عوامل مهم برای موفقیت در اخذ نمایندگی (فرانشیز)




راه‌ها و روش‌های بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد. عده‌ای ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین به کسب درآمد بپردازند، عده‌ای دیگر از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل یوتیوب درآمد کسب می‌کنند. عده‌ای دیگر شغل‌های فریلنسری دارند و از این طریق درآمد کسب می کنند. عده ای نیز اخذ نمایندگی (فرانشیز) را یک فرصت باور نکردنی در کسب وکار می‌دانند. چرا که نام تجاری مورد اعتماد، منافع سریع و بی‌­شماری را برای صاحبان کسب و کارهای کوچک مهیا می‌­سازد. برای اخذ نمایندگی (فرانشیز) موفق و تبدیل چالش‌­های پیش رو به فرصت­‌های رشد و ترقی، در ادامه‌ی این مقاله با تراپی همراه باشید.

با نحوه‌ی اخذ نمایندگی (فرانشیز) آشنا شوید

افرادی که نمایندگی یک خدمات یا محصولی را می­‌گیرند، کارآفرینان بلند پروازی هستند که تمایل به استفاده از یک فرمول اثبات شده و قابل تکرار برای رشد کسب و کار خود را دارند، که  به طور کلی برای تمامی طرف­‌های درگیر سودمند می‌­باشد. بنابراین کارآفرینان در این زمینه نباید تمامی مراحل را با عجله انجام دهند، و به زمان به عنوان ارزیابی عوامل کلیدی توجه نکنند. برای موفقیت در این راه باید تمامی روندها را به آرامی و همراه با تحقیق و بررسی، سپری کنید. در ادامه به چگونگی اخذ نمایندگی (فرانشیز) موفق پرداخته شده است لطفا همچنان با ما همراه باشید.

اخذ نمایندگی (فرانشیز)

نحوه ی اخذ نمایندگی (فرانشیز) موفق

برای داشتن یک نمایندگی موفق باید علاوه بر رعایت اصول اولیه راه­‌های افزایش پتانسیل را در ادامه­‌ی مطلب نیز مطالعه فرمایید:

با تحقیق شروع کنید

برای اخذ نمایندگی (فرانشیز) موفق، ابتدا باید از مناسب بودن پتانسیل آن نمایندگی برای جامعه­‌ی خود مطمئن شوید. به دنبال جایی باشید که نمایندگی در آنجا موفق‌­تر است و کاملا نسبت به آن چه که انجام می‌دهید، مطمپن شوید. در صورت تصمیم به سرمایه‌گذاری، به طور کامل تحقیقات مورد نظر را انجام دهید و ریسک تقریبی کار خود را برای یک سال یا بیشتر محاسبه کنید. گام بعد پس از انجام تحقیقات مورد نظر، در مورد حمایت‌­های مالی و میزان هزینه­‌ی لازم جهت اخذ نمایندگی (فرانشیز) موفق است.

حفظ نام تجاری

حفظ نام تجاری برای موفقیت شرطی ضروری است و یکی از بزرگ­‌ترین مزایای اخذ نمایندگی (فرانشیز) به شمار می­‌رود که می‌­تواند به کسب و کار شما نیز کمک کند. بنابراین باید توجه کنید که تغییر ساعات کاری، خدمات و تبلیغات کسب و کار می‌­تواند شما را در معرض خطر قرار دهد. ثبات در خدمات و محصولات نام تجاری به شما و کسب موفقیت بیشتر در کسب و کار کمک می‌کند.

مقیاس ساده

قبل از پیاده سازی سیستم پذیرش باید پرداخت آسان و ثابتی را برای مشتریان در نظر بگیرید. پذیرش چندین نوع پرداخت، کار را برای مشتریان راحت­‌تر می­‌کند و وقت آن‌ها را تلف نمی­‌کند. استفاده از سیستم پرداخت مناسب و قابل اعتماد باعث سودآوری و موفقیت بیشتری در نمایندگی می­‌شود.

ارتباط با نمایندگی اصلی

نگه داشتن خط ارتباطی با نمایندگی اصلی بسیار مهم است و برای این ارتباط می­‌توانید در خبرنامه­‌ها و ایمیل­‌ها ثبت نام کنید یا حتی در جلسات و کنفرانس‌­های منطقه‌­ای جهت اتفاقات و تغییرات رخ داده، شرکت کنید. به یاد داشته باشید، دیگر نمایندگی­‌ها در منطقه­‌ی شما امکان دارد از دانش کامل‌­تری برخوردار باشند، بنابراین همواره در به روز سازی اطلاعات خود کوشا باشید.

اخذ نمایندگی (فرانشیز)

تعهد

جامعه پر از مشتریان بالقوه‌ای است که دوست دارند از کسب و کارهایی که حامی رویدادهای محلی، تیم‌­های ورزشی یا جوانان هستند، پشتیبانی کنند.  از این رو این کار راهی عالی برای ورود به جامعه و جذب مشتریان وفادار در منطقه است.

تمرکز بر یادگیری، نوآوری و رشد

شرکت در همایش­‌ها یا جلساتی که در آن‌­ها می‌­توانید سایر مدیران نمایندگی­‌های مختلف را ملاقات کنید و از راهنمایی‌­ها و تجارب­شان برای پیش برد و موفقیت هدف خود استفاده کنید. علاوه بر کمک سایر مدیران نمایندگی­‌های مختلف می‌­توانید، در صنعت خود از فناوری­‌هایی که به شما در ساده سازی عملیات خاص و یا خودکار سازی وظایف معمول کلیدی کمک می­‌کنند، نیز دیدن‌ نمایید. علاوه بر این، فرصت­‌های آموزشی یکی دیگر از روش­‌های عالی برای نشان دادن میزان اهمیت‌­تان به کارکنان و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها است. کمک به هر فرد در راه رسیدن به موفقیت، برای ایجاد روحیه­­‌ی بالا و تیم‌­سازی قوی در بین کارکنان ضروری است.

بیشتر بخوانید :  چگونگی سرمایه گذاری در بازار ارز ، بورس طلا، دلار 

قبل از کسب حق اخذ نمایندگی (فرانشیز) سعی کنید استراتژی خود را بچنید و آن را بررسی نمایید. با این حال نمایندگی­‌های مختلف و مزایای آن، به معنای تضمین موفقیت نیست، برای رسیدن به این نقطه باید نهایت تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید شانس خود را برای رشد و پیشرفت در کسب و کار، افزایش دهید. علاوه بر این در هنگام شرکت در جلسات و همایش‌­ها  سعی کنید روی عوامل کلیدی موفقیت ، مقابله­‌ با چالش­‌ها، بازاریابی، مدت زمان بازدهی یا سود و فاکتورهای مهم و اصولی تاکید نمایید.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

سوالات خود را از ما بپرسید

مشاوره رایگان