شرکت اپل به تازگی add payment در آیفون را به وسیله پی پال به عنوان یک روش پرداخت جدید برای هزینه‌های فروشگاهی خود همچونiTunes ،App Store ،iBookstoreوApple Music در نظر گرفته است. برای استفاده از add payment در اپل ایدی جدید می‌توانید با حساب پی پال اقدام به شارژ اپل ایدی نمائید و از آن برای پرداخت‌ هزینه‌ی اپلیکیشن‌ها، دانلود آهنگ، اجاره فیلم و سایر محتوا و خدمات دیگر مانند به روز رسانی برنامه‌ی iCloud استفاده کنید. در ادامه تراپی به نحوه استفاده از پی پال به عنوان یک روش پرداخت در اپل آیدی اشاره کرده است.

استفاده از پی پال در add payment در آیفون

برای خرید از فروشگاهApp ،iTunes Store یا Apple Books یا خرید iCloud، به یک Apple ID و یک روش پرداخت معتبر نیاز دارید. به طور معمول می‌توانید از روش‌های ارائه شده در ادامه باApple ID خود استفاده کنید :

add payment در آیفون
  • Apple Pay  (درصورت وجود)
  • بیشتر کارت‌های اعتباری و دبیت
  • استفاده از کارت‌های هدیه یا افزودن وجوه به Apple ID
  • روش‌های خاص کشور یا منطقه خاص

بسیاری از افراد قادر به استفاده از این روش‌ها برای خرید یا به روز رسانی برنامه‌های خود نبودند، از این رو شرکت اپل به تازگی روش پرداخت هزینه با استفاده از پی پال را به لیست روش‌های پرداختی خود اضافه کرده است.

اطلاعات بیشتر در مورد افزودن پی پال به سیستم پرداخت اپل

اگر در افزودن روش پرداخت برای خریدها در فروشگاه App، فروشگاه iTunesApple  Books یا  مشکل دارید، برای راهنمایی بیشتر با موسسه مالی خود تماس بگیرید. همچنین هرگونه هزینه تراکنش کارت،در صورتی که توسط شما ارائه شود، بر عهده‌ی شما می‌باشد. اگر در مورد هزینه‌ها سؤال دارید، باصادرکننده کارت خود تماس بگیرید.

اطمینان حاصل کنیدکه آدرس صورتحساب برای روش پرداخت شما با آدرس صورتحساب برای  Apple ID شما مطابقت داشته باشد.در بعضی موارد، ممکن است لازم باشد برای مجوز خریدهای بین المللی یا آنلاین با بانک یا موسسه مالی خود تماس بگیرید. همچنین ممکن است لازم باشد تأیید کنید که شماره تلفن همراه با روش پرداخت شما مطابقت دارد.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

اگر نمی‌توانید به یک سرویس پرداخت (مانند PayPal یا Alipay ) وصل شوید، ابتدا به وبسایت آن سرویس وارد شوید و مطمئن شوید که جزئیات صورتحساب شما صحیح می‌باشد.

در دسترس بودن فروشگاه ممکن است بر اساس کشور یا منطقه متفاوت باشد. بیاموزید که کدام فروشگاه‌ها درکشور یا منطقه شما موجود است.

add payment در اپل ایدی

نحوه استفاده از پی پال به عنوان یک روش پرداخت در اپل آیدی

برای ورود به iTunes با استفاده از Apple ID یا Touch ID، به اطلاعات پرداخت بروید و روی PayPal کلیک نمایید.

مراحل تأیید اعتبار پی پال خود را دنبال کنید. پس از تأیید، می توانید از خرید با پی پال استفاده کنید.

هنگامی که حساب پی پال شما به Apple ID  متصل شد، می‌توانید از ویژگیOne Touch PayPal  استفاده کنید تا بتوانید سریع و با اطمینان از همه‌ی دستگاه‌های Apple، ازجمله Apple Watch وApple TVاستفاده نمایید.

مزایای استفاده از پی پال به در add payment در اپل ایدی

  • پی پال امن ترین راه برای خریدآنلاین و بدون نیاز به تغییر اطلاعات شخصی در هنگام خرید است.
  • پی پال ازسایت‌هایی که بتوانند از حساب شما وجه و هزینه‌های غیرمجاز را بدون اطلاع شما شارژ کنند، پشتیبانی نمی‌کند.
  • در پی پال تنها در زمان‌هایی که کالا یا خدماتی را می‌فروشید کارمزد از حساب‌تان کم می‌شود.
  • پی پال دارای گزینه‌های سفارشی سازی و تنظیمات آسان جهت استفاده تمامی افراد می‌باشد.
  • امکان پذیرش وپرداخت ازطریق کارت‌های اعتباری و کارت‌های دبیت نیز از ویژگی‌های دیگر  پی پال است.

بیشتر بخوانید : کارمزد و مالیات پی پال

نکات مهم در استفاده از پی پال در اپل آیدی

به یاد داشته باشید که از add payment در آیفون نمی‌توان برای به اشتراک گذاری با خانواده یا دوستان استفاده کرد. باید شماره تلفن همراهی که قصد استفاده از این قابلیت را روی آن دارید و شماره تلفن همراه بانک صادر کننده‌ی کارت‌تان یکسان باشد. در صوتیکه این 2 شماره با یکدیگر یکسان نباشند، برای بروز رسانی یا جایگزینی آن با بانک خود تماس بگیرید.

استفاده از پی پال در add payment در اپل ایدی در حال حاضردرایالات متحده، ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا،آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، اسرائیل، اتریش و هلند در دسترس کاربران است.

ممنون که تا پایان این  مقاله با ما همراه بودید. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 16 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر