همانطور که می دانید انتخاب قالب مناسب یکی از مهمترین قیمت های طراحی سایت است. چرا که این قالب باید به نحوی باشد که توانایی ارائه خدمات شما را داشته باشید. در عین حال کاربری ساده برای این که کاربر تجربه مناسبی داشته باشد نیز دارای اهمیت است. یکی از سایت های خارجی که انواع قالب های به فرم وردپرس و جوملا را ارائه می دهد، سایت yootheme است. بریا پرداخت در این سایت شما می توانید از طریق لینک زیر استفاده کنید. ولی اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید می توانید از روش هایی که در این مقاله به شما معرفی خواهم کرد استفاده کنید. 

پرداخت در yootheme

سایت yootheme

معرفی سایت yootheme و پرداخت در آن : 

همانطور که گفتی شد این سایت ارائه دهنده قالب های مختلف مبتنی بر جوملا و وردپرس ایت. این کمپانی فعالیت خود را از سال 2007 اغاز کرد. در همین سال اولین نسخه جوملا 1 را ارائه داد و بعد از آن شروع به گسترش آن کرد. برای خرید قالب از این سایت شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از اینکه قالب مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید پرداخت در این سایت را انجام دهید. روشی که خود کمپانی در اختیار کاربران خود قرار داده ات، استفاده از ویزا کارت، مستر کارت و حساب پی پال است. بنابراین شما اگر هر یک از این موارد را دارا باشید می توانید خودتان پرداخت را انجام دهید. در صورتی که در مورد هر یک از این موارد سوالی دارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند ، افتتاح حساب پی پال ، پرداخت با پی پال و تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست استفاده کنید. اما برای آن دسته از عزیزانی که نمی توانند از این روش ها استفاده کنند و یا در حالت کلی می خواهند شرکت واسطه ای این کار را برای آن ها انجام دهد، تراپی روش دیگری را نیز ارائه می دهد. 

سایت yootheme

پرداخت در سایت yootheme توسط تراپی : 

برای اانجام این کار توسط مجموعه تراپی تنها نیاز است که شما 3 مرحله زیر را دنبال کنید. 

1. با استفاده از لینکی که رد بالا قرار داده شد، درخواست خود را برای مجموعه تراپی ارسال می کنید. 

2. لینک پرداخت سایت yootheme را وارد می کنید. 

3. معادل مبلغ پرداختی را به مجموعه تراپی می پردازید. 

متخصصان تراپی بعد از تایید پرداخت شما، در زمانی کمتر از 2 ساعت، پرداخت شما به سایت yootheme  را با کمترین کارمزد انجام می دهند. به همین راحتی شما توانسته اید از یک سایت خارجی خرید خود را انجام دهید. همراهان گرامی در صورتی که در مورد روش های گفته شده سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 05 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر