این روزها بعضی ورزشکاران نوعی مکمل مصرف می‌کنند. از مکمل‌های غذایی برای بازسازی سریع‌تر، افزایش توده عضلانی گرفته، تا مکمل‌های ویتامینی و سایر مکمل‌هایی که به شما امکان می‌دهد عملکرد ورزشی بهتری داشته باشید. مکمل های بدنسازی در کل به ورزشکاران و به خصوص بدنسازان کمک می‌کند با اعتماد به نفس بیشتری به اهداف خود دست یابند.

آیا می‌دانستید که در ایالات متحده آمریکا می‌توانید مکمل‌ها را با قیمت پایین‌تر از هر جای دیگر خریداری کنید؟ اما اگر ساکن ایران و هرجای دنیا هستید، نگران نباشید؛ شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین از بهترین سایت‌های تهیه مکمل های بدنسازی در آمریکا و هر جای دیگر، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. پس در ادامه در تراپی برای شما لیستی از محبوب‌ترین فروشگاه‌هایی را که مشتریان برای خرید مکمل استفاده می‌کنند، آماده کرده‌ایم.

مکمل های بدنسازی

7 سایت و فروشگاه اینترنتی برتر مکمل های بدنسازی

با اینکه تعداد سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که مکمل های بدنسازی ارائه می‌دهند، بسیارند، ما در اینجا به معرفی 7 سایت برتر این مکمل‌ها برای ورزشکاران و بدنسازان می‌پردازیم.

VitaminWorld

"در Vitamins.com، تنها ویتامین پیدا نمی‌کنید"

با نام این فروشگاه فریب نخورید. Vitamins.com مطمئناً فقط در محصولات خود ویتامین‌ها را تأمین نمی‌کند. این فروشگاه اینترنتی همچنین انواع مختلفی از مکمل‌ها را برای فروش ارائه می‌کند. در این سایت اگر بیش از 39 دلار خریداری کنید و ساکن آمریکا باشید، حمل و نقل محصول در ایالات متحده رایگان انجام می‌گیرد.

Bodybuilding

"Bodybuilding.com - بهترین فروشگاه اینترنتی برای بدنسازان"

غیر از سایت Bodybuilding.com از کجا می‌توان به دنبال مکمل های بدنسازی بود؟ این سایت بزرگترین سایت ارائه مقالات بدن سازی، ورزش‌ها، تمرینات، مکمل‌ها و... برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان برای تناسب اندام است! همچنین در بین فروشگاه‌های ارائه مکمل های بدنسازی بزرگترین سایت است. آن‌ها هر روز هزاران سفارش را انجام می‌دهند و برای خریدهای بیش از 75 دلار، شما حمل و نقل رایگان برای ایالات متحده آمریکا دارند.

Walgreens

"Walgreens تنها یک داروخانه آنلاین نیست"

فروشگاه Walgreens قبلاً تحت عنوان "Drug Store" (فروشگاه دارو) فعالیت می‌کرد. اما از تاریخ 30 سپتامبر 2017، او با Beauty.com همکاری کرد. در حال حاضر، این فروشگاه یک داروخانه آنلاین است که می‌توانید مکمل‌ها و محصولاتی را برای سلامتی و زیبایی خود نیز از طریق آن خریداری کنید.

Walmart

"حتی در والمارت می‌توانید مکمل و ویتامین بخرید"

مسلما در والمارت، مکمل های بدنسازی قابل جدا شدن از این فروشگاه نیستند. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید صدها محصول را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین و با کیفیت‌ترین انتخاب کنید. مزیت آن نیز بررسی‌ها و دیدگاه‌های مشتری‌ان زیادی است که برای محصولات قرار گرفته است و انتخاب آن کالا را برای شما راحت‌تر می‌کند.

GNC

"از بین صدها محصول در GNC.com انتخاب کنید"

GNC یکی از بزرگترین فروشندگان مکمل‌ها (پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، کراتین، ویتامین‌ها و...) در ایالات متحده آمریکا است. بازخوردهای مشتریان نسبت به کالاهای مکمل در این سایت خوب بوده است؛ به همین دلیل نتوانستیم GNC را در لیست خود برای مکمل های بدنسازی از دست بدهیم.

مکمل های بدنسازی

Amazon

"آمازون صدها مکمل و ویتامین را ارائه می‌دهد"

حتی آمازون نیز از این قضیه مستثنی نیست و مانند والمارت و دیگر سایت‌های ذکر شده طیف گسترده‌ای از مکمل های بدنسازی را برای تناسب اندام ارائه می‌دهد. هنگام انتخاب محصولات، توصیه می‌کنیم بررسی‌ها و دیدگاه کاربران را در آمازون در نظر بگیرید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

Optimumnutrition

"تغذیه بهینه"

فروشگاه اینترنتیOptimumnutrition ارائه دهنده پودر پروتئین (که در جهان اول است)، محصولات رژیمی، مکمل‌های قدرت و بازیابی و بدنسازی، و سایر محصولات بهداشتی و غذایی است.

خرید مکمل از سایت های خارجی

شما در هر یک از این فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توانید مکمل های بدنسازی را خریداری کنید. مهم نیست کجای این دنیا باشید و یا این فروشگاه‌ها کجا باشند. خرید از این سایت‌ها کار ساده‌ایست.

شما می‌توانید هرینه خرید خود را از طرق مختلف (با توجه به سایت مورد نظر، مثلا برخی سایت‌ها پی پال و برخی کارت اعتباری و بعضی پرداخت با هر دو روش را  می‌پذیرند) پرداخت کنید و محصول خود را در ایران تحویل بگیرید. اگر پرداخت خود را از طریق پی پال و کارت های اعتباری انجام می‌دهید، به راحتی در تراپی این کار را انجام دهید. اما اگر حساب پی پال و کارت اعتباری ندارید، به ما تیکت زده و سفارش پرداخت خود را اعلام کنید تا این کار را برای شما انجام دهیم.

اگر این فروشگاه‌ها کالا را به خارج از ایالات متحده آمریکا ارسال نمی‌کنند مشکلی نیست! هنگام خرید محصولات از ایالات متحده، 2 گزینه دارید:

1- کالا را توسط یک دوست یا آشنا را در خارج از کشور دریافت کنید تا برای شما بفرستد.
2- از طریق شرکت‌های واسطه محصول خود را دریافت کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا شما نیز یک ورزشکار حرفه‌ای هستید؟ از کدامیک از این فروشگاه‌های اینترنتی مایل به خرید مکمل بدنسازی هستید؟

تاریخ انتشار 16 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر