که کیف پول ارز دیجیتال مسترکارت را ارائه دهد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مطالبی در مورد مسترکارت و کیف پول ارز دیجیتال مسترکارت آشنا کنیم. امید است مطالبی که در قالب این مقاله برای شما ارئه کردیم مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد.

اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خو را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 02 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر