آلمان یکی از کشورهایی است که شرایط ویژه ای برای مهاجران دارد.. به همین دلیل است که بسیاری از افراد چه برای مهاجرت تحصیلی و چه برای مهاجرت کاری این کشور را انتخاب می کنند. یکی از موسساتی که می تواند در زمینه اخذ پذیرش دانشگاه های آلمان به شما کمک کند یونی اسیست است.

برای مهاجرت از طریق اخذ ویزای دانشجویی، شما باید مراحل زیادی طی کنید. به عنوان مثال آماده سازی مدارک تحصیلی در ایران، ترجمه مدراک، گذراندن آزمون های زبان لازم مانند آیلتس، تافل و ... . بعد از اینکه شما تمامی این کارها را انجام دادید نوبت به دانشگاه های خارجی می رسد. شما باید درخواست خود را برای دانشگاه های مختلف ارسال کنید تا ببینید از کدام یک پذیرش می گیرید. پس کاری که باید انجام دهید این است که لیست دانشگاه های مورد نظر خود را در کشور آلمان ایجاد کنید، و درخواست خود را برای آنها ارسال کنید.

یونی اسیست

اما چالش های زیادی در این راه وجود دارد. به عنوان مثال این که که چگونه باید متن درخواست خود را بنویسید، زمان پایان ارسال دانشگاه های مختلف چگونه است و ... . بسیاری از افراد با انجام این کارها آشنایی ندارند و یا به دلیلی کمبود وقتی که دارند خودشان قادر به انجام این کار نیستند. از طرف دیگر اگر شما بخواهید خودتان به تنهایی این کار را انجام دهید باید برای هر دانشگاه هر بار مدارک خود را ارسال کنید.

پس راه ساده تر استفاده از یونی اسیست است. یونی اسیست در واقع موسسه ای است که مسئولیت اخذ پذیرش شما را از دانشگاه های آلمانی به عهده می گیرد. شما می توانید مدارک مورد نیاز را در اختیار این موسسه قرار دهید تا این موسسه نهایتا به 5 دانشگاه درخواست شما را اعلام کند و پیگیری های بعدی را انجام دهد.

استفاده از خدمات یونی اسیست این مزیت را به همراه دارد که یک فرد متخصص به دنبال کارهای شما است و شما درگیر جزئیات نخواهید بود. البته در این مدت شما می توانید بیکار ننشینید و خودتان نیز به دانشگاه های مد نظرتان ایمیل بزنید!

بیشتر بخوانید : 

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران کدامند؟

شرایط و روش مهاجرت به آلمان

تحصیل رایگان در آلمان

یونی اسیست

راهنمای استفاده از یونی اسیست :

شما می توانید در وب سایت ثبت نام کنید، به سوال های اولیه در مرود خودتان و سابقه تحصیلیتان پاسخ دهید و مدارک مورد نظر را آپلود کنید. بعد از آن باید دانشگاه های مورد نظ را به موسسه اعلام نماید و هزینه موسسه را پرداخت کنید. توجه داشته باشید که برای نهایی کردن ثبت نام خود نیاز است که برخی از مدارک خود را پست کنید.

راهنمای پرداخت هزینه یونی اسیست :

یونی اسیست یک سایت خارجی محسوب می شود پس شما باید از درگاه های بین المللی برای پرداخت در این سایت استفاده کنید. برای این که فرآیند پذیرش شما آغاز شود باید تمامی هزینه را یک جا پرداخت کنید. برای پرداخت شما می توانید از دو روش زیر استفاده کنید :  

پرداخت از طریق ویزا کارت یا مستر کارت :

ویزا کارت و سمتر کارت یکی از روش های رایج پرداخت در انواع وب سایت های خارجی است. شما می توانید از طریق گزینه های زیر درخواست خود را مبنی جهت پرداخت و یا شارژ کارت برای ما ارسال کنید :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

پرداخت توسط تراپی :

در صورتی که شما این کارت را ندارید و یا ترجیح می دهید از یک شرکت خدمات ارزی واسط برای انجام این کار استفاده کنید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید :

تماس با ما

درخواست شما در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری بررسی شده و انجام می شود.

همراهان عزیز اگر در مورد پرداخت در یونی اسیست سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید ...

تاریخ انتشار 13 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر