درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی بین المللی است و بازار پرداخت دیجیتال هند با هدف به دست آوردن فرصت‌های رشد، تمرکز خود را شدیدا بر پی پال قرار داده است. اخیرا خبری منتشر شده است که به بررسی اهمیت فعالیت پی پال در بازار هند پرداخته است. در ادامه با ما همراه شوید تا جزئیات بیشتری را در مورد خبر ورود پی پال در بازار هند برای شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید : چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم

بررسی دلایل اهمیت فعالیت پی پال در بازار هند

در مصاحبه‌ای در تاریخ 14 آگوست توسط Financial Tomes با مدیر پی پال، این طور بیان شده است که هیچ شکی وجود ندارد که پی پال در چین نیز فعالیت خواهد کرد؛ او گفته است که هند بسیار با اهمیت است و ما برای همکاری با کشورهای مختلف ابتدا به منطقه نگاه می‌کنیم، اگر یک کشور از اهمیت کافی برخوردار باشد، در آنجا فعالیت خواهیم کرد.

بر اساس گزارش Financial Tomes ، پی پال به دنبال این است که خدمات پرداختی را برای کاربران آسان کند و حوزه‌ی کاری خود را نیز گسترده کند. به این منظور استراتژی‌های خود را به هند هم انتقال داده است.

پی پال در بازار هند

آنچه در مورد هند بسیار هیجان انگیز است این است که پی پال می‌خواهد حضور خود را در هند پر رنگ‌تر کند، علت آن هم وجود پتانسیل رشد وسیع در بازار پرداخت دیجیتال هند است.

 طبق گزارش روزنامه Economic Times،  Credit Suisse  تخمین می‌زند که بازار پرداخت دیجیتال هند حدود 200 میلیارد دلار ارزش دارد. با این حال ، برآوردها حاکی از آن است که بازار پرداخت دیجیتال هند در چند سال آینده به شدت متحول خواهد شد و تا سال 2023 می‌تواند به 1 تریلیون دلار برسد.

دیگر فعالان و رقبای پی پال در بازار هند

علی بابا و والمارت نیز در بازار پرداخت دیجیتال هند مشغول به فعالیت هستند و تنها پی پال نیست که قصد دارد به این بازار وارد شود. علی بابا، آمازون، والمارت و گوگل نیز در این رقابت شرکت دارند. علی بابا از یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های پرداخت پیشرو در هند به نام Paytm پشتیبانی می‌کند. SoftBank و Berkshire Hathaway به عنوان پشتیبانهای Paytm محسوب می‌شوند.

به گزارش رویترز، در سال گذشته Berkshire Hathaway بیش از 350 میلیون دلار برای مشارکت در Paytm  سرمایه گذاری کرده است.

والمارت از طریق Flipkart در بازار پرداخت دیجیتالی هند مشارکت می‌کند ، که یک سرویس پرداخت موبایل به نام PhonePe را اجرا می‌کند. والمارت با 16 میلیارد دلار برای خرید سهام 77 درصدی در Flipkart ، یکی از ارائه دهندگان پیشرو خدمات تجارت الکترونیکی در هند سرمایه گذاری کرده است.

Google  و آمازون به ترتیب خدمات پرداخت دیجیتال را در هند تحت برندهای Tez و Amazon Pay ارائه می‌دهند. گوگل Tez را در سال 2017 به عنوان یک سرویس پرداخت تلفن همراه خاص در هند راه اندازی کرد. PayPal عملیات اجرایی داخلی را در نوامبر سال 2017 در هند آغاز کرد.

پی پال در بازار هند

بازارهای بین المللی به رشد پی پال دامن می‌زنند

درآمد بین المللی PayPal ، شامل فروش از بازارهایی مانند هند است که در مقایسه با سال گذشته 18٪ رشد داشته است و به 2 میلیارد دلار در سه ماهه دوم رسیده است. با این حال ، پی پال هنوز برای بخش زیادی از درآمد خود هنوز به بازار داخلی آمریکا متکی است. در سه ماهه دوم ، پی پال 47٪ از درآمد خود را از بازارهای بین المللی و 53٪ از بازار آمریكا به دست آورد.

با این حال ، تجارت بین المللی PayPal سریع‌تر از مشاغل داخلی خود در حال رشد است. درآمد داخلی PayPal در ایالات متحده فقط 7.0٪ نسبت به سال گذشته در سه ماهه دوم افزایش یافته است.

سخن آخر

از آنجا که پی پال همواره در تلاش است تا دامنه‌ی فعالیت خود را گسترش دهد و فرصت‌های جدیدی برای رشد به دست آورد، در تلاش است که به بازار هند ورود پیدا کند. برای این منظور پی پال بررسی می‌کند تا با کشورهای پر‌اهمیت در منطقه وارد همکاری شود و از آنجا که کشور هند یکی از مهم‌ترین کشورها محسوب می‌شود، پی پال در شرف آغاز فعالیت خود در بازار کشور هند می‌باشد.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 11 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر