WooCommerce یک افزونه تجارت الکترونیکی رایگان است و در سایت‌های فروشگاهی، کاربر را قادر می‌سازد تا محصولات یا خدمات را به راحتی و مطمئن بفروشد. درگاه پرداخت WooCommerce یک افزونه وردپرسی دارد که امکان دسترسی به سیستم پرداخت را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از WooCommerce بسیاری از کسب و کارها و برندها، قادر به فروش هرگونه کالای فیزیکی یا دیجیتالی در اشکال و اندازه‌های مختلف خواهند بود. همچنین می‌توانند با WooCommerce از کارت های اعتباری برای خرید عمده ، نقل و انتقال بانکی و ... استفاده کنید. ووکامرس یک افزونه دارد به نام پی پکس (PayPax) در این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز شما در مورد پلاگین پی پکس (Paypax) را مرور می‌کنیم. این افزونه  به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی حساب کاربری خود را در سرویس پرداخت PayPax به فروشگاه WooCommerce خود متصل کنید و از امکانات و گزینه‌های مفید آن بهره‌مند شوید. پس با تراپی همراه شوید.

پلاگین پی پکس (Paypax)

پلاگین پی پکس (PayPax) چیست؟

وقتی می‌خواهید یک درگاه پرداخت را انتخاب کرده و راه‌اندازی کنید ، برخی از فاکتورها را باید در نظر بگیرید. مهم‌ترین عاملی که باید مورد توجه قرار گیرد ، امنیت است ، زیرا به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار، وظیفه دارید اطلاعات شخصی مشتریان را ایمن نگه دارید. به همین دلیل است که بیشتر درگاه‌های پرداخت بین وب سایت‌های خاص و مشتریان و از سوی دیگر بین وب سایت و پردازنده پرداخت از عملیات رمزنگاری برای بالا بردن امنیت استفاده می‌کنند.

پس از مسئله‌ی امنیت، مهم است که موقعیت مکانی خود و البته هزینه شرکت ارائه دهنده را در نظر بگیرید. برخی از شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، از ارزهای خاصی پشتیبانی می‌کنند که باید این را هم در نظر داشته باشید. پلاگین پی پکس (Paypax) که مربوط به شرکت ووکامرس است، از دلار و یورو و البته بیشتر ارزهای رمزپایه پشتیبانی می‌کند. همچنین انتخاب درگاه پرداختی که استفاده از آن آسان باشد نیز بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب PayPax به عنوان دروازه پرداخت، این است که روند پرداخت با آن بسیار ساده می‌باشد.

حال که تا حدودی با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت پی پکس آشنا شدید، خوب است در مورد نحوه‌ی استفاده از آن نیز مطالبی را بیاموزید. همچنان با ما همراه شوید تا نحوه‌ی استفاده از درگاه پرداخت پی پکس را برای شما بیان کنیم.

چگونه می‌توان پلاگین پی پکس (Paypax) را نصب و از آن استفاده کرد؟

برای نصب افزونه و استفاده از ویژگی‌ها و گزینه‌های آن ، فقط باید پرونده‌های افزونه را در فهرست افزونه‌های wp-content قرار دهید. در اینجا نحوه نصب پلاگین پی پکس (Paypax) به صورت گام به گام به منظور استفاده از درگاه پرداخت PayPax برای فروش محصولات و خدمات آورده شده است.

ابتدا افزونه PayPax را دانلود کنید. از آنجا که پلاگین پی پکس (Paypax) در کتابخانه رسمی پلاگین‌ها موجود نیست، می‌توانید از طریق پنل wp-admin آن را جستجو کنید و به آن دسترسی پیدا کنید و سپس فایل زیپ آن را دانلود کنید. پس به عنوان مدیر به وب سایت وردپرسی خود وارد شوید، به قسمت مدیریت وردپرس بروید. حالا به بخش پلاگین‌ها بروید و بر روی گزینه‌ی "افزودن پلاگین" کلیک کنید. بر روی دکمه "بارگذاری افزونه" در بالای صفحه ضربه بزنید. داکیومنت مربوطه (paypax) را انتخاب کنید. اکنون روی دکمه‌ی نصب کلیک کنید.

پلاگین پی پکس (Paypax)

وردپرس هم اکنون فایل پلاگین پی پکس (Paypax) را بارگذاری کرده و آن را نصب می‌کند. بعد از اتمام نصب ، پیامی مبنی بر نصب شدن موفقیت آمیز به شما نشان داده خواهد داد. حالا روی پیوند فعال سازی کلیک کنید.

توجه داشته باشید که، پس از اتمام نصب ، برای شروع استفاده از افزونه باید بر روی پیوند فعال‌سازی پلاگین کلیک کنید. همیشه می‌توانید از طریق منوی افزونه‌ها در بخش مدیریت وردپرس خود آن را فعال یا غیرفعال کنید. سپس می‌بایست تنظیمات را متناسب با اهداف خود پیکربندی کنید و برای بهره‌گیری از تنظیمات بیشتر در woocommerce باید پرداخت نیز انجام دهید.

به منظور افزایش دسترسی و راحتی کاربران ، ویژگی‌های بسیار مفیدی وجود دارد که توسط PayPax ارائه شده است. افزونه PayPax شما را قادر می‌سازد تا به راحتی حساب PayPax خود را به سیستم خود متصل کنید.

افزونه PayPax دلار و یورو و همچنین امکان پرداخت با Bitcoin ، Perfect Money ، WebMoney و سایر ارزهای رمزپایه را پشتیبانی می‌کند. از آنجا که موقعیت مکانی و نوع ارز، عواملی برای انتخاب درگاه پرداخت به حساب می‌آید، در صورتی که شرکت منتخب فقط با ارائه پشتیبانی از دلار آمریکا ، به بازرگانان خدمت می‌کند ، صاحبان کسب و کار ، صاحبان مشاغل و برند های تجاری در کانادا و اروپا نمی‌توانند از آن استفاده کنند. افزونه PayPxax با پشتیبانی از دلار و یورو این قبیل مشکلات را حل کرده است. این افزونه همچنین گزینه‌ای برای نمایش خطاهای درگاه پرداخت دارد و پنل کاربری ساده و کاربر پسندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 02 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر