این یک واقعیت است که هر چه فرایند پرداخت آسان‌تر باشد، احتمال اینکه مشتریان محصولی را خریداری کنند بیشتر است. افزودن درگاه پرداخت به اپلیکیشن های تجاری موبایل یکی از راه‌های آسان سازی پرداخت هزینه‌ها برای کاربران می‌باشد. در این مقاله با تراپی همراه شوید، ما مطالبی را در مورد سه درگاه پرداخت معروف و افزودن درگاه های پرداخت به اپلیکیشن های موبایل عنوان کرده‌ایم.

بیشتر بدانید : آشنایی با بهترین اپلیکیشن گوگل پلی آواردز

امکان پرداخت هزینه در اپلیکیشن‌های موبایل

خرید از طریق اپلیکیشن‌های مختلف و پرداخت‌های درون برنامه‌ای این روزها بسیار باب شده است و مشتریان انتظار دارند که عملیات پرداخت برای آن‌ها با کیفیت بسیار عالی، سریع و امن انجام شود. در این راستا چندین شرکت بزرگ وجود دارد مانند پی پال که سعی کرده است شرایط پرداخت آسان را برای کاربران فراهم کند.

 علاوه بر پی پال درگاه‌های پرداخت دیگر نیز وجود دارد که هر کدام امکانات و شرایط متفاوتی را برای کاربران فراهم کرده است و کاربران می‌توانند با توجه به قوانین، شرایط و هزینه‌های هر کدام درگاهی را برای پرداخت هزینه انتخاب کنند.

افزودن درگاه های پرداخت به اپلیکیشن های موبایل

در ادامه‌ی مطالب این مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه با افزودن درگاه‌های پرداخت، امکان پرداخت سریع را در اپلیکیشن‌های موبایل فراهم کنیم.

افزودن درگاه های پرداخت به اپلیکیشن های موبایل

Braintree ، پی پال ، Stripe و ... نمونه‌ای از بهترین درگاه‌های پرداخت بین المللی هستند که شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به برنامه‌های کاربردی تجاری تلفن‌های همراه هوشمند اضافه کنید و امکان پرداخت از طریق آن را ایجاد کنید.

اگر نمی‌دانید کدام یک از این درگاه‌های پرداخت مناسب‌ترند و در انتخاب یکی دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید به مطالعه‌ی قوانین و شرایط هر کدام و امکاناتی که توسط هر کدام از آن‌ها برای کاربران فراهم شده است بپردازید و با توجه به هزینه‌های در نظر گرفته شده، سیستم پرداخت مناسبی را انتخاب کنید.

افزودن درگاه پرداخت Braintree به اپلیکیشن‌های موبایل

برای کلیه‌ی کسب و کارهای تجارت الکترونیک در هر مقیاس و هر اندازه‌ای، Braintree می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. حتی می‌توان گفت این روزها Braintree از پی پال هم محبوب‌تر شده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت الکترونیکی Braintree می‌توان به انعطاف پذیری آن اشاره کرد و اینکه برای شما این امکان را فراهم کرده است تا به روش‌های مختلف، مثلا از طریق کارت‌های اعتباری، دبیت کارت‌ها، Apple Pay و ... پرداخت هزینه را انجام دهید. حتی امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال نیز در Braintree وجود دارد.

در حال حاضر بسیاری از برنامه‌های معروف از کتابخانه‌های Braintree استفاده می‌کنند و شرکت‌های بزرگی همچون Uber، Dropbox، Airbnb، Stubhub، American Airlines پرداخت‌های خود را به Braintree واگذار کرده‌اند. پس Braintree  می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای افزودن درگاه های پرداخت به اپلیکیشن های موبایل باشد.

افزودن درگاه های پرداخت به اپلیکیشن های موبایل

 افزودن درگاه پرداخت stripe به اپلیکیشن های موبایل

در کنار Braintree، استرایپ نیز یکی دیگر از درگاه‌های پرداخت معروف برای پرداخت با موبایل می‌باشد که امکان پرداخت در رسانه‌های اجتماعی را فراهم کرده و به علاوه از Apple pay و Android pay نیز پشتیبانی می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های استرایپ این است که این اپلیکیشن دارای قابلیت خصوصی سازی می‌باشد. امکان پرداخت با بیش از 100 واحد ارزی در  stripe وجود دارد و بسیاری از کتابخانه‌های اندروید، iOS، PHP و ... را نیز پشتیبانی می‌کند.

افزودن درگاه پرداخت Paypal به اپلیکیشن‌های موبایل

پی پال یکی از پردازشگرهای پرداخت معروف است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و اولین درگاه پرداخت بین المللی بود که در پرداخت‌های آنلاین انقلابی ایجاد نمود و استانداردهایی را برای سایر درگاه‌های پرداخت به وجود آورد.

قطعا بیشتر شما با درگاه پرداخت پی پال آشنا هستید و از طریق آن نیز نقل و انتقالات مالی انجام داده‌اید. اما به منظور انتخاب بهترین پردازشگر پرداخت برای افزودن درگاه های پرداخت به اپلیکیشن های موبایل بهتر است که در مورد کلیه‌ی ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن‌ها به خوبی مطالعه کنید تا بتوانید درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

فراموش نکنید که شما باید شرایطی را در نظر بگیرید که بیشتر به نفع مشتری است و نیازهای مربوط به خریداران در آن درگاه‌های پرداخت برآورده شده باشد. نیازهایی مثل سرعت انجام تراکنش، امنیت، جلوگیری از نقض حریم خصوصی کاربران و ....

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 19 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر