مانی گرام به تازگی از xrp و همچنین تعدادی از محصولات بلاک چین مبتنی بر ریپل استفاده می‌کند. این شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات بین المللی انتقال پول در آمریکا، علاقه‌ی زیادی به فناوری بلاکچین دارد و از این رو به تازگی از بلاک چین‌های قدرتمندی مانند ریپل در هنگام پرداخت حواله و نقل و انتقالات بین المللی پول استفاده می‌کند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا از همکاری جدید مانی گرام و ریپل برای مبادلات پول بیشتر مطلع شوید.

ریپل چیست؟

ریپل یک دارایی دیجیتالی مستقل است که توسطRipple Labs ، یک شرکت فناوری مستقر در ایالات متحده ایجاد شده است. ریپل بر روی یک پروتکل منبع باز توزیع شده و از ارزهای فیات، ارزهای دیجیتالی، کالاها یا واحدهای ارزشمند دیگر پشتیبانی می‌کند. هدف از ساخت ارز دیجیتالی ریپل، رهایی از شبکه‌های مالی سنتی و ایجاد بستری امن، سریع و آزاد برای مبادلات مالی  بدون هیچ محدودیتی است.

برای خرید ارز دیجیتال ریپل، کلیک کنید!

همکاری جدید مانی گرام و ریپل

مانی گرام چیست؟

مانی گرام، دومین شرکت انتقال پول در دنیا است که در سال 1940 تأسیس شد. این شرکت در 200 کشور در سراسر جهان فعالیت دارد و بیش از ۳۴۷۰۰۰  نمایندگی دارد، به طور کلی خدمات مانی گرام در این نمایندگی‌ها به 2 دسته‌ی مبادلات وجوه و محصولات کاغذی مالی تقسیم می‌شود. با تکامل صنعت پرداخت، این شرکت همواره به دنبال به گارگیری روش‌هایی جدید و به روز، متناسب با فناوری‌ها و علم جدید است تا همچنان به بهبود بخشیدن به پلتفرم خود و استفاده از بهترین فناوری به عنوان بخشی از فرایند تسویه حساب کلی خود بپردازد. از این رو به تازگی این شرکت اعلام کرده که قصد همکاری با ریپل و شبکه‌ی بزرگ و جهانی بلاکچین را دارد.

همکاری جدید مانی گرام و ریپل

ریپل در جدیدترین اقدام خود به تازگی  30 میلیون دلار در شرکت مانی گرام سرمایه گذاری کرده و 10 درصد از سهام این شرکت را خریداری کرده است، بر اساس قرارداد منعقد شده بین این دو شرکت، ریپل در طی 2 سال می‌تواند، سرمایه گذاری خود را 20 میلیون دلار دیگر افزایش دهد.

شرکت مانی گرام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های انتقال پول در آمریکا است که در طی این قرارداد قادر به استفاده از توکن ارز دیجیتالی ریپل به عنوان بخشی از عملیات روزانه خود می‌باشد. به گفته سخنگوی این شرکت، مانی گرام این کار را با هدف به حداقل رساندن هزینه‌ها و افزایش سرعت انتقال پول انجام داده است. این شرکت انتظار دارد که این امر سرمایه لازم و در گردش را کاهش دهد و پتانسیل ایجاد درآمد اضافی و گردش پول را نیز دارد.

شرکت مانی گرام در حال حاضر ارائه دهنده‌ی خدمات به 200 کشور در جهان است و روزانه تقریبا چندین میلیون دلار حواله پول در سراسر دنیا منتقل می‌کند. این شرکت در حال حاضر برای نقل و انتقالات مالی خود از بازارهای سنتی ارز استفاده می‌کند و برای این کار به حساب‌های pre-funding نیاز دارد. مانی گرام اعتقاد دارد در پی همکاری جدیدش با ریپل، در آزمایشگاه نوآوری خود مدل تجاری جدیدی را با استفاده از رمزنگاری و بلاکچین برای کاهش استفاده از بازارهای سنتی ایجاد خواهد کرد.

همکاری جدید مانی گرام و ریپل

در پی این قرارداد همکاری جدید مانی گرام و ریپل انتظار دارند که میزان هزینه‌ی کارمزد از 30 دلار در هر معامله به کسری از یک پنی و همچنین زمان انتقال وجه نیز از 15 تا 60 دقیقه به چند ثانیه، کاهش یابد.

اظهارات اخیر مدیر عامل‌های ریپل

مدیر عامل شرکت ریپل، بردگارلینگ هاوس در بیانیه‌ای اظهار داشت كه در این مشاركت به مانی گرام اجازه خواهد داد تا میزان عملكرد خود را تا حد زیادی بهبود ببخشد و میلیون‌ها نفر را  در سراسر جهان از این سیستم بهره‌مند سازد. وی همچنین خاطر نشان کرد که این مشارکت یک نقطه عطف عظیم برای کمک به تبدیل پرداخت‌های بین المللی است و ریپل مشتاقانه منتظر همکاری‌های طولانی مدت و استراتژیک بین این دو شرکت می‌باشد.

مدیر عامل شرکت ریپل نیز اظهار داشت که همکاری جدید مانی گرام و ریپل باعث عملکردهای متفاوت این شرکت در انتقال سریع و کم هزینه‌ی مبادلات می‌شود و علاوه بر آن مدیریت نقدینگی جهانی را نیز به طور چشم گیری تغییر خواهد داد.

بیشتر بدانید : مقایسه مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال

سهام مانی گرام در بازار 152 درصد افزایش داشته و به 3.65 دلار رسیده است، این شرکت انتظار دارد تا میزان سهام آن به بالاترین سطح خود در ماه نوامبر برسد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 24 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر