درگاه‌های پرداخت الکترونیکی در حقیقت جزئی از فرایند خرید آنلاین محسوب می‌شوند که عملیات پرداخت هزینه خرید را برای کاربران و مشتریان آنلاین بسیار آسان کرده است. در صورتی که خرید انترنتی از سایت‌های خارجی نظیر دبنهامز، زاپوس، والمارت، میسیز و... را تجربه کرده باشید، قطعا با این درگاه‌های پرداخت یا به عبارتی پردازشگرهای پرداخت آنلاین نظیر پی پال، یونی پی و...آشنا هستید. اخیرا خبری منتشر شده است درباره‌ی اینکه اولین مشارکت پی پال با کمبریج بلاک چین آغاز شده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

آشنایی با درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال

سیستم پردازش پرداخت پی پال با بیش از 20 میلیون خریدار در انگلستان و 250 میلیون نفر کاربر در سراسر جهان، به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی بسیار بزرگ و قدرتمند در سراسر جهان شناخته شده است. این شرکت فعالیت خود به عنوان یک سیستم امن برای جا به جایی پول بین کاربران با استفاده از سرویس پست الکترونیک آغاز نمود.

این شبکه بر اساس زیرساخت‌های مالی موجود مانند بانک‌ها و کارت‌های اعتباری، به عنوان یک راه حل پرداخت جهانی در زمان واقعی ساخته شده است که با استفاده آن می‌تواند به دنبال راه حل‌هایی برای خرید بیت کوین و نیز ادغام آن با سرمایه‌های سنتی باشد.

مشارکت پی پال با کمبریج بلاک چین

آشنایی با کمبریج بلاک چین

بلاک چین کمبریج، یک استارت اپ نرم افزار سازمانی دیجیتال است. بلاک چین کمبریج می‌تواند یکپارچه سازی شود تا بتواند هویت‌های دیجیتال به کاربران PayPal عرضه نماید. این هویت‌های دیجیتال می‌تواند برای ثبت نام جهت استفاده از بیومتریک‌های افزایش امنیت بیشتر و همچنین برای معاملات بالقوه آینده در هنگام خرید ارز دیجتال استفاده شود.

اولین مشارکت پی پال با کمبریج بلاک چین

در خصوص اولین مشارکت پی پال با کمبریج بلاک چین به تازگی گزارش شده است که PayPal به گسترش دورۀ مالی سری A در کمبریج بلاک چین ملحق شده است، استارت اپی که موسسات مالی و سایر شرکت‌ها، اطلاعات حساس را با استفاده از کتابخانه‌های مشترک مدیریت می‌کنند. نه پی پال و نه کمبریج بلاک چین، هیچ کدام مقدار سرمایه گذاری خود را اعلام نکرده‌اند. اما اخیرا ادعاهای SEC نشان می‌دهد که کمبریج بلاک چین در طول 9 ماه گذشته مجموعا 3.5 میلیون دلار سهام خود را از چندین سرمایه گذار افزایش داده است. این افزایش مبلغ سرمایه گذاری تا 7 میلیون دلار در سری A تا ماه مه سال 2018 ادامه پیدا خواهد کرد و کل سرمایه به 10.5 میلیون دلار می رسد.

مشارکت پی پال با کمبریج بلاک چین

نخستین 7 میلیون دلار، شامل 4 میلیون دلار سرمایه جدید و 3 میلیون دلار یادداشت های تبدیل شده می‌باشد و از چندین سرمایه گذار از جمله HCM Capital، VC arm Foxconn، که آی فون را برای اپل تولید کردند و همچنین گروه ارز دیجیتال تولید به دست می‌آمد. مابقی سرمایه یعنی 3.5 میلیون دلار از پی پال و همچنین Omidyar Network، شرکت سرمایه‌گذاری بشر دوستانه که توسط بنیانگذار eBay (پدر پیشین PayPalFloodish، Omidyar که سرمایه گذاری سرمایه گذاری spinoff است، آغاز شد، به دست می‌آید.

با این تفاسیر مشارکت پی پال در این زمینه بسیار ناچیز، اما بسیار مهم است.

با توجه به نقش آن در این سرمایه‌گذاری، یک سخنگوی پی پال به CoinDesk  از طریق ایمیل گفته است که :  

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

ما در بلاک چین کمبریج سرمایه‌گذاری و مشارکت کرده‌ایم به این علت که، این شرکت بلاک چین را برای نهادهای دیجتال به گونه‌ای به کاربرده است که ما معتقدیم به این ترتیب شرکت های بسیاری از جمله پی پال به سود اقتصادی خواهند رسید. او همچنین تائید کرد که بلاک چین کمبریج،  اولین مشارکت پی پال در بلاک چین محسوب می شود.

تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر