حتما برای شما هم این سوال مطرح شده که چرا افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند نمی‌توانند به خدمات موجود در سایت‌های ایرانی دست یابند؟ آیا شما به عنوان ارائه‌دهنده خدمات می‌خواهید محصولات‌تان را به خارج از کشور هم عرضه کنید؟ مطمئنا با درگاه پرداخت ارزی اینترنتی پی پال آشنایی دارید. قبل از مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین درگاه اینترنتی برای پرداخت بین الملل را نیز از دست ندهید! در این مقاله می خواهیم به شما بگوئیم چطور سایت‌های ارائه دهنده خدمات در ایران می‌توانند خدمات‌شان را به سراسر جهان نیز عرضه کنند؟ چرا سایت‌های ایرانی ارائه دهنده خدمات محصولاتشان را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی خارجی به فروش نمی‌رسانند؟ اصلا آیا می‌دانید درگاه پرداخت بین‌الملل چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟ در صورتیکه این سوالات در ذهن شما هم مطرح شده با تراپی همراه باشید تا به آنها پاسخ داده شود.

درگاه پرداخت اینترنتی خارجی چیست؟

افراد در سراسر جهان به واسطه دسترسی به درگاه پرداخت اینترنتی خارجی خدماتشان را در سراسر جهان عرضه و کسب درآمد می‌کنند. این درگاه یک سرویس مالی بین‌المللی برای گسترش تجارت الکترونیک است.

برای درک بهتر در مورد درگاه پرداخت بین‌الملل فرض کنید که محصول،‌ خدمت یا سرویسی را ارائه می‌دهید و سایتی برای ارائه این خدمات ایجاد کرده‌اید. از این رو برای جذب مشتری، کسب درآمد و تجارت آنلاین از طریق اینترنت باید درگاه پرداخت پول در سایت‌تان وجود داشته باشد. اما این درگاه پرداخت نباید مشتریان شما را فقط به محله، شهر یا کشورتان محدود کند بلکه باید راهی پیدا کنید که در سطح جهانی خدمات‌تان را عرضه کنید. با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی خارجی مانند پی پال می‌توانید در سطح جهانی خدمت و درآمد بیشتری کسب کنید.

درگاه پرداخت اینترنتی خارجی

چه سایت‌هایی نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی خارجی دارند؟

امروزه همه‌ی افرادی که کسب و کار خودشان را دارند و به دنبال راه‌هایی برای تقویت و رشد آن می‌گردند نیاز به این درگاه دارند. برای افزایش جامعه هدف و کسب درآمد بیشتر باید به راه‌هایی برای جهانی شدن فکر کرد. از این رو برای پیشرفت در کارتان باید به مشتریان خارج از کشور هم فکر کنید.

درگاه پرداخت اینترنتی خارجی مشکلات شما برای فروش و عرضه محصولات به کشورهای دیگر را رفع می‌کند و از این طریق تعداد مشتریان شما و درآمدتان را نیز به نسبت افزایش می‌دهد.

در این بین سایت‌هایی که ارائه دهنده خدماتی نظیر فایل و بسته‌های مجازی هستند، موفق‌تراند زیرا این سایت‌ها نیاز به نقل و انتقال کالا و پست ندارند و خدمات‌شان سریعا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

در اینجا می‌توان به سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی نظیر علی بابا، گوددی، ایر‌نیک و بسیاری دیگر از سایت‌های موفق در این عرصه اشاره کرد که در سطح بین‌الملل فعالیت می‌کنند و درآمد زیادی را از این راه کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سیستم پرداخت اینترنتی پی پکس (paypax)

فواید درگاه پرداخت ارزی

با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی خارجی مردم در سراسر جهان می‌توانند از خدمات و محصولات ارائه شده در سایت‌های مورد علاقه خود در هر نقطه‌ای از گوشه و کنار دنیا بهره‌مند شوند. از این رو امروزه با استفاده از این تکنولوژی دیگر کسی محدود به خرید محصول یا خدمتی از محله، شهر یا کشور خود نیست. از دیگر فواید درگاه پرداخت اینترنتی خارجی برای عرضه کنندگان می‌توان به افزایش ترافیک سایت،‌ ارتقا رتبه الکسا سایت، برند شدن شرکت،‌ فروش بیشتر، افزایش جامعه هدف و گسترش و تعدد شعب شرکت در کشورهای دیگر اشاره کرد.

از طرفی این درگاه‌ها فوایدی برای مشتریان نیز دارند که از جمله این فواید می‌توان به خرید محصولات در حراج از سایت‌های معتبر،‌ خرید از محصولات و خدمات داخلی که در دیگر نقاط جهان وجود نداشته باشد، پشتیبانی بهتر، حمایت از هموطنان و رونق اقتصادی کشور اشاره کرد.

درگاه پرداخت اینترنتی خارجی

نقد کردن درآمد ارزی توسط مجموعه تراپی

سوالی که پس از دریافت و استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی خارجی ایجاد می‌شود؛ نقد کردن درآمد ارزی حاصل از آن است.

از چه راهی می‌توان درآمد حاصل را نقد کنید؟ برای حل این مشکل تراپی به کمک شما آمده است. پس از فروش خدمات یا محصولات‌ و کسب درآمد ارزی حاصل از آن می‌توانید با استفاده از خدمات موجود در تراپی درآمد ارزی خود را انتقال داده و معادل ریالی مبلغ کسب شده را دریافت کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی کلیک کنید!

در صورتی‌ که تجربه استفاده از درگاه پرداخت بین‌الملل را دارید یا اطلاعاتی جهت کمک به دیگران در استفاده از آن، دریافت و نصب درگاه و همچنین مراحل انجام کار دارید؛ لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر داوطلبان نیز از آنها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 03 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    javad ۲۳ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    آیا شما می توانید برای وب سایت درگاه پرداخت خارجی راه اندازی کنید
    مشتریها از مستر پی پال ویزا پرداخت کنن

  • تصویر آواتار
    حامد پاکدامن ۲۶ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام . متاسفانه این موضوع امکان پذیر نمی باشد

فرم ارسال نظرات کاربر