با وجود گستردگی ارتباطی که امروزه وجود دارد، شما به راحتی می توانید از هرجایی که هستید هر مطلبی را که نیاز دارید یاد بگیرید. به لطف سایت های اموزشی متنوع خارجی که وجود دارد شما می توانید از خانه خود آموزش را شروع کنید. در این مقاله می خواهیم به معرفی وب سایت آموزشی Udemy بپردازیم.

بسیاری از افراد دلیل مهاجرت به کشورهای خارجی را ادامه تحصیل می دانند چرا که شرایط تحصیل در کشورهای اروپایی و امریکایی بهتر است. به همین دلیل هزینه زیادی می کنند تا به این کشور ها رفته و دوره مورد نظر خود را طی کنند. اما شما اگر تنها می خواهید با جدید ترین مطالب روز دنیا همگام باشید و همچنین شرایط پرداخت هزینه های زیاد را ندارید و می خواهید از هرجایی که هستید دوره را طی کنید، وب سایت Udemy می تواند راه حل خوبی برای شما باشد.

وب سایت آموزشی Udemy

معرفی وب سایت آموزشی Udemy : یودمی چیست؟

این وب سایت آموزش ها و دوره های خود را به زبان انگلیسی در سایت خود قرار می دهد. تا کنون چیزی حدود 80 هزار آموزش آنلاین در این وب سایت وجود دارد که تقریبا در آنها به تمامی مباحث روز دنیا پرداخته شده است. شما می توانید یکی از دوره های مورد نیاز خود را انتخاب کنید، در سایت ثبت نام کنید و اموزش را شروع کنید.

سایت یودمی (Udemy) به آدرس www.udemy.com، بزرگترین پلت فرم و بستر یادگیری آنلاین در جهان است. این هدف برای بزرگسالان و دانشجویان حرفه ای برنامه ریزی شده است. این سایت بزرگ دارای بیش از 30 میلیون دانش آموز و 50،000 مدرس دوره های تدریس در بیش از 60 زبان است. تاکنون بیش از 245 میلیون ثبت نام در دوره ها وجود داشته است. دانش آموزان و مدرسان از بیش از 190 کشور جهان آمده اند و 2/3 دانش آموزان در خارج از ایالات متحده آمریکا هستند.

یودمی (Udemy) همچنین بیش از 4000 مشتری سازمانی و شرکتی دارد.. دانش آموزان دوره ها را به عنوان ابزاری برای بهبود مهارت های مرتبط با شغل خود می گذرانند. بعضی از دوره ها اعتبار خود را به سمت مجوز فنی تولید هدایت می کنند. یودمی، تلاش ویژه ای برای جذب مربیان شرکتی که به دنبال ایجاد دوره های آموزشی برای کارمندان شرکت خود هستند، انجام داده است. از سال 2019، بیش از 130،000 دوره در این وب سایت وجود دارد.

پرداخت در وب سایت آموزشی Udemy :

در این سایت شما می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید. یعنی ثبت نام کردن برای شما هزینه ای ندارد. به مدت 30 روز می توانید از آموزش های این سایت به صورت رایگان استفاده کنید. بعد از آن برای استفاده از دوره های آموزشی باید هزینه پرداخت کنید. برای پرداخت در این وب سایت شما می توانید از 3 روش استفاده کنید: از طریق درگاه پی پال، از طریق کارتهای اعتباری، دبیت کارتها و مستر کارت ها و از طریق سفارش تراپی.

استفاده از درگاه پی پال :

پی پال یکی از راحت ترین روش های پرداخت است که در بسیاری از وب سایت های خارجی از آن استفاده می شود. اگر در مورد این نوع حساب سوالی دارید می توانید از لینک های زیر استفاده کنید: 

بیشتر بخوانید : 

حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند

ساخت و ایجاد حساب پی پال: آموزش گام به گام و تصویری

خرید با پی پال

استفاده از ویزا کارت و یا مستر کارت :

استفاده از کارت های اعتباری در بیشتر سایت ها امکان پذیر است. اگر با آنها آشنایی ندارید از لینک های زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

مهمترین نکات در مورد وب سایت آموزشی Udemy :

وب سایت آموزشی Udemy

- شما می توانید برای استفاده از این دوره ها از هر دستگاهی استفاده کنید اما استفاده از کامپیوتر به شما توصیه می شود. چرا که قیمت های موجود در برنامه تلفن همراه با قیمت هایی که در وب سایت وجود دارد متفاوت است. دلیل این مسئله هم این است که این برنامه ها از طریق سرویس های iOS و اندروید پشتیبانی می شوند و معمولا به همین دلیل قیمتشان کمی بالاتر است. علاوه بر این در اپ موبایل نمی توانید از کوپن ها استفاده کنید.

- سایت های بسیار زیادی وجود دارند که کوپن تخفیف برای دوره های آموزشی Udemy را در اختیار شما قرار می دهند. اما متاسفانه باید بدانید که 99.9 درصد از این وب سایت ها نامعتبر هستند. پس به آن ها اعتماد نکنید و همواره در خاطر داشته باشید هیچ چیز خوبی را به رایگان به شما نمی دهند!

- ابن وب سایت هر چند وقت یک بار تخفیف برای دوره های خود در نظر می گیرد. پس با ثبت نام در وب سایت از این تخفیف ها مطلع شوید.

- دسترسی شما به دوره ای که ثبت نام کرده اید نامحدود است. به این معنا که بعد از پایان دوره باز هم می توانید از مطالب آموزشی استفاده کنید.

 

همراهان عزیر تراپی علاوه بر پرداخت در وب سایت آموزشی Udemy ، پرداخت در هر گونه وب سایت خارجی را برای شما انجام می دهد. از طریق چت آنلاین خدمت مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 10 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر