فرآیند انتقال پول به خارج از کشور مدت‌هاست که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. آن‌هایی که دوست و آشنایی در یک کشور خارجی دارند و یا شغلی در کشور دیگر دارند و حتی خواستار خرید محصولی از یک کشور خارجی هستند از این جمله‌اند. بلاروس یکی از کشورهایی است که بنا به خواسته بسیاری از کاربران عزیز تراپی مایلیم درباره انتقال پول به آن شرح دهیم. انتقال پول به بلاروس نیز مانند انتقال وجه به سایر کشورها به چندین صورت میسر است. برای اینکه به هر دلیل مایل باشید وجه خود را به این کشور انتقال دهید، لازم است با راه‌های انتقال پول به بلاروس آشنا شده و پس از بررسی‌های لازم بهترین روش را برای انجام تراکنش خود برگزینید.

انتقال پول به بلاروس

روند انتقال پول به بلاروس

در حال حاضر راه‌های زیادی برای انتقال پول به بلاروس و سایر کشورها وجود دارد. همانطور که می‌دانید، سیستم‌های پرداخت بین المللی بسیاری این روزها روی کار آمدند. گاهاً برخی از این سیستم‌ها از روش‌های سنتی و بانکی و یا به زبانی دیگر، روش فیزیکی، محبوبیت بیشتری کسب کرده اند. همانطور که شما امروزه می‌توانید از روش‌های مختلف از سایت‌های خارجی خرید کنید، انتقال پول به خارج از کشور نیز فرایندی غیر ممکن نبوده و این کار از چندین روش به سادگی امکان پذیر است. سیستم‌های قابل اعتماد زیادی این روزها جهت انتقال وجه به صورت آنلاین و بین المللی با یکدیگر در حال رقابت هستند. اینکه در این مقاله ما چه روش‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم قابل اعتماد‌ترین آن‌هاست و شما پس از بررسی‌های لازم و مطالعه این مقاله می‌توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از این روش‌ها از بهترین راه های انتقال پول به بلاروس است.

گذشته از روش‌های آنلاین که از محبوبیت بالایی برخودار هستند، مسلما روش‌های سنتی و بانکی نیز هنوز جایگاه و محبوبیت خود را دارند. افرادی هستند که هنوز به روش‌های آنلاین با وجود اثباتشان، اعتماد نداشته و روش سنتی را برای انتقال پول به بلاروس و دیگر کشورها پیش می‌گیرند. این تصمیم شماست که گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

چگونه از ایران به بلاروس پول انتقال دهم؟

همانطور که ذکر کردیم چندین روش برای انتقال پول به بلاروس وجود دارد. شما ممکن است فرزندی محصل در بلاروس داشته باشید و یا دوستی که به پول نیاز دارد و... . در هر صورت هدف شما انتقال پول به این کشور است. در ادامه به سه روش مناسب برای این کار آشنا شوید:

انتقال پول از ایران به بلاروس از طریق وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون بعنوان یکی از کم دردسرترین راههای انتقال ارز به کشورهای خارجی خصوصا در مبالغ پایین استفاده می‌شود. این سیستم نزدیک به 200 شعبه در سراسر دنیا داشته که دریافت کنندگان می‌توانند به سادگی تنها با در دست داشتن یک پاسپورت وجه خود را دریافت کنند. مسلما کشور ایران بخاطر تحریم‌های وارد شده جزو این کشورها نبوده است و شعبه‌ای از وسترن یونیون در ایران وجود ندارد.

با این حال، سیستم خدمات ارزی تراپی برای دریافت و انتقال وجه در ایران، این خدمات را برای علاقه‌مندان به استفاده از وسترن یونیون فراهم کرده است. شما به سادگی می‌توانید با ثبت نام در سایت، برای ارسال پول به بلاروس، فرم ارسال حواله وسترن یونیون را تکمیل و ثبت سفارش کنید.

انتقال پول به بلاروس

انتقال پول از ایران به بلاروس از طریق پی پال (Paypal)

استفاده از روش انتقال پول به بلاروس از طریق پی پال یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها است. پی پال به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت و انتقال پول بین المللی روشی مناسب برای انتقال پول به کشور بلاروس است. برای این کار لازم است شخص گیرنده دارای اکانت پی پال باشد. شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید انتقال پول خود را انجام دهید.

با توجه به اینکه پی پال یک شرکت آمریکاییست و با توجه به تحریم ایران، کاربران ایرانی قادر به ساخت یا استفاده از اکانت پی پال و از این رو انتقال پول بصورت مستقیم نمی‌باشند. تراپی راه میانبری برای دسترسی به این خدمات را از طریق اینترنت ارائه می‌کند.

انتقال پول از ایران به بلاروس از طریق سوئیفت (سیستم بین بانکی)

سیستم بین بانکی سوئیفت از دیگر روش‌های امن و مطمئن برای ارسال حواله و پول است. مسلما روند قانونی بانکداری از جمله مطمئن‌ترین روش‌های انتقال وجه می‌باشد. چراکه به صورت فیزیکی بوده و اگر وسواس زیادی برای انتقال پول دارید این گزینه مناسب شماست. سیستم بین بانکی بین المللی (سوئیفت) نسبت به دیگر روش‌ها مدت زمان بیشتری را برای انتقال پول می‌طلبد.

 

روش های ذکر شده بهترین و قابل اعتمادترین روش‌ها برای انتقال پول به بلاروس بودند. هرچند روش‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارد اما تراپی قصد دارد بهترین‌ها را به شما معرفی کند. این روش‌ها همگی با کسر کارمزد یا هزینه‌ای همراه هستند. پس نیاز است پس از بررسی‌های لازم روش انتقال خود را انتخاب کنید. با این حال، برای انتقال پول از طریق تراپی می‌توانید قبل از پرداخت مقدار کارمزد را برای هر روش مشاهده کنید.

تاریخ انتشار 20 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر