هند کشور ۷۲ ملت یکی از بزرگ­ترین تولید کنندگان دنیا در قاره­‌ی آسیا به شمار می‌رود که کشورهای دیگر از جمله ایران به دلیل کیفیت بالا و هزینه­‌ی پایین اجناس در آن، کالاهای زیادی را از این کشور وارد می­‌کنند. اما زمان سفر برای خرید به پایان رسیده؛ چرا که در دنیای امروز تنها با ارتباط آنلاین و بدون حضور فیزیکی نیز می­‌توان اجناس مورد علاقه خود را از کشورهای دیگر سفارش  داده و خریداری کرد. چنانچه به خرید آنلاین علاقه مند باشید، سایت های Newegg ، debenhams، Macy's و...را می شناسید. در این مقاله به معرفی بهترین سایت های فروش کالا در هند نیز پرداخته شده است، جهت کسب اطلاع از این سایت­‌ها با تراپی همراه باشید.

برای پرداخت هزینه ی خرید از هند ، کلیک کنید!

با سایت های فروش کالا در هند آشنا شوید

در ادامه­‌ی مطلب با بهترین سایت­ های فروش کالا در هند آشنا شوید:

Flipkart Pvt Ltd

همان‌طور که می‌­دانید آمازون و  Flipkartاز بزرگ‌­ترین پلت فرم‌­های تجارت الکترونیک در هند می‌­باشند. FlipKart یکی از بهترین سایت های فروش کالا در هند است که در سال 2007 تأسیس شد. در حال حاضر، این پلتفرم برای دسته بندی­‌هایی نظیر محصولات خانه، لوازم الکترونیکی و مد  گسترش یافته است. با استفاده از این پلت فرم فروشندگان به میلیون­‌ها مشتری، پرداخت سریع بین 7 تا 15 روز و خدمات به موقع تحویل دسترسی پیدا می­‌کنند. از سال 2017، این پلت فرم 39.5 درصد سهم بازار صنعت تجارت الکترونیکی هند را ثبت کرده است و Walmart در حال حاضر با 77 درصد از فروش  شرکت بیش­ترین فروش را در Flipkart داشته است.

 بهترین اجناس خرید و فروش در Flipkart: کالاهای عمومی، از جمله مد، الکترونیک و لوازم جانبی، تلفن همراه و تبلت، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، و غیره می باشد.

سایت های فروش کالا در هند

آمازون هند

آمازون هند راه حل­‌های مناسبی را جهت رشد کسب و کار فروشندگان در اختیار آن‌ها قرار می­‌دهد. سایت خرید آنلاین هندی در سال 2013 راه اندازی شد و در اولین روز عملیات، 10،000 سفارش ثبت شد. آمازون هند، در یک زمان کوتاه به یک نیروی بزرگ تجارت الکترونیک در هند تبدیل شد. این پلت فرم به عنوان یکی از بهترین سایت های فروش کالا در هند به شما کمک می‌­کند تا محصولات خود را به صدها میلیون مشتری در سراسر جهان عرضه کرده و به فروش برسانید.

بهترین اجناس خرید و فروش در آمازون هند : کالاهای عمومی، از جمله مد، الکترونیک و لوازم جانبی، تلفن همراه و تبلت، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، و غیره می‌باشد.

Snapdeal

Snapdeal یک پلت فرم فروش آنلاین در هند است که  ارائه دهنده‌­ی لوازم خانه برای خریداران و فروشندگان است. این سایت خرید هندی در سال 2010 راه اندازی شد و در حال حاضر دارای بیش از 125،000 برند و خرده فروش است. Snapdeal  شامل یک برنامه آموزشی به فروشندگان و حتی وام برای کمک به افزایش سرمایه کسب و کار بدون نرخ بهره است.

بهترین اجناس خرید و فروش در Snapdeal : کالاهای عمومی از جمله خودرو، مد، الکترونیک و لوازم جانبی، تلفن همراه و تبلت، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، و غیره می‌باشد

Paytm

این سایت در سال 2010 تاسیس و به یک پلت فرم خرید آنلاین سریع تجارت الکترونیکی با استفاده از مفهوم نوآورانه­‌ی کیف پول موبایل تبدیل شد. این پلت فرم شامل یک وب سایت کاملا کاربردی در ارائه­‌ی طیف وسیعی از محصولات و خدمات است که برای فروشندگان مناسب است تا فروش کسب و کار خود را افزایش دهند. این وب سایت دارای بیش از 7 میلیون بازرگان و 80 میلیون مشتری از سراسر هند است.

بهترین اجناس خرید و فروش در Paytm: محصولات عمومی و تلفن همراه، از جمله مد، الکترونیک و لوازم جانبی، تلفن همراه و تبلت، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، و غیره.

سایت های فروش کالا در هند

Gadgets Now

شرکت  Gadgets Now، یکی از تازه واردان سایت های فروش کالا در هنداست. این پلت فرم برای فروشندگان برندهای آنلاین که شامل ابزار موبایل، کامپیوترو لوازم جانبی است، مناسب می­‌باشد.

بهترین اجناس خرید و فروش در Gadgets Now : تلفن همراه، رایانه، لوازم خانگی و غیره

Craftsvilla

Craftsvilla، در سال 2011 راه اندازی شد و یکی از بهترین سایت های فروش کالا در هند است که محصولات و تولیدات منحصر به فرد هندی را به سراسر دنیا عرضه می­‌کند. این شرکت 300 تا 500 میلیون دلار ارزش دارد و دارای بیش از 25000 فروشنده در زمینه­‌ی مد، پوشاک، محصولات زیبایی و لوازم خانگی دست ساز است.

بهترین اجناس خرید و فروش در Craftsvilla: لباس­‌های سنتی هندی، جواهرات و لوازم دست ساز است.

از توجه و همراهی شما سروران عزیز تا پایان مقاله صمیمانه تشکر می کنیم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 13 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    وحید حضرتی فرد ۰۸ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ببخشید من فیلتر هوا موتور سیکلت تی وی اس داز میخوام tvs dazz

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      سایتی که فیلتر هوا میفروشد را پیدا کنید و عملیات پرداخت وجه را از طریق سایت تراپی میتوانید انجام دهید.

  • تصویر آواتار
    امیرحسین رمضانی ۰۶ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام یک قطعه برای ماشینم میخوام از این سایت https://boodmo.com/ بخرم چطوری میاد برام

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۱۵ آبان ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر در حال حاضر پست کالا به ایران نداریم فقط پرداخت انجام میگردد

فرم ارسال نظرات کاربر