زمانی که شما بخواهید به دلایل مختلف به کشورهای دیگر پول ارسال کنید، سرعت انتقال پول و امنیت سیستمی که از آن استفاده می‌کنید برای شما از اهمیت بسیاری برخودار است و همواره به دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید با سرعت و امنیت بالا این کار را انجام دهید. بسته به کشوری که می‌خواهید به آنجا مبلغی را انتقال دهید ممکن است متد پرداخت متفاوت باشد. به طور مثال انتقال پول به انگلستان از چند راه امکان پذیر است که در ادامه برای شما عزیزان آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. با تراپی همراه باشید.

بیشتر بخوانید : 

ارزان ترین راه برای انتقال پول به خارج از کشور

انتقال پول از پی پال به ایران

لازم به ذکر است به دلیل تحریم‌هایی که بر علیه کشور ایران وجود دارد، هموطنان ایرانی از بسیاری از امکانات انتقال پول  به کشور انگلستان محروم شده‌اند و این بسیاری از خانواده‌هایی که فرزندان آن‌ها در کشور انگلستان مشغول تحصیل هستند را با مشکل مواجه کرده است. اما هنوز چند راه وجود دارد که از طریق آن‌ها می توان این مشکل را برای آن‌ها مرتفع نمود که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

انتقال پول به انگلستان

انتقال پول به انگلستان از چه راه‌هایی امکان پذیر است؟

متدهایی که در این بخش از مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد، در حال حاضر مورد استفاده‌ی بسیاری از کاربران برای نقل و انتقال پول به انگلستان قرار می‌گیرد. برای آگاهی از این متدها همچنان ما را همراهی کنید.

انتقال پول به انگلستان از طریق سوئیفت

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های پول به دیگر کشورها از جمله انتقال پول به انگلستان ، از طریق حواله‌ی سوئیفت است. این روش یکی از مطمئن‌ترین متدهای موجود برای ارسال پول به کشور انگلستان به صورت بسیار امن و مطمئن می‌باشد.

از مهم ترین مزیت های انتقال پول به انگلستان از طریق حواله‌ی سوئیفت این است که در این روش هیچ محدودیتی برای مبلغ ارسالی شما وجود ندارد و شما می‌توانید هرمبلغ دلخواهی را برای گیرنده در انگلستان ارسال کنید.

ارسال پول به انگلستان از طریق مانی گرام

انتقال پول به انگلستان از طریق مانی گرام ، یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید از طریق آن به انتقال ارز برای دیگران در کشورهای دیگر بپردازید.

سیستم عملکرد مانی گرام مانند وسترن یونیون سریع و امن است اما هزینه‌های آن کمتر است. ارسال پول از طریق مانی گرام یکی از راه‌های انتقال پول است که بیشتر از سایر روش‌ها توسط کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتقال پول به انگلستان از طریق مانی گرام بسیار امن است و از سرعت بالایی نیز برخوردار است. همچنین شبکه‌ی مانی گرام در بیش از 200 منطقه در جهان دارای شعبه می‌باشد.

ارسال پول به انگلستان از طریق وسترن یونیون (western union)

وسترن یونیون یک شرکت بزرگ آمریکایی است که نقل و انتقالات پول در دنیا از طریق آن انجام پذیر است. انتقال پول به انگلستان از طریق وسترن یونیون نیز بسیار سریع و مطمئن می‌باشد.

از مهم‌ترین مزایای انتقال پول از طریق وسترن یونیون این است که برای ارسال پول نیازی به داشتن حساب بانکی در کشور مقصد وجود ندارد. اما متاسفانه از آنجا که کشور ایران در تحریم به سر می‌برد، برای انتقال پول به روش انتقال با وسترن یونیون باید ازطریق صرافی‌ها یا شرکت‌های خدمات پرداخت‌های ارزی اقدام نمائید.

مشکلی که در انتقال پول به انگلستان با وسترن یونیون دیده می شود، این است که به دلیل سرعت بالایی که در نقل و انتقال پول وجود دارد، هزینه ها نیز قدری بالا است.

انتقال پول به انگلستان

ارسال پول به انگلستان از طریق وب مانی

سیستم انتقال پول وب مانی یک سیستم انتقال پول روسی است که بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. برای نقل و انتقالات پول از طریق وب مانی هیچ نیازی به افتتاح حساب وجود ندارد و کارمزد آن نیز بسیار کم می‌باشد.

بیشتر بخوانید : انتقال پول با ویزا کارت در حساب پی پال

در این مقاله شما را با چند متد از بهترین متدهای انتقال پول به خارج از کشور آشنا کردیم و گفتیم که شما می‌توانید با استفاده از راه‌ها و روش‌ها به کشور انگلستان پول انتقال دهید.

دوستان گرامی امید است با مطالعه‌ی این مقاله پاسخ کلیه‌ی سوالات خود را در زمینه‌ی انتقال پول به انگلستان گرفته باشید. در صورتی که هنوز سوال یا نکته‌ی مبهمی ذهن شما را درگیر کرده است، می‌توانید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کلیه‌ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 27 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر