با ورود ارزهای دیجیتال به بازار و استفاده از تکنولوزی‌هایی نظیر بلاک چین و یا اینترنت اشیا در صنایع مختلف زندگی افراد دستخوش تحولات بسیاری شده است. به دنبال آن بسیاری از شرکت‌های بزرگ نظیر فیسبوک نیز تصمیم گرفتند تا ارز دیجیتال مخصوص به خود را ارائه دهند. آیا ارز دیجیتال فیسبوک، لیبرا را می‌شناسید؟ و اگر از فروشگاه‌های بزرگ نظیر میسیز و ... خرید کرده باشد با درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین درگاه‌های پرداخت الکترونیکی در سراسر جهان می‌باشد، آشنا هستید. اما به تازگی خبری منتشر شده است مبنی بر این پی پال در مورد ارز دیجیتال لیبرا اندکی دچار تردید است و با احتیاط عمل می‌کند. در ادامه با تراپی همراه شوید تا در مورد پی پال و آینده ی لیبرا مطالبی را برای شما دوستان بیان کنیم.

پی پال و آینده ی لیبرا ارز دیجیتال فیسبوک

در مورد نظر پی پال و آینده ی لیبرا ارز دیجیتال جدید فیسبوک، باید بگوئیم که پی پال در این مورد اندکی محتاط است، چرا که قرار است پی پال به عنوان بخشی از انجمن نظارت خود با این شرکت پرداخت دیجیتالی که پیشتاز است معرفی شود.

پی پال و آینده ی لیبرا

به طور کلی در مورد ارز دیجیتال لیبرا اعتراضات بین المللی، در حال افزایش است. بانک های مرکزی ، دولت ها و قانون گذاران در برابر ارز دیجیتال فیسبوک و سؤالاتی که درباره چگونگی تنظیم این موضوع وجود دارد ، نگران هستند.

فیسبوک، این غول رسانه اجتماعی در ماه جون از برنامه‌ی خود در مورد رمز ارز لیبرا رو نمایی کرد كه توسط سبد دارایی ارزی مورد حمایت قرار می‌گیرد تا از نوسانات شدید بیت کوین و سایر واحدهای ارزهای مجازی جلوگیری شود.

گابریل رابینویوچ معاون روابط سرمایه گذاری پی پال عضو شرکت مستقر در کالیفرنیا، در مورد پی پال و آینده ی لیبرا گفت : تعهد برای پذیرش لیبرا، یک تعهد غیر اجباری است و این کاملا بدیهی است که هنوز کارهای زیادی باید انجام شود تا به نقطه‌ای برسیم که این طرح به چیزی فراتر از یک ایده‌ی هیجان انگیز برسد.

انجمن غیرانتفاعی لیبرا که در ژنو پایه گذاری شده است، سکه‌های مبتنی بر بلاک چین را همچنان نظارت خواهد کرد، همچنین برای حفظ دارایی‌های خود، تلاش می‌کند تا ارزش خود را به صورت پایدار حفظ کند.

فیسبوک لیبرا را به عنوان یک ارز دیجیتال جدید و جهانی می‌پندارد و تعهد می‌دهد که یک پول مجازی یا ارز رمزنگاری شده ی پایدار را ارائه دهد که قابل نگهداری در تلفن‌های همراه است و می‌تواند بیش از یک بیلیون افراد غیر بانکی را به سیستم مالی وارد کند.

سالانه بیش از صدها میلیارد دلار بین مهاجران و وابستگان و دوستان آن‌ها در سراسر دنیا مبادله می‌شود و پی پال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که در این نقل و انتقال بزرگ مالی نقش اصلی را ایفا می‌کند.

رابینوویچ در خصوص پی پال و آینده ی لیبرا گفت : اهداف جاه طلبانه ی لیبرا بسیار شبیه به جاه طلبی‌های پی پال است در زمینه‌ی خدمت به افراد محروم و دموکراتیک کردن دسترسی به سرمایه.

پی پال و آینده ی لیبرا

سخن آخر  

پیش‌تر گفتیم که شرکت‌های بزرگ نظیر اپل و فیسبوک و ... در حال برنامه ریزی برای ارائه ارزهای دیجیتال مخصوص به خود هستند و ارز دیجیتال فیسبوک نیز لیبرا، این روزها بسیار بحث برانگیز و چالش برانگیز نیز شده است. پی پال نیز که یکی از بزرگ‌ترین درگاه‌های پرداخت الکترونیکی بین المللی است، گفته است که در مورد ارز دیجیتال لیبرا با احتیاط عمل خواهد کرد.

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با مطالب جدید در مورد اینکه پی پال در مورد آینده ارز دیجیتال فیسبوک چگونه عمل خواهد کرد و اینکه صاحب نظرانی در این زمینه معتقدند که هنوز مسیر پیش روی فیسبوک برای عملی شدن ایده‌ی ارز دیجیتال لیبرا بسیار طولانی است. با این وجود برخی دیگر معتقدند که ارز دیجیتال لیبرا می‌تواند تهدید بزرگی برای بسیاری از سیستم‌های پرداخت به حساب آید.

دوستان گرامی، از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. اگر بعد از مطالعه ی مقالات ما با مشل خاصی مواجه شده اید، می توانید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

چنانچه شما نیز تجربه ی استفاده از درگاه پرداخت پی پال و ارزهای دیجیتال را دارید، و به مطالب ارزشمندی برخورد کرده اید، از طریق کامنت این مطالب را با دیگر دوستان در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 30 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر