تربیت کودکان به نحوی که از لخاظ مالی مسئولیت پذیر بشوند، همیشه کار آسانی نیست. درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال نیز برخی از خدمات خود را برای نوجوانان زیر 18 سال ارائه نمی‌دهد. برای این منظور والدین به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که بتوانند جایگزین های پی پال برای نوجوانان را پیدا کنند که بتوانند از طریق آن‌ها بر حساب‌های فرزندان خود و تراکنش‌های مالی که انجام می‌دهند کنترل داشته باشند. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا با بهترین جایگزین های پی پال برای نوجوانان زیر 18 سال آشنا شوید.

آشنایی با بهترین جایگزین های پی پال برای نوجوانان

با وجودی که پی پال برخی از امکانات را برای افراد زیر 18 سال ارائه نکرده است اما راه حل‌های جایگزینی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید متوجه شوید کودکان‌تان با موجودی حساب خو چکار می‌کنند و اگر با مشکلی مواجه شوند، شما می توانید آن‌ها را یاری کنید.

جایگزین های پی پال

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا پی پال محدودیت سنی برای کاربران قرار داده است؟ در ادامه به بیان پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

چرا پی پال محدودیت سنی برای خدمات خود در نظر گرفته است؟

از آنجا که در کشور ایالات متحده به افراد زیر 18 سال اجازه‌ی ورود به قراردادهای قانونی داده نمی‌شود، بنابراین پی پال نیز برای این افراد محدودیت سنی قرار داده است. چرا که زمانی که شما حساب پی پال ایجاد می‌کنید، در واقع یک قرار داد قانونی بین شما و شرکت بزرگ پی پال بسته می‌شود و باید از لحاظ شرایط سنی آن قرارداد واجد شرایط باشد.

برای حل این مشکل برخی از بانک‌ها و موسسات مالی حساب‌هایی مخصوص به نوجوانان زیر 18 سال ارائه کرده‌اند که همراه با حضانت والدین است و والدین می‌توانند حساب‌های فرزندان خود را کنترل نمایند. بنابراین یکی از این جایگزین‌های پی پال می‌تواند حساب‌های بانکی نوجوانان باشد.

حساب‌های بانکی آنلاین نوجوانان

مهم نیست شما افتتاح حساب پی پال خود را در کجا انجام داده اید، به هر حال شما باید برای انتقال پول حساب بانکی داشته باشید.

یک از ساده‌ترین راه‌ها این است که یک حساب بانکی واقعی ایجاد کنید که نوجوان شما اجازه‌ی استفاده از آن را داشته باشد. سپس برای آن حساب درخواست دبیت کارت و... بدهید.

CapitalOne 360 Money

یکی دیگر از انواع حساب‌هایی که می‌تواند جایگزین پی پال باشد و نوجوانان می‌توانند از آن استفاده کنند، حساب CapitalOne 360 Money است. برخی از مزایای این نوع حساب عبارتند از :

  • برای افتتاح این حساب نیاز به پرداخت هزینه یا موجودی حساب وجود ندارد.
  • نوجوانان با استفاده از دبیت کارت می‌توانند در کلیه‌ی فروشگاه‌هایی که مسترکارت را می پذیرد، خرید کنند.
  • هنگامی که موجودی حساب به اندازه‌ی کافی نباشد، هم برای والدین و هم برای فرزند آن‌ها پیام متنی فرستاده می‌شود.
  • استفاده از دستگاه‌های خودپرداز با اشتفاده از این نوع حساب‌ها رایگان و بدون پرداخت هزینه تراکنش می‌باشد.
  • برای این نوع حساب‌ها نیز درصدی به عنوان شود در نظر گرفته می‌شود.

جایگزین های پی پال

این دو روش می‌تواند  به عنوان بهترین جایگزین‌های پی پال مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه روش‌های دیگری را نیز به عنوان بهترین جایگزین های پی پال برای شما معرفی خواهیم کرد.

حساب بانکی Alliant : این نوع حساب بانکی برای نوجوانان بین 13 تا 17 سال در دسترس می‌باشد. از ویژگی‌های این نوع حساب‌ها این است که افتتاح حساب نیاز به حداقل میزان موجودی ندارد. همچنین هزینه‌های ماهانه نیز برای این نوع حساب‌ها در نظر گرفته نشده است. اپلیکیشن آن نیز برای استفاده بر روی تلفن همراه وجود دارد.

حساب بانکی Chase : این نوع حساب با نام high school checking  نیز شناخته می‌شود و برای دانش آموزان در رنج سنی 13 تا 17 امکان افتتاح حساب وجود دارد. برای این نوع حساب نیز نیازی به پرداخت هزینه‌ی ماهانه وجود ندارد. برای استفاده از دستگاه کارت خوان یک هزینه‌ی ناچیزی باید بپردازید ولی این نوع حساب بانکی راه حل خوبی برای اجتناب از پرداخت هزینه‌های بانکی بسیار زیاد می‌باشد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با جایگزین های پی پال برای نوجوانان آشنا نمائیم. امید است مطالبی که ارائه شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که در بخشی از مقاله با ابهام مواجه شده‌اید و یا با سوال یا مشکلی برخورد کرده‌اید، با ما تماس بگیرید. ما به کلیه‌ی سوالات و مشکلات شما پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 05 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر