پرفکت مانی یک سیستم انتقال وجه است که خدمات ارزی متنوعی را در سطح بین المللی عرضه می کند. به طور ویژه خدمات پرفکت مانی را میتوان به حوضه نقل و انتقال پول نسبت داد. از دیگر خدمات پرفکت مانی میتوان به وام پرفكت ماني اشاره کرد. از اآنجایی که دریافت وام های ارزی همواره حائز اهمیت بوده است سیستم وام پرفكت ماني ، در میان دارندگان حساب های پرفكت ماني جايگاه ويژه اي پیدا کرده است. در اين مقاله با تراپي همراه باشيد تا شما را با نحوه دريافت وام پرفكت ماني آشنا كنيم.

وام پرفكت ماني چيست؟

دريافت و پرداخت وام پرفكت ماني در ميان كاربران اتفاق مي‌افتد. در واقع اين يك توافق بين وام گيرنده و وام دهنده مي‌باشد. در سيستم وام دهي پرفكت ماني پارامتري تحت عنوان TS(Trust Score) جهت ارزيابي اعتبار وام گيرنده در نظر گرفته شده. همانطور كه از نام آن پيداست، Trust Score ميزان قابل اعتماد بود يك شخص براي دريافت وام را مشخص مي‌كند كه به طور قطع در انتخاب وام گيرنده تاثير دارد. فاکتور های بسیاری همچون، زمان بازگرداندن وام، میزان تراکنش های انجام شده و ... در تعیین این پارامتر تاثیر دارند که به صورت روزانه محاسبه می شوند. در واقع هر كاربري با TS بالاتر قابل اعتمادتر خواهد بود. همچنین در این سیستم مشخص می شود که هر کاربر چه تعداد وام گرفته و چه تعداد را پرداخت کرده یا نکرده است.
سيستم وام دهي در پرفكت ماني به اين صورت است كه يك شخص (كاربر پرفكت ماني)‌ تصميم مي‌گيرد به كاربران ديگري وام بدهد. همچنین وام گیرنده هم می تواند انتخاب کند از چه کسی وام بگیرد. در واقع پرفکت مانی تنها به عنوان یک واسط میان کاربران موجب وام دهی به برخی کاربران می شود. با ما همراه باشید تا شمارا با نحوه ثبت درخواست برای وام پرفکت مانی آشنا کنیم.

راهنمای دریافت وام پرفكت ماني به صورت تصویری

در ابتدا شما نیازمند ورود به سایت پرفکت مانی هستید. درصورتی که از قبل حساب پرفکت مانی دارید از قسمت Log in وارد شوید، و در غير اين صورت، برای افتتاح آسان و سریع یک حساب پرفکت مانی به صفحه افتتاح حساب پرفکت مانی با تراپی مراجعه کنید.

پس از ساخت یا ورود به حساب کاربری، باید گزینه "deposit" را بزنید. پس از آن گزینه "Credit Exchange " ظاهر میشود که باید آن را انتخاب کنید.

پس از آن در قسمت بالای صفحه گزینه "Take a loan" را پیدا کرده و آن را انتخاب می کنید.

فرمی به شکل زیر برای شما باز خواهد شد که باید تمام موارد خواسته شده در فرم را با دقت پر کنید. در این فرم از شما سوالاتی همچون مقدار وام مورد نیاز، درصد وام، مدت زمان باز پرداخت، از چه شخصی قصد وام گرفتن دارید و هدف شما از وام گرفتن پرسیده میشود.

در همین فرم قسمتی وجود دارد تحت عنوان "List of all requests to lend" در اين قسمت گزينه "view all requests to lend" را به منظور مشاهده تمامي درخواست ها انتخاب كنيد. ليستي مشابه زير نمايش داده مي‌شود.

در اين ليست هر يك از وام دهندگان و شرايط آن ها مشاهده مي‌شود. كه بر اساس اين اطلاعات شما مي‌توانيد انتخاب كنيد كه از چه شخصي قصد وام گرفتن داربد.

براي دريافت اطلاعات بيشتر از هرشخص وام دهنده روي قسمت "view request" كليك كنيد.

درصورتي كه هر شخص در بازپرداخت وام خود سستي كند و پرداختي نداشته باشد،‌ پرفكت ماني حساب شخص را مسدود خواهد كرد. با اين وجود خود وام دهندگان بايد دقت كنند كه به چه كساني وام مي‌دهند و به هيچ عنوان به افرادي با TS پايين وام ندهند.

توجه کنید که اگر شما وام دهنده هستید حالت درخواست خود را به "دستی" تغییر دهید. چرا که اگر درخواست وام دهی شما در حالت "خودکار" باشد به محض اینکه کسی شرایط شمارا بپذیرد، بلافاصله وام به حساب وام گیرنده انتقال داده میشود. اما در حال "دستی" شما قادر خواهید بود که انتخاب کنید به چه کسی وام بدهید یا ندهید. مثلا اگر از امتیاز TS کاربری راضی نبودید درخواست وام آن را تایید نمی کنید.

تاریخ انتشار 01 اسفند 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    سعید ۰۸ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام،به دوستان عزیز توصیه می کنم در قسمت تبادل اعتبار پرفکت مانی وام ندن،چون کلاهبردار سریالی زیاده،هر بار یک اکانت ویریفای شده جعلی پرفکت مانی از سایت ها می خرن و شروع به کلاهبرداری می کنن و با در خواست وام های 200 درصد باز پرداخت،و همچنین وام دهندگان که شماره واتس آپ و ایمیل میزارن و از 1000 دلار تا 15000 دلار وام میدن،حداکثر وام در پرفکت مانی 3500 دلار،این ها 10 درصد مبلغ وام تضمین می خوان،لطفا به هیچ عنوان به حسابشون پول واریز نکنید،چون خبری از وام نیست،شاید 1 الی 3 دلار در حساب داشته باشن،لطفا مراقب باشید،با تشکر

فرم ارسال نظرات کاربر