تکنولوژی بلاک چین اخیرا توانسته است در صنایع مختلف تحولات چشمگیری به وجود آورد. ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین که در بسیتر بلاک چین ارائه شده‌اند نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار شده‌اند و اقتصاد جهان را به کلی متحول خواهد کرد. بسیاری از اقتصاددانان نظر بسیار مثبتی در مورد ارزهای دیجیتال دارند و بسیاری از کشورهای بزرگ و مهم جهان نیز ارز دیجیتال را به رسمیت شناخته است و شرکت‌های بزرگی نظیر ال جی، اپل و ... نیز در حال برنامه ریزی برای رونمائی از ارز دیجیتال مخصوص خود هستند. اما این ارزهای دیجیتال بایددر محلی به نام کیف پول ارز دیجیتال نگهداری شود. این کیف پول‌ها نیز انواع مختلفی دارد و یکی از آن‌ها نیز کیف پول ارز دیجیتال پی یر (Payeer) می‌باشد. با تراپی همراه شوید تا شما را با کیف پول ارز دیجیتال آشنا کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

قبل از اینکه به معرفی کیف پول ارز دیجیتال پی یر (Payeer) بپردازیم، خوب است ابتدا شما را با اصطلاح کیف پول آشنا کنیم.

پی یر (Payeer)

ارزهای دیجیتال پس از اینکه استخراج یا مبادله شدند، باید در محلی نگهداری شوند که به این محل مجازی، کیف پول گفته می‌شود. این کیف پول های می‌تواند به صورت نرم افزاری باشد، یا به صورت سخت افزاری مانند یک فلش مموری به سیستم شما متصل شود.

هر کدام از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و ... کیف پول مخصوص به خود را دارند و برخی نیز قابلیت نگهداری چندین نوع ارز دیجیتال را دارد. کیف پول ارزدیجیتال پی یر (Payeer) نیز یکی از انواع این کیف پول‌های مجازی برای نگهداری سکه‌های رمزنگاری شده می‌باشد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

کیف پول ارز دیجیتال پی یر (Payeer)

Payeer یک سیستم پرداخت مانند پی پال (PayPal)، نتلر (Neteller ) یا مانی بوکرز (Moneybookers ) می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید در سراسر جهان پول پرداخت یا دریافت نمائید. این سیستم در حقیقت یک کیف پول الکترونیکی است که می‌توانید مانند یک حساب بانکی از آن استفاده کنید و از طریق اینترنت پرداخت‌های خود را انجام دهید.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت نظیر پی یر (Payeer) در حال تبدیل شدن به یک سیستم پرداخت محبوب بین کاربران است زیرا معمولا قیمت‌های پایین‌تر و ارزان‌تر و خدمات مالی بین المللی را بسیار سریع‌تر انجام می‌دهد و ارسال و دریافت پول به صورت بین المللی جز خدمات اصلی این سیستم پرداخت محسوب می‌شود.

بسیاری از وب سایت‌ها و شرکت‌ها به همکاران و کاربران خود امکان پرداخت مستقیم از طریق سیستم پرداخت پی یر (Payeer) را فراهم می کنند و پرداخت‌های آن‌ها بلافاصله پس از گذشت چند دقیقه انجام خواهد شد.

مزایای سیستم پرداخت پی یر (Payeer)

یک سیستم پرداخت الکترونیکی قطعا باید از مزایای بسیار ویژه و منحصر به فردی برخوردار باشد که بتواند آن را از سایر درگاه‌های پرداخت متمایز نماید و از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخودرار شود.

از مهم‌ترین مزیت‌های پی یر (Payeer) این است که دارای سرعت بسیار خوبی است و این باعث می‌شود که استفاده از این سیستم پرداخت اینترنتی جز ضروریات برای افرادی محسوب شود که به دلایل مختلف مبادلات ارزی بسیاری انجام می‌دهند.

در ادامه به بیان امکاناتی که سیستم پرداخت پی یر (Payeer) برای کاربران در نظر گرفته است خواهیم پرداخت.

پی یر (Payeer)

امکانات سیستم پرداخت پی یر (Payeer)

سیستم پرداخت پی یر (Payeer) یکسری امکانات خاصی برای کاربران خود در نظر گرفته است که در این بخش از مقاله به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • ساخت اکانت (ایجاد کیف پول مجازی) دراین سیستم پرداخت به صورت رایگان می‌باشد.
  • هزینه‌ی ماهانه و یا سالانه برای کاربران آن در نظر گرفته نشده است.
  • با استفاده از  سیستم پرداخت پی یر (Payeer) شما می‌توانید از طریق ایمیل برای دیگر کاربران پول ارسال کنید.
  • کاربران زیادی هستند که این سیستم پرداخت را پذیرفته‌اند و دارای امنیت بسیار بالایی است.
  • قابلیت ایجاد حساب‌های ارزی برای ارزهای دیجیتال نظیر : USD, RUB, EUR, BTC
  • امکان دریافت‌های گمنام سازی شده و پرداخت‌های امن
  • پشتیبانی 24 ساعته ایمیل
  • امکان استفاده از آن در بیش از 200 کشور دنیا وجود دارد
  • گزینه‌های پرداخت و برداشت کاملا رایگان است.

این‌ها کلیه‌ی امکاناتی بود که سیستم پرداخت پی یر (Payeer) برای کاربران در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید : بهترین کیف پول سخت افزاری

برای استفاده از سیستم پرداخت پی یر (Payeer) ابتدا باید برای ایجاد اکانت اقدام نمائید. در مقالات آتی نحوه‌ی ایجاد اکانت پی یر (Payeer) را برای شما بیان خواهیم کرد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 18 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر