آیا تا کنون قصد انتقال پول به کشورهای دیگر را داشته‌اید؟ شما فکر می‌کنید ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارسال پول از یک کشور به کشوری دیگر از چه طریقی قابل انجام است؟ آیا انتقال پول از طریق سیستم‌های آنلاین امکان پذیر است؟ از کدامیک از سرویس‌های انتقال پول استفاده کنیم بهتر است؟ برای رسیدن به جواب این سوالات تراپی در این مقاله به مقایسه‌ی‌ مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال سه ارائه دهنده‌ی بزرگ خدمات پرداخت ارزی در جهان پرداخته است. در ادامه با تراپی همراه باشید.

نیاز به انتقال پول به سایر کشورها

اگر نیاز به انتقال پول به سایر کشورهای موجود در دنیا دارید، ارائه دهندگان زیادی برای انجام این کار می‌توانند به شما کمک کنند، از این رو طیف وسیعی برای انتخاب خواهید داشت. سه ارائه دهنده‌ی اصلی در این رقابت مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال می‌باشند. برای درک عملکرد بهتر و انتخاب یکی از این سه گزینه در ادامه به مقایسه بین آنها خواهیم پرداخت.

 ارسال 1000 دلار به کشورهای دیگر

موثرترین راه برای مقایسه وسترن یونیون، مانی گرام و پی پال مطالعه موردی بر روی هر یک از آنها است. از این رو در ادامه به یک مطالعه ساختگی بر روی عملکرد هر یک از این سه شرکت پرداخته شده است.

مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال

فرض کنید شخصی می‌خواهد 1000 دلار از استرالیا به آمریکا ارسال کند، با استفاده از امکانات موجود در هر یک از سایت‌های مانی گرام، وسترن و پی پال هزینه انتقال این وجه قابل ارزیابی است. بنابراین این شخص با گرفتن هزینه‌ی انتقال به سراغ جزییات ارسال آنها می‌رود تا وجه تمایز آنها را متوجه شود. او با مشاهده جزییات ارائه شده دریافت که حواله وسترن یونیون بهترین نرخ مبادله و هزینه بین ارزی را دارا می‌باشد.

نحوه عملکرد مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال

مانی گرام و وسترن یونیون

نحوه انتقال وجه در مانی گرام و وسترن یونیون تقریبا غیر قابل تشخیص است. برای این منظور می‌توانید به سایت‌های هر یک از این دو شرکت رفته و مقدار وجه انتقالی خود را وارد نمایید، از این رو با مشاهده مقدار هزینه تبادل آنها،‌ قادر به تشخیص خواهید بود. برای کار با هر یک از این شرکت‌ها می‌توانید از طریق حضور در شعب، تلفن یا اپلیکیشن‌ تلفن‌های همراه‌شان وجه خود را منتقل کنید. پس از تکمیل این روند آنها وجه انتقالی را به حساب بانکی یا cash pickup شخص گیره منتقل می‌کنند.

پی پال

برای انتقال پول paypal، باید یک حساب پی پال رایگان ایجاد کنید. سپس می‌توانید وجه مورد نظرتان را به حساب پی پال شخص گیرنده‌ انتقال دهید. این مبلغ را می‌توانید از طریق حساب پی پال، حساب بانکی یا کارت اعتباری خود منتقل کنید. پس از اینکه شخص گیرنده وجه خود را دریافت کرد، می‌تواند آن را در حساب پی پال یا در حساب بانکی خود منتقل و پس‌انداز کند.

تعداد نمایندگی‌های مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال در جهان

مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال

مانی گرام

مانی گرام با بیش از 350،000 نمایندگی در سراسر جهان، به شما اجازه می‌دهد تا ارز خود را به بیش از 250 کشور در دنیا ارسال کنید. انتقال سریع ارز  با استفاده از این سرویس خدمات دهنده، آن را به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در جهان تبدیل کرده است.

وسترن یونیون

وسترن یونیون با بیش از 500000 نمایندگی در بیش از 200 کشور در دنیا، یکی از بزرگترین سرویس‌های انتقال پول در جهان است.

پی پال

یکی از بزرگترین جنبه‌های مثبت در سرویس خدمات پرداخت بین المللی پی پال دیجیتال بودن آن است. معاملات و نقل و انتقالات در پی پال را می‌توان به 3 طریق از جمله مقدار پول موجود در حساب پی پال، کارت اعتباری یا مقدار پول موجود در حساب بانکی، انجام داد.

دوستان گرامی در این مقاله به مقایسه ی مانی گرام، وسترن یونیون و پی پال از چند جنبه ی مختلف پرداختیم. به منظور کسب  اطلاعات بیشتر و مطالعه ی ادامه ی مطالب ما را در قسمت دوم این مقاله دنبال نمائید.

عزیزان در صورتی که هنگام پرداخت از طریق درگاه های  پرداخت الکتورنیکی با مشکلی مواجه شدید و یا پیغام خطایی برای شما ارسال شد، اصلا نگران نشوید و مشکلتان را با ما مطرح نمائید. همکاران مجرب ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگویی به سوالات شما می باشند. لطفا با ما در تماس باشید . منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 11 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر