پی پال بیش از 20 سال در خط مقدم انقلاب پرداخت دیجیتال باقی مانده است. پلت فرم پی پال با استفاده از فناوری برای آسانتر کردن خدمات، تجارت و تجارت راحت تر، مقرون به صرفه تر و ایمن تر، توانسته است بیش از 286 میلیون مصرف کننده و بازرگان در بیش از 200 بازار را برای پیوستن و شکوفایی در اقتصاد جهانی فراهم کند. اکنون پای خود را فراتر نیز گذاشته و خدمات دیگری مثل وام نیز در این سیستم فراهم است. اخیرا درباره وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا چیزی به گوشتان خورده؟ با تراپی همراه شوید تا در این باره بیشتر بدانید.

وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا

وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا برای صاحبان مشاغل کوچک راه اندازی می شود

SME ها (صاحبان مشاغل کوچک) اکنون می توانند از مبلغ 5،000 تا 100،000 دلار با قیمت های رقابتی، سریعا به وام های تجاری دسترسی پیدا کنند.

برای اولین بار در کانادا، پی پال (PayPal) وام کسب و کار خود را اعلام می کند و صاحبان مشاغل کوچک را قادر می سازند تا به راحتی بین 5000 و 100000 دلار با قیمت های رقابتی برای وام های خود اقدام کنند.

با یک وام تجاری PayPal، صاحبان مشاغل کوچک می توانند به سرعت و به راحتی با امکان شخصی سازی مبلغ وام و بازه زمانی بازپرداخت، به دارایی خود دسترسی پیدا کنند.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

در زمان "هفته تجارت كوچك" (Small Business Week)، و پیش از دوره شلوغی خرید تعطیلات، از تجار PayPal در سراسر كانادا دعوت می شود كه برای دریافت وام تجاری پی پال درخواست دهند. برای درخواست، صاحبان مشاغل فقط باید یک فرم آنلاین ساده را پر کنند. متقاضیان در صورت تایید، در عرض چند دقیقه وضعیت تایید خود را خوهند فهمید؛ و در صورت تایید شدن، وجوه در یک یا دو روز کاری به حساب بانکی تجاری متقاضی منتقل خواهند شد. این اقدام وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا، به بازرگانان این امکان را می دهند که به سرعت از وجوه برای خرید از موجودی، سرمایه گذاری در تجهیزات، گسترش محصولات، کنترل جریان پول ها، نقد کردن و یا هر چیز دیگری که نیاز به تجارت آنها باشد، راستفاده کنند.

پائول پاریسی (Paul Parisi) مدیرعامل PayPal کانادا گفت: "درخواست وام سنتی زمان می برد و همیشه برای صاحبان مشاغل کوچک مطلوب نیست.ما در حال راه اندازی وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا برای دسترسی آسان به وجوه برای تجار و صاحبان بیزینس های کوچک خود هستیم، چیزی که برای آنها به شدت مورد نیاز است. ما مشتاقانه منتظر هستیم که به صاحبان مشاغل کوچک تر کمک کنیم تا رویاهای خود را برای پیشرفت محلی و جهانی رشد و پرورش دهند."

فقدان تاریخچه و سابقه ای معتبر و قابل اطمینان، موانع زیاد برای وام گرفتن از وام دهندگان سنتی، و مدت زمان طولانی انتظار برای دریافت وام، هر سه این موارد از مدتها پیش سه چالش مشاغل کوچک هنگام تلاش برای تأمین سرمایه از طریق وام های سنتی است. نزدیک به یک پنجم کارآفرین ها می گویند که دریافت بودجه و وام مورد نیاز از یک موسسه مالی سنتی بسیار چالش برانگیز است.

وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا

یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که کانادایی ها به راه حل های سریعتر و بهتر مالی، نیاز واقعی دارند. در این مطالعه مشخص شد که وام های جایگزین به طور پیوسته به 24 درصد در سال 2018 افزایش یافته است؛ این رقم در سال 2013 کمتر از چهار درصد بود. در همین زمان، بازار وام جایگزین در کانادا بین سال های 2016 و 2017 با 159 درصد افزایش، رشد کرده است.

وام گیرندگان وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا اظهار داشتند که این روند در مقایسه با وام بانکی سنتی، زحمت و استرس بسیار کمتری دارد. آنها همچنین گفتند که از دانستن کل هزینه وام در وحله اول قدردانی می کنند. در وام پی پال، قبل از قبول وام، یک تاجر از هزینه ثابت مطلع می شود. هیچ هزینه مبدا و اصلی، هزینه پرداخت دیرهنگام، هزینه بازپرداخت زودهنگام، هزینه درخواست، یا هرگونه هزینه مخفی دیگری وجود ندارد. متقاضی وام می تواند وام خود را با مبلغ (5000 دلار تا 100000 دلار) و مدت (13-52 هفته) درخواست کند. پرداختهای هفتگی متعاقباً از حساب بانکی تجاری آنها کسر می شود. به گفته وام گیرندگان، برنامه بازپرداخت خودکار هفتگی ساده و قابل پیش بینی است.

از زمان راه اندازی راه حل های مالی مشاغل، که تقریباً شش سال پیش بوده است، پی پال بیش از 10 میلیارد دلار بودجه برای نزدیک به یک چهارم از یک میلیون صاحبان مشاغل در سراسر جهان فراهم کرده است. بازرگانانی که وام تجاری PayPal را در ایالات متحده دریافت کرده اند، رشد متوسط ​​21٪ تا 88٪ را در مشاغل خود تجربه کرده اند که در سه ماه اول پس از پذیرش وام، شاهد افزایش درآمد بودند. بیشترین استفاده از وام ها شامل مدیریت گردش پول (44٪)، خرید محصول (37٪) و سرمایه گذاری در بازاریابی (31٪) است.

وام تجاری پی پال (PayPal) در کانادا، در حال حاضر محدود به انتخاب بازرگانان PayPal است که از آنها دعوت شده اند تا درخواست کنند. این شرکت پیش بینی می کند که این برنامه در سال 2020 به طور گسترده تری برای دارندگان حسابهای تجاری PayPal در کانادا در دسترس باشد. فراتر از کانادا، محصولات تأمین مالی پی پال در ایالات متحده آمریکا، انگلیستان، استرالیا، آلمان و مکزیک، در دسترس هستند.

تاریخ انتشار 05 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر