شاید اکثر شما از عزیزان مشابه من تجارت الکترونیکی داشته باشید که برای معرفی آن به افراد از روش های مختلفی استفاده می کنید. یکی از این روش ها استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستگرام است. امروزه افراد زیادی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند بنابراین مهم است که شما بتوانید به خوبی تجارت خود را در این شبکه معرفی کنید. در ابتدای راه اندازی این شبکه ها ممکن است شما به تعدادی کاربر واقعی نیاز داشته باشید. یکی از سایت های خدماتی که فالوور و لایک رایگان در اختیار شما قرار می دهد سایت instaboostgram است. شما با استفاده از بسته هایی که در این سایت قرار داده شده است می توانید تعداد لایک و فالوور پیج خود را بالا ببرید. اما سوالی که مطرح می شود این است که من چگونه می توانم پرداخت در یک سایت خارجی را انجام دهم. در این مقاله همراه من باشید تا 2 روش پرداخت را در اختیار شما قرار دهم.

سایت instaboostgram

معرفی سایت instaboostgram : 

امروزه اکثر افراد بریا پشبرد اهداف تجاری خود از سایت استفاده می کنند. بنابراین اگر سایت آنها بازدید خوبی داشته باشد می توانند به هدف خود برسند. ولی ساید سوالی که برای شما مطرح می شود این باشد که این موضوع به دریافت لایک و فالوور در شبکه اجتماعی اینستگرام دارد؟ زمانی که شما سایتی را راه اندازی می کنید اولین مرحله این سایت که آن را به افراد معرفی کنید. برای این کار استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار مناسب است. پس در صورتی که شما در شبکه اجتماعی اینستگرام به خوبی شناخته شوید می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید چرا که حدود 90 درصد از افرادی که از گوشی های هوشمند  استفاده می کنند، این نرم افزرا را بر روی گوشی خود دارند. با توجه به این که در ابتدای کار جمع آوری فالوور کار بسیار مشکلی است که اگر شما از بسته های پیشنهادی این سایت استفاده کنید می توانید راحت تر خود را به افراد معرفی کنید چرا که این سایت فالوور ها را برای شما جمع می کند. 

سایت instaboostgram

روش پرداخت در سایت instaboostgram :

دارنده این سایت برای کاربران خود استفاده از پی پال را پیشنهاد می دهد. بنابراین در صورتی که شما دارای حساب پی پال باشید می توانید خودتان پرداخت را انجام دهید. دوستانی که با پی پال و یا پرداخت از طریق آن آشنا نیستند می توانند از مقاله های  افتتاح حساب پی پال و پرداخت از طریق پی پال استفاده کنند. در صورتی که شما دارای حساب پی پال نیستید می توانید این کار را به شرکت های خدماتی مانند مجموعه تراپی بسپارید.

روش پرداخت در سایت instaboostgram توسط تراپی :

  1. با استفاده از لینک زیر وارد صفحه درخواست ها شوید.

پرداخت در instaboostgram

  1. لینک پرداخت سایت instaboostgram را در قسمت مربوطه قرار دهید.
  2. معادل هزینه بسته خریداری شده را به تراپی پرداخت کنید.

بعد از انجام مراحل بالا و تایید متخصصان ما در مورد پرداخت شما، خرید شما از این سایت instaboostgram انجام می شود. در صورتی که در مورد، موارد گفته شده در این مقاله سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 26 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر