دوستان و همراهان همیشگی، در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی جالب والبته جدید را در خصوص افتتاح حساب ارزی در اختیار شما قرار دهیم.

ابتدا لازم است که شما عزیزان اطلاعاتی کلی در مورد حساب های ارزی داشته باشید. لطفا با ما همراه باشید.

افتتاح حساب ارزی

بسیاری از افراد جامعه ما امروزه با انواع واحد های ارزی سر و کار دارند و تا قبل از اینکه امکان افتتاح حساب ارزی برای آن ها فراهم شود، ارزهای خود را در خانه نگهداری می کردند. اما نظام بانکداری ما، تصمیم گرفت تا راه حلی ایجاد نماید تا ارزهایی که در اختیار مردم می باشد را جذب نماید.
اما با نوساناتی که بازار ارز درگیر آن می باشد، ممکن است مشتریان، ارز خود را با قیمتی بالاتر از نرخ دولتی آن از بازار آزاد خریداری کرده باشند، که دراین صورت چنین افرادی ترجیحا مایلند که ارز خود را در خانه نگهداری نموده تا با افزایش دوباره آن واحد ارزی، سود بیشتری نصیبشان شود.
باید بدانید که، جهت افتتاح حساب ارزی ، بانک ها اقدام به انجام استعلام می نمایند تا با در نظر گرفتن سوابق بانکی مشتری، افتتاح حساب ارزی صورت گیرد.

افتتاح حساب ارزی

دوستان، شاید برای شما سوال باشد که برای افتتاح حساب ارزی چه میزان موجودی اولیه نیاز است یا به عبارتی حداقل موجودی برای افتتاح حساب ارزی چقدر است. ما در پاسخ به شما خواهیم گفت که حداقل موجودی برای افتتاح حساب ارزی شما 1000 دلار می باشد. که حداقل 30 روز بعد از افتتاح حساب و تکمیل موجودی، پرداخت سود به صورت ماهیانه برای شما انجام می شود.
 

عزیزان توجه نمائید که :
  •  حساب های قرض الحسنه ارزی درقرعه کشی بانک شرکت می کنند.
  • ارسال ارز از خارج از کشور به حساب ريالي نیز امکان پذير می باشد.

 

عزیزان به شما مژده می دهیم که، همه بانک های دولتی به ویژه بانک ملی ایران برای افتتاح سپرده های ارزی آماده اند و شما می توانید با گشایش این حساب ها هم دارایی خود را در جای امن نگهداری کنید و هم ماهانه از سود ارزی آن بهره مند شوند. در بانک ملی ایران همچنین شرایط خرید ارز حاصل از صادرات نیز وجود دارد و صادرکنندگان می توانند هر ارزی را که در ایران یا خارج از کشور دارند، به نرخ روز به بانک ملی بفروشند.

دوستان این را هم بدانید که واحدهای ارزی بانک ملی برای گشایش اعتبار اسنادی (ال. سی) به ویژه برای واردات کالاهای اساسی به نرخ مصوب 3800 تومان آماده‌اند.

همراهان، در صورتی که سوالی در این خصوص برای شما پیش آمده است و یا با مشکلی مواجه شده باشید می توانید سوال خود را با همکاران ما در تیم تراپی در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    رضا ۳۰ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    شب بخیر
    شرمنده یک سوال دارم .
    و اینکه من می خواهم یک حساب ارزی باز کنم .
    و پول کمی دارم . آیا می توانم حساب ارزی باز کنم ؟
    و دیگر اینکه آیا با حساب ارزی می توان در بازار بورس جهانی کار کردو پول را در کشورهای جهانی با هم و با ایران جابجا کرد ؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۱ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام
      بله شما میتوانید در سایت سفارش افتتاح حساب وب مانی ثبت کنید . هم حساب ارزی مجازی مطمین می باشد و با ایرانی ها مشکلی ندارد و حساب را کاملا وریفای شده تحویلتان میدهیم هم اینکه اکثر بروکر های خارجی حساب وب مانی رو تایید میکنن و از طریق آن میتوانید در بروکر فارکسی حسابتان را شارژ کنید .

  • تصویر آواتار
    wolf ۲۱ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام یک حساب ارزی خواستم چطور میتونم یک حساب ارزی ایجاد کنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۲ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      اگر منظورتون حساب ارزی پی پال است می توانید آن را از طریق منوی خدمات سفارش دهید

  • تصویر آواتار
    علی انصاری ۲۸ آبان ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    برای وارد ارز چکار باید بکنم

فرم ارسال نظرات کاربر