پی پال یکی از درگاه های بانکی است که امکان خرید آنلاین را برای تمامی افراد که در سطح جهان هستند را فراهم می کند. به این معنا که فرقی نمی کند شما از چه واحد پولی استفاده می کنید، با استفاده از پی پال می توانید از هر کشوری خرید خود را انجام دهید. استفاده از این خدمت ارزی این امکان را برای شما فراهم می کند تا از بسیاری از سایت های بین المللی مانند والمارت خرید کنید یا در بسیاری از دوره های غیر حضوری و آموزشی که توسط دانشگاه های معتبر جهان ارائه می شوند، توسط سایت هایی مانند edx ، future learn و ... شرکت نمایید. پی پال یکی از رقیب های جدی برای سیستم بانکی سنتی است، که به حفظ اصول اخلاقی پایبندی زیادی دارد! به همین دلیل است که اخیرا استفاده از این روش پرداخت برای افرادی که در برخی از گروه های خاص عضویت دارند و تبلیغی برای نفرت و خشونت انجام می دهند ممنوع شده است.

این خبر که برای بسیاری دور از انتظار بوده است توجه زیادی را به خود جلب کرده است چرا که کمپانی پی پال فعالیت خود را برای بستن اکانت های مختلف که در حزب های ممنوعه عضو هستند را آغاز کرده است. این اقدام باعث شده است که در کشورهای مختلف تظاهرات گوناگونی علیه این اقدام به راه بیوفتد.

کمپانی پی پال

در سخنرانی که اخیرا از سوی یکی از مسئولین کمپانی پی پال ارائه شده است، مسئولین بیان کرده اند که پی پال تمایلی به افزایش و ارتقا میزان خشونت و نفرت در میان افراد مختلف ندارد. و از آنجایی که احتمال حمایت از چنین گروه هایی با استفاده از خدمات مختلفی که ارائه می دهد وجود دارد، بهتر است که حساب کاربری این دسته از افراد محدود و مسدود شود.

شاید جالب باشد برای شما اگر بداندی که موسس کمپانی پی پال که یکی از متحدان ترامپ است این ایده را ارئه داده است که برای جلوگیری از شیوع خشونت در میان ملت های مختلف باید دسترسی این دسته از افراد به سیستم های بانکی محدود شود.

البته با پیاده سازی این ایده نمی توان انتظار داشت که شرایط به طور کامل بهبود پیدا کند چرا که سایر روش های تبلغیات خشونت و تنظیم کردن رویدادهای مختلف توسط رسانه هایی مانند فیسبوک، یوتیوب و توییتر به راحتی قابل انجام است که متاسفانه روش های جلوگیری از آنها نیز بسیار سخت و پر هزینه و در بسیاری از مواد غیر ممکن است.

با این وجود مسئولین کمپانی پی پال تصور می کنند اگر دسترسی این افراد به منابع مالی کم شود احتمال برگزاری این گونه رویداد ها کاهش پیدا می کند. به همین دلیل از وب سایت هایی که در این زمینه کار می کنند و از پی پال به عنوان یکی از روش های پرداختی خود استفاده می کنند خواسته است که این درگاه را از سایت خود حذف نمایند. به این ترتیب احتمال اینکه این گروه ها با کمبود منابع مالی مواجه شوند به دلیل اینکه بسیاری از مخاطبان خود را از دست می دهند افزایش پیدا می کند.

کمپانی پی پال

اگر می خواهید از سایر مطالب پی پال اطلاع پیدا کنید می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید :

نظر شما در رابطه با این ممنوعیتی که توسط کمپانی پی پال برای برخی از گروه های خاص در نظر گرفته شده است چیست؟

تاریخ انتشار 25 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر