OlympTrade و BinaryOptions از جمله پلتفرم‌ها و بسترهای مناسب برای تجارت و سرمایه گذاری هستند. انتقال وجه و پرداخت باینری آپشن و الیمپ ترید یکی از کارهایی است که گاهاً کاربران در آن دچار مشکل می‌شوند. لذا بدون نگرانی برای این امر با ما در تراپی همراه باشید تا بیشتر درباره این دو پلتفرم اینترنتی و نحوه پرداخت در آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

باینری آپشن (BinaryOptions) و اولیمپ ترید (OlympTrade)

پیش از توضیح نحوه انتقال و پرداخت باینری آپشن و الیمپ ترید ، بد نیست در ابتدای کار برای آشنایی بیشتر با این دو اطلاعات بیشتری دستگیرمان شود. با ما همراه باشید.

پرداخت باینری آپشن و الیمپ ترید

باینری آپشن (BinaryOptions)

قبل از اینکه درباره این پلتفرم و وبسایت اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان بگذاریم، بهتر است در ابتدا با واژه باینری آشنا شوید. باینری آپشن (Binary Option) یعنی یک گزینه غیر معمول مالی که در آن بازپرداخت یا مقدار پول ثابت است یا اصلاً چیزی نیست.

باینری آپشن (Binary Option) یک ابزار مالی سریع و بسیار ساده است که به سرمایه گذاران امکان می‌دهد تا پیش بینی کنند که آیا قیمت یک دارایی یا سرمایه در آینده بالا یا پایین خواهد رفت یا خیر. به عنوان مثال قیمت سهام گوگل، شاخص‌ها، قیمت ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم، مبادله USD / GBP، نرخ یا قیمت طلا، از این دسته سرمایه‌ها هستند که توسط این ابزار پیش بینی می‌شوند. این نوسان‌ها ممکن است به مدت زمان 60 ثانیه باشد و این امکان را فراهم می‌کند که صدها بار در روز در هر بازار جهانی تجارت کنید.

شما قبل از تجارت، دقیقاً می‌دانید که اگر پیش بینی شما صحیح باشد، اگر 100 دلار سرمایه گذاری کنید، مبلغ 170 دلار دریافت خواهید کرد. این امر تصمیمات مدیریت ریسک و تجارت را بسیار ساده‌تر می کند. نتیجه همیشه یک پاسخ بله یا خیر است. شما یا همه آن را برنده می‌شوید یا همه آن را از دست می‌دهید. از این رو گزینه "باینری" برای این کار انتخاب شده است. ریسک و پاداش از قبل شناخته شده است و این بازپرداخت ساختاری یکی از جاذبه‌های آن است.

تفاوت اصلی بین معاملات سنتی بورس و باینری، مشخص بودن ریسک و پاداش قبل از انجام تجارت است. یک سرمایه گذار دقیقاً می داند که چه میزان در معرض خطر است و ارزش دقیق بازده را نیز می داند. برای دستیابی به سود و زیان از باینری آپشن، نیازی به حساب کتاب، فرمول یا مدرک ریاضی نیست.

الیمپ ترید (OlympTrade)

الیمپ ترید تعداد زیادی حساب تجاری ندارد که بتواند از بین آن‌ها انتخاب کند. اگرچه این به نظر عجیب و غریب است، اما در هنگام معامله به همه معامله‌گران ویژگی‌های برابر می‌دهد. این واقعیت که معامله‌گران فقط می‌توانند نوع حساب مشابهی را باز کنند باعث می‌شود همه مساوی باشند و دموکراسی زیادی برای همه معامله‌گران وجود دارد.

در واقع سایت و سیستم الیمپ ترید با استفاده از ابزار باینری آپشن خدمات تجارت و سرمایه گذاری را به کاربران ارائه می‌دهد. معامله گران می‌توانند حساب بازرگانی خود را با دلار آمریکا یا یورو به عنوان ارز پایه باز کنند. این انتخاب در هنگام ثبت حساب انجام می‌شود و بعداً قابل تغییر نیست. بنابراین، معامله گر باید از ابتدا ارز پایه خود را عاقلانه انتخاب کند.

حداقل سپرده‌ای که یک تاجر با این کار می‌تواند بگذارد 10 دلار است، که حتی برای مبتدیانی با پول کم برای سرمایه گذاری هم کم و ناچیز است. 10 دلار کمترین مبلغ سپرده است که هر بستر تجاری در این زمینه می‌تواند درخواست کند.

OlympTrade تعدادی از ویژگی‌های مهم را به تمام معامله گران خود که وام‌های خود را با آن‌ها واریز می‌کنند ارائه می‌دهد. معامله گران همچنین حق دسترسی آسان به بازار مالی و پرداخت حداکثر 80٪ را دارند.

پرداخت باینری آپشن و الیمپ ترید

پرداخت باینری آپشن و الیمپ ترید

این ابزارها و پلتفرم‌های قدرتمند مسلما نیازمند هزینه‌ای هستند. برای پرداخت خدمات آن‌ها، این بسترها کارت‌های اعتباری، ویزا و مسترکارت‌ها را می‌پذیرند. برای پرداخت باینری آپشن و الیمپ ترید جای نگرانی نیست، چراکه تراپی این خدمات را به سهولت برای کاربران خود ارائه می‌دهد.

شما کاربران عزیز برای استفاده از این بسترها و پرداخت باینری آپشن و الیمپ ترید می‌توانید در قسمت خدمات از طریق کارت های اعتباری در سایت تراپی پرداخت خود را انجام داده و یا از طریق سفارش پرداخت به ما یا همان تیکت پس از ثبت نام در سایت، از ما بخواهید تا عملیات پرداخت را به سادگی برای شما عزیزان به انجام برسانیم.

تاریخ انتشار 15 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر