هزینه‌ی بالای تراکنش‌ها یک مشکل جدی برای کاربران آنلاین و فروشگاه‌ها می‌باشد. پی پال که یکی درگاه پرداخت خارجی می‌باشد، بیش از 4 درصد برای هر تراکنش هزینه تعیین کرده است. بنابراین در مقاله‌ای که پیش رو دارید ما تصمیم گرفته‌ایم تا به مقایسه‌ی پی پال و اسکریل بپردازیم و بررسی کنیم که آیا ارزش دارد که به جای پی پال از اسکریل استفاده کنیم؟ و از بین پی پال و اسکریل کدام را انتخاب کنیم؟ در ادامه با تراپی همراه شوید.

پی پال و اسکریل : کدام بهتر است؟

پیش‌تر گفتیم که اسکریل یک درگاه پرداخت محبوب برای کاربران و فروشندگان آنلاین است. اسکریل نیز یکی دیگر از پردازشگرهای پرداخت است که هزینه‌های آن اندکی پائین‌تر از پی پال است. این شرکت با جدیت بازار اتحادیه اروپا را دنبال می‌کند و تاکنون بیش از 30 میلیون مشتری از سراسر دنیا دارد.

پی پال و اسکریل

در این میان اسکریل خدماتی را ارائه کرد با هزینه‌های پائین که با پی پال رقابت کند. در ادامه به مقایسه پی پال و اسکریل می‌پردازیم تا بدانیم کدامیک بر دیگری برتری دارد.

دبیت کارت برای دسترسی  به پول نقد

PayPal و Skrill هر دو دبیت کارت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا بتوانند دسترسی سریع به وجوه را برای کاربران ممکن می‌سازند. استفاده از دبیت کارت و یا کارت‌های اعتباری به جای حمل پول نقد بسیار آسان‌تر و امن‌تر است و دیگر لازم نیست چند روز صبر کنید تا شرکت بتواند وجوه را به حساب بانکی واقعی شما منتقل کند. همچنین دبیت کارت‌ها به مدیریت هزینه برای شما کمک می‌کند. متأسفانه ، PayPal این سرویس را فقط به کاربران آمریکایی ارائه می‌دهد ، در حالی که Skrill دبیت کارت را در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این همان چیزی است که بسیاری از کاربران را به سمت اسکریل می‌کشاند.

درگاه های پرداخت برای فروشگاه ها و کاربران آنلاین

برای کاربران اروپایی ، Skrill می‌تواند بهترین گزینه باشد. در مقایسه‌ی پی پال و اسکریل ، کمیسیون  2.9 درصدی اسکریل و هزینه تراکنش 0.25 یورو، اسکریل را بر پی پال با کمیسیون 3.4 درصد و 0.60 یورو مغلوب می‌کند. اگر قصد دارید در بودجه خود از طریق دبیت کارت صرفه جویی کنید ، Skrill گزینه مناسب و ارزان‌تری است.

و اما سابقه ی بد اسکریل

درگذشته‌ی اسکریل سوابق بدی دیده شده است و اتهاماتی به آن زده‌اند که با یک جستجوی مختصر در اینترنت می‌توانید در این مورد اطلاعاتی به دست آورید. اما اسکریل ادعا می‌کند که این اتهامات کلاهبرداری نبوده است.

پی پال نیز مشکلات و نقص‌های خود را دارد، اما همچنان امن است و در سطح جهانی دارای بیمه است و هزینه‌های آن نیز کاملا شفاف است. نام تجاری ان کاملا به خوبی در میان پردازشگرهای پرداخت در سراسر دنیا شناخته شده است و مشتریان کاملا به آن اعتماد دارند.

بنابراین در مقایسه پی پال و اسکریل در این مورد، امنیت پی پال بیشتر است.

پی پال و اسکریل

حال با توجه به این مواردی که گفته شد و مقایسه‌ی پی پال با اسکریل ، آیا بهتر است که درگاه پرداختی که استفاده می‌کنیم را از پی پال به اسکریل انتقال دهیم؟ یا نه؟ برای پاسخ این پرسش ادامه‌ی مقاله را به دقت بخوانید.

آیا درگاه پرداخت پی پال را به اسکریل تغییر دهیم؟

به طور کلی باید بگوئیم که برای صاحبان کسب و کارهای مختلف که تراکنش‌های مالی زیادی در روز انجام می‌دهند، برای اینکه بتوانند در هزینه‌ها صرف جویی کنند، مبادلات ارزی از طریق اسکریل ارزان‌تر است و خوب است که درگاه پرداخت پی پال را به اسکریل تغییر دهند.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

از سویی دیگر برای کاربران خصوصی که نیاز به دبیت کارت دارند، پی پال در سراسر دنیا این نوع کارت را ارائه نکرده است و مجددا این کاربران باید از اسکریل استفاده کنند.

اما در کل با وجود هزینه‌های بیشتر پی پال ، در مقایسه‌ی پی پال با اسکریل ، پی پال امن‌تر و مطمئن‌تر است.

به این ترتیب کاربران می‌توانند با توجه به مواردی که گفته شد و با توجه به نیازهای خود در زمینه پرداخت‌های ارزی از میان پی پال و اسکریل به انتخاب مناسب‌ترین گزینه بپردازند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما بودید از شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 07 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر