خدمات پرداختی ارائه شده در پی پال ، برای فروش محصولات از طریق وب سایت و یا خرید کالا به صورت آنلاین مناسب می باشد. پی پال یک نوع حساب ویژه به نام اکانت بیزینسی (Business Account) از نوع استاندارد، برای صاحبان کسب و کار ارائه می کند که شما را قادر به ارسال صورت حساب به مشتریان و نمایش شرایط پرداخت در وب سایتتان می کند. در اکانت بیزینسی از نوع استاندارد، درصورتی که شما یک نوع از کارت های اعتباری مانند مستر کارت یا ویزا کارت را ندارید ، هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت؛ پی پال برای گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت فقط با استفاده ازاطلاعات حساب بانکیتان این کار را انجام می دهد. در این مقاله به آموزش گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت پرداخته ایم. به تحقیقات تیم تراپی "اعتماد" کنید؛ ما "همیشه" در تلاش برای ارائه دادن محتوای با کیفیت می باشیم.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

آموزش نحوه گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

 

گام اول: به سایت پی پال به آدرس www.paypal.com رفته و بر روی " sign-up " کلیک فرمایید. سپس مطابق تصویر حساب بیزینسی (Business Account) را انتخاب کنید.

گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

 

  • برای مطالعه بیشتر در مورد تفاوت حساب های پی پال مقاله انواع حساب پی پال را مطالعه فرمایید.

 

گام دوم: مطابق تصویر از پنجره باز شده پرداخت های استاندارد (Payments Standard) را انتخاب کنید. پرداخت های استاندارد به صورت رایگان می باشد و پرداخت هایی که در وبسایت شما از طریق کارت اعتباری و پی پال انجام می شود را می پذیرد. لطفا بر روی "Select Standard" کلیک کنید.

گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

 

گام سوم: در این مرحله آدرس ایمیل خود را تایپ کنید و سپس بر روی "Continue" کلیک فرمایید.

signup-business-acount

 

گام چهارم: در پنجره باز شده لطفا پسوردی قوی وارد کنید. پی پال پسوردی بین 8 تا 20 کاراکتر را می پذیرد. سپس بر روی "Continue" کلیک فرمایید.

گام پنجم: در ابتدا نام کسب و کار خود را وارد کنید و بعد از آن نام شرکت را بصورت دقیق و مختصر نشده وارد کنید. در ادامه به ترتیب شماره تلفن محل کسب و کار، آدرس، شهر، کشور و کدپستی خود را وارد کنید. سپس بر روی "Continue" کلیک فرمایید.

گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

 

گام ششم: در پنجره باز شده تاریخ تاسیس کسب و کار خود را تایپ کرده و در صورت داشتن وبسایت، آدرس آن را نیز وارد می کنید. سپس دسته کسب و کار خود را انتخاب کنید و در ادامه به سوالات در مورد مقدار معامله به طور متوسط و حجم ماهانه پرداختی های خود پاسخ دهید. نام، شماره تلفن و آدرس خود را نیز وارد کنید و در انتها بر روی " Agree and Continue " کلیک کنید.

گام هفتم: حساب پی پال بیزینسی شما ایجاد شده است اما تا زمانیکه آن را وریفای نکنید فقط مجوز برداشت وجه را دارید.برای وریفای حساب پی پال در مرحله اول باید به ایمیل خود وارد شوید و ایمیلی که از طرف پی پال آمده است را باز کنید. بر روی لینکی که از طرف وبسایت پی پال آمده است کلیک کنید و حساب خود را تایید کنید.

گام هشتم: لینک کردن حساب بانکی

مرحله دوم برای گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت، نیاز به لینک کردن حساب بانکی به اکانت پی پال تان می باشد. در این مرحله به وبسایت رسمی پی پال مراجعه نموده و "Log In" کنید.

گام نهم: از پنجره باز شده بر روی "Add a bank account or card" کلیک فرمایید.

 

گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

 

گام دهم: مطابق تصویر بر روی "Link a bank account" کلیک کنید.

گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

 

گام یازدهم: همانطور که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید یکی از دو نوع حساب بانکی (پس انداز یا جاری) را انتخاب کنید. سپس در کادر سمت راست شماره حساب 17 رقمی حساب بانکی خود را وارد کنید. و در کادر سمت چپ شماره 9 رقمی Routing number را وارد کنید. و در نهایت بر روی "َAgree & Add" کلیک فرمایید تا حساب بانکی به اکانت پی پال شما لینک شود.

 

گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

تبریک میگوییم در این مرحله شما موفق به گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت شده اید. در صورتیکه شما حساب بانکی خارج از کشور یا مسترکارت و ویزاکارت ندارید تیم تراپی در کمترین زمان ممکن علاقمند به ایجاد یا وریفای کردن حساب پی پال شما می باشد.

 

افتتاح کردن حساب پی پال                                                                وریفای کردن حساب پی پال

 

دوستان عزیز! جالب است بدانید تیم تراپی، خدمت ویژه ای برایتان دارد. تیم ما امکان صدور ویزا کارت مجازی را به منظور گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت، برای شما فراهم کرده است. کاربران گرامی، شما می توانید با استفاده از صدور ویزا کارت مجازی پی پال، جهت سفارش ویزا کارت مجازی خود اقدام نمائید.

 

تیم تراپی پاسخگوی سوالات شما و پذیرای سفارشات شما در کمترین زمان ممکن می باشد. "هرگز" شما را تنها نمی گذاریم.

دوستان همراه! امید است با کسب اطلاعات مربوط به نحوه گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت، توانسته باشید در جهت خدمت به شما سروران گرامی گامی برداشته باشیم.

تاریخ انتشار 05 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Zahra ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام شما میتونید باحساب پی پالتون پول رو دریافت کنید بعد ب حساب من بریزید؟

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۹ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام . بله این مورد از طریق تراپی ممکنه . برای این مورد در سایت ثبت نام کنید و سرویس نقد کردن را دنبال کنید .

  • تصویر آواتار
    Aliya Amiri ۰۴ مهر ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    مرسی که هستید ?
    اگر حساب وری فای نشده باشد میتوانیم پول برداشت کنیم؟ من فریلنسرم میخام بدونم دستمزدم رو میتونم دریافت کنم بدون وریفای؟
    اخه ما جز کشورای تحریم هستیم تو قسمت آدرس نیستیم ،،

فرم ارسال نظرات کاربر