داشتن ظاهری زیبا و آراسته خواسته بسیاری از افراد است. اما گاهی اوقات این خواسته ما را ارضا نمی کند چرا که می خواهیم آنچه به تن می کنیم تک و خاص باشد. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید پس حتما با وب سایت خارجی مدانیزا Modanisa آشنایی دارید. این سایت جزء یکی از اولین فروشگاه های آنلاین لباس به شمار می آید که به شما امکان انتخاب بین هزاران طرح لباس مختلف را می دهد. در این مقاله می خواهیم نحوه پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa را به شما آموزش دهیم.

معرفی سایت مدانیزا Modanisa :

همان طور که گفته شد؛ این سایت اولین فروشگاه بین المللی خرید اینترنتی است که خدمات خود را برای 75 کشور در سطح جهان ارائه می دهد و در یک ماه چیزی حدود 6 میلیون نفر بازدید دارد! لباس هایی که در این سایت به فروش می رسند در مارک و دسته های مختلف لباس عروسی، روسری، ورزشی و ... است که تنها مناسب خانوم هاست. در حال حاضر چیزی حدود 300 برند لباس های خود را از طریق این وب سایت به نمایش می گذارند. یکی از بهترین ویژگی هایی که سایت مدانیزا Modanisa دارد این است که تخفیف های قابل توجهی را هنگام تغییر فصل برای بسیاری از محصولات خود در نظر می گیرد. پس اگر شما هم به دنبال یک لباس خاص و با قیمت مناسب هستید، حتما سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید.

پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa

نحوه خرید از سایت مدانیزا Modanisa :

خرید از این سایت بسیار راحت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آدرس وب سایت مراجعه کنید، مدل مورد نظر را انتخاب نمایید، به سبد خرید اضافه کنید و پرداخت را انجام دهید. فراموش نکنید که بعد از پرداخت حتما گزینه تکمیل خرید را انتخاب نمایید. شما می توانید خرید خود را تا 14 روز بعد از تحویل پس دهید البته به شرط آن که به آن آسیب نزده و تگ خریدش را برنداشته باشید. البته تنها لباس هایی را می توانید پس بفرستید که جزء لوازم شخصی نباشند.

نحوه پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa :

یکی از سوال هایی که برای بسیاری از افراد هنگام خرید از سایت های خارجی مطرح می شود این است که چگونه هزینه مورد نظر را پرداخت نمایند. خوشبختانه این روزها روش های مختلفی برای برقراری ارتباط راحت تجاری با کشورهای مختلف وجود دارد. از آنجایی که وب سایت مدانیزا Modanisa نیز یک وب سایت بین المللی است از این قاعده مستثنا نیست. شما می توانید از طریق دو روش زیر پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa را انجام دهید :

پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa

پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa از طریق ویزا کارت / مستر کارت :

تنها روشی که برای پرداخت در این وب سایت وجود دارد استفاده از این دو کارت اعتباری است. پس شما می توانید با استفاده از لینک های زیر به راحتی خرید خود را از این سایت انجام دهید :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

اگر در مورد این روش پرداخت سوالی دارید می توانید از مقالات زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa با استفاده از خدمات ارزی تراپی :

در صورتی که شما قادر به استفاده از این نوع کارت نیستید می توانید سفارش پرداخت خود را به ما بسپارید. از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید تا در زمانی کمتر از دو ساعت خرید شما انجام شود.

تماس با ما

همراهان عزیز همان طور که متوجه شدید پرداخت در سایت مدانیزا Modanisa کار مشکلی نیست. پس همین الان برای داشتن لباس های خاص به این سایت سر بزنید!

 

تاریخ انتشار 08 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر