اگر شما از کاربران شبکه ی پرداخت وب مانی برای مبادلات ارزی خود هستید و گاها با مشکل وب مانی در ارتباط با عدم دریافت اس ام اس هنگام ورود به سیستم مواجه شده اید، با تراپی همراه شوید تا مطالب مهمی را در ارتباط با این مسئله و مشکل ورود به وب مانی آشنا شوید.  

مشکل وب مانی برای ورود به سیستم چیست؟

دلیل اینکه اغلب کاربران ایرانی افتتاح حساب وب مانی را به ساخت حساب در سایر سیستم های مالی ترجیح می دهند این است که برای استفاده از خدمات وب مانی هیچ محدودیتی ندارند. اما گاهی اتفاق می افتد که با مشکل عدم دریافت اس ام اس از وب مانی رو به رو می‌شوند.

کاربرانی که تجربه ی استفاده از این سیستم پرداخت را داشته اند می دانند که یکی از روش‌های امنیتی جهت تایید تراکنش توسط وب مانی، از طریق دریافت اس ام اس می‌باشد. اما یکی از مشکلات وب مانی که گاهی اوقات برای برخی از افراد به وجود می آید این است که بنا به دلایل مختلف قادر به دریافت اس ام اس از سوی این درگاه پرداخت ارزی نیستند و در نتیجه قادر به انجام تراکنش‌های ارزی خود نخواهند بود و این مسئله آن ها را نگران کرده است.

دوست عزیز، باید بگوییم که در این شرایط هیچ جای نگرانی نیست، چرا که راه حل هایی برای رفع مشکل وب مانی هنگام عدم دریافت اس ام اس وجود دارد. در ادامه روش حل مشکل ورود به وب مانی را برای شما عزیزان آموزش داده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

هر سیستم پردازش مالی ممکن است به دلایلی با مشکل مواجه شود، از جمله درگاه پرداخت وب مانی؛ یکی از مشکلات وب مانی که هرازگاهی کاربران با آن مواجه می شوند، مشکل ورود به وب مانی و عدم دریافت پیامک است؛ برای رفع مشکل وب مانی می توانید به سیستم پشتیبانی آن تیکت بزنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

رفع مشکل ورود به وب مانی

راه حل رفع مشکل ورود به وب مانی و عدم دریافت اس ام اس

اگر شما یکی از کاربرام وب مانی کلاسیک یا وب مانی مینی هستید و با مشکل وارد شدن به اکانت وب مانی مواجه شده اید، در این بخش از مقاله راه حل هایی را ارائه داده ایم که با استفاده از آن ها می توانید مشکلات وب مانی را حل نمایید و در صورت عدم دریافت اس ام اس وب مانی بتوانید با استفاده از این روش ها مشکل ورود به وب مانی را حل کنید.

حل مشکل وب مانی برای کاربران وب مانی کلاسیک

کاربران وب مانی کلاسیک، برای رفع مشکل ورود به وب مانی ، تنها کاری که باید انجام دهند این است که از طریق برنامه وب مانی کیپر کلاسیک، به پشتیبانی وب مانی تیکت برنند و مشکل خود را مطرح نمایند. اگر شما دوست عزیز نیز از کاربران وب مانی هستید، برای رفع مشکل وب مانی مراحل زیر را با ما دنبال نمایید.

مرحله اول : نرم افزار وب مانی کیپر کلاسیک را در حالت آنلاین قرار دهید. بعد از آنکه نرم افزار در حالت آنلاین قرار گرفت، یک علامت مورچه زرد رنگ در کنار ساعت ویندوز، قرار می‌گیرد.

مرحله دوم : روی علامت زرد رنگ راست کلیک کرده و از منوی نمایش داده شده گزینه Help  و سپس Send Problem Report را انتخاب نمایید.

مرحله سوم : در مرحله بعد، صفحه پشتیبانی وب مانی در مرورگر پیش فرض سیستم شما باز خواهد شد. در بخش 1 نوع پشتیبانی را فنی انتخاب کنید، در بخش 2 عنوان درخواست خود را وارد نمایید و در بخش 3 باید شرح درخواست خود را برای تیم پشتیبان بنویسید. سپس دکمه سبز رنگ را جهت ارسال درخواست خود انتخاب نمایید.

مشکل عدم دریافت اس ام اس از وب مانی و رفع آن

راهنمایی : شما می توانید جهت ارسال درخواست خود، از متن کمکی زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید که به جای Name و  WMID باید نام و شناسه وب مانی خود را وارد نمایید.

Dear Sir / Madam
............ :I am ............ the owner of WMID : ......... and mobile number
When I want to transfer funds and do other operations, I receive SMS codes and finish my operations
I'm going to disable "Confirmation with SMS Code" but I need it because it needs SMS code for confirmation too
I wish to replace SMS Code System with Voice Channel System for me. Voice channel system works with no error in Iran
............. Sincerely 

توجه کنید! در صورتی که از طریق ارسال تیتک، درخواست خود را به وب مانی اعلام نمودید اما پاسخی دریافت نکردید، می‌توانید متن درخواست خود را به آدرس ایمیل integration@webmoney.ru ارسال نمایید.

حل مشکل وب مانی برای کاربران وب مانی مینی

در صورتی که کاربر وب مانی مینی هستید، پس به وب مانی کیپر کلاسیک دسترسی ندارید. بنابراین، برای رفع مشکل عدم دریافت اس ام اس از وب مانی باید از روش دیگری اقدام نمایید. پس برای رفع مشکل ورود به وب مانی رماحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول : به سایت پشتیبانی وب مانی مراجعه نمایید.

مرحله دوم : در صفحه‌ای که برایتان نمایش داده می‌شود، گزینه New Ticket را انتخاب کنید.

مرحله سوم : بعد از آن در صفحه‌ای که مجددا برای شما باز می‌شود، در بخش 1 پشتیبانی فنی، در بخش 2 نحوه دریافت پاسخ پشتیبانی و در بخش 3 نوع پاسخگویی را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم : در این مرحله، مشکل وب مانی را عنوان نموده و آن را در صفحه بعد به طور کامل شرح دهید.

رفع مشکلات وب مانی

بنابراین از طریق دو روشی که گفته شد، کاربران وب مانی کلاسیک و وب مانی مینی می توانند مشکلات وب مانی که هنگام وارد شدن به اکانت وب مانی خود با آن مواجه شده اند را رفع نمایند.

کلام پایانی در مورد مشکلات وب مانی

در این مقاله یکی از مشکلاتی که کاربران وب مانی گاهی با آن مواجه می شوند را مطرح نمودیم و آن عدم دریافت اس ام اس از سوی این سیستم مالی هنگام وارد شدن به امانت و ب مانی است. همچنین راه حل هایی را برای رفع مشکل وب مانی برای کاربران وب مانی استاندارد و وب مانی مینی ارائه کردیم و گفتیم لازم است به سیستم پشتیبانی وب مانی تیکت ارسال کنید تا مشکل ورود به وب مانی حل شود. به این ترتیب شما می توانید مشکلات وب مانی که در مواردی خاص ممکن است با آن مواجه شوید را برطرف نمایید تا بتوانید تراکنش های مالی خود را انجام دهید.

از اینکه همواره با ما همراه هستید، از شما ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 11 تیر 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر