اگر شما کاربر عزیز، یکی از دارندگان حساب پی پال هستید، نکاتی مهم درباره پی پال وجود دارد که شما باید از آن ها آگاهی داشته باشید. دانستن این نکات مهم، شما را یاری خواهد کرد تا با آگاهی هر چه بیشتر، بتوانید به استفاده بهینه از امکاناتی که درگاه پرداخت پی پال در اختیار شما قرار داده است بپردازید. 

دوستان همراه! در صورتی که تا کنون موفق به افتتاح حساب پی پال نشده اید، پس از مطالعه نکاتی مهم درباره پی پال، می توانید از طریق فرم زیر، افتتاح حساب پی پال وریفای شده را به ما بسپارید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

 

نکاتی مهم درباره پی پال

نکاتی مهم درباره پی پال

  • انواع حساب پی پال: حساب بیزینس و حساب شخصی و حساب پریمیر.
  • امکان افتتاح سه نوع حساب ذکر شده پی پال برای افراد وجود دارد. البته هر حساب باید یک آدرس ایمیل منحصر به فرد، حساب بانکی و کارت اعتباری مرتبط با آن داشته باشد.
  • افتتاح حساب پی پال و انتقال پول paypal برای همه انواع حساب ها کاملا رایگان است.
  • برداشت پول از پی پال، به حساب شخصی شما رایگان است، اما به حساب کسب و کار شما، شامل هزینه می شود.
  • توسط حساب پی پال، شما قادر هستید که با کارت اعتباری و همچنین دبیت کارت خود اقدام به برداشت وجه نمائید و در صورتی که هیچ یک از این کارت ها را ندارید می توانید این کار را به کمک ما انجام دهید. ابتدا در سایت ثبت نام کرده؛ سپس فرم نقد کردن درآمد ارزی را برای ما ارسال نمائید. متخصصان ما در مجموعه تراپی، در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد و معادل ریالی وجه شما را به حساب بانکی که در زمان ثبت سفارش وارد کرده اید، واریز خواهند کرد.
  • با استفاده از حساب شخصی پی پال، قادر خواهید بود که تنها 5 پرداخت از کارت اعتباری و یا از دبیت کارت خود انجام دهید در حالی که حساب کسب و کار پی پال، این محدودیت را ندارد.
  • برای انتقال وجه از حساب شخصی پی پال، هزینه بیشتری نسبت به انتقال وجه از حساب بیزینس پی پال خود، متحمل می شوید.
  • زمانی که کاربر کالایی راسفارش دهد ولی کالا به دستش نرسد و یا کالای کاملا متفاوت با آنچه سفارش داده است برایش ارسال شده باشد، پی پال از این اشتباه به نحو احسنت پشتیبانی کرده و درسریعا برای جبران آن اقدام می نماید.

 

دوستان همراه! حتما نکات را نیز در کنار نکاتی مهم درباره  پی پال که در بالا ذکر شد، مد نظر قرار دهید تا هنگام استفاده از حساب پی پال خود با مشکلات امنیتی مواجه نشوید.

نکاتی برای فروشندگان:

  • فروشنده گرامی! هنگامی که پیام های مشکوکی دریافت می کنید مانند درخواست یک واریز با عجله و یا زمانی که پرداخت های جزئی از چندین حساب را دریافت می کنید، کاملا مراقب افراد سود جو باشید، چرا که ممکن است چنین درخواست هایی از سمت خریداران جعلی برای شما ارسال شده باشد.
  • کلیه سوابق مربوط به پرداخت های خود را نگهداری کنید. پی پال به خریداران این امکان را می دهد که تراکنش ها را تا 180 روز مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهند.

نکاتی برای خریداران:

  • خریدار عزیز! هرگز حساب پی پال خود را به حساب بانکی یا دبیت کارت خود لینک نکنید.
  • حساب پی پال خود را به کارت اعتباری خود پیوند دهید.
  • هرگز از public wifi ها برای انجام تراکنش های مالی خود استفاده نکنید.
  • همیشه مانده حساب خود را کنترل کنید.

 

 

توجه!
هرگز لینک حساب پی پال تان را در ایمیل خود قرار ندهید؛ چرا که با این کار هکرها، امکان سوء استفاده از حساب شما را پیدا خواهند کرد. توصیه ما به شما این است که برای وارد شدن به حساب کاربری خود از آدرس رسمی پی پال www.paypal.com استفاده نمائید و لینک حساب خود را مستقیما در محل آدرس یو ار ال تایپ نمائید.

 

امیدوارم تا اینجای مقاله از نکاتی مهم درباره پی پال که ذکر شده بتوانید بهترین استفاده را ببرید. به منظور فراهم نمودن امنیت بیشتر برای شما عزیزان و جلوگیری از ایمیل فیشینگ، توصیه می شود که برای ایجاد یک حساب با پسورد قوی اقدام نمائید. همچنین برای کسب اطلاعات در خصوص نکات امنیتی در زمینه جلوگیری از هک شدن حساب پی پال تان پیشنهاد می کنیم مقاله هک پی پال را مطالعه فرمائید.

همراهان عزیز! با بیان نکاتی مهم درباره پی پال، سعی کرده ایم شما عزیزان را از اطلاعات کلی و البته بسیار مهم در مورد حساب پی پال آگاه سازیم. ما به شما توصیه می کنیم نکات ذکر شده را به دقت مطالعه نمائید و موارد یاد شده را هنگام افتتاح هر نوع حساب پی پال مد نظر قرار دهید تا در هنگام استفاده از امکانات مربوط به حساب خود دچار مشکل نشوید.

 

از شنیدن صدای گرمتان خوشحال می شویم. لطفا با ما در تماس باشید!

 

 

 

تاریخ انتشار 11 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر